Lekki bigos - Przepis

Przepis kulinarny

Składniki:

20 dag kiszonej kapusty, cebula, 2 kotlety sojowe, 2 suszone śliwki, szkl. bulionu, ząbek czosnku, suszony grzybek, mielona papryka, sól, pieprz, liść laurowy.

Jak przyrządzić?

Kotlety sojowe zalać bulionem, gotować 10 minut na wolnym ogniu. Kapustę pokroić, dodać śliwki, grzybek, liść laurowy, kilka ziaren pieprzu. Podlać wodą i gotować na małym ogniu. Dodać pokrojone kotlety i posiekaną cebulę. Wlać bulion, gotować pod przykryciem ok. 30 minut. Doprawić zmiażdżonym czosnkiem, papryką, solą i pieprzem. Jest to wersja odchudzona o 170 kcal w porównaniu z tradycyjnym bigosem (bo 30 dag ma 417 kcal).

Jak podawać?

Podawać z pieczywem.

0.00
0 głosów
Dane szczegółowe
Kategoria daniaDania wegetariańskie
Czas przygotowania50 min.
Trudnośćprosty
Kaloryczność1 porcja 247 kcal
AutorNiuniulek

Lekki bigos: Podobne przepisy

Lekki bigos: wypróbuj również

Powiązane Tematy