Jarzynowa na odchudzanie i nie tylko!

Przepis kulinarny

Składniki:

3 kostki rosołowe Knorr, 4 średnie marchewki, pół selera (można dodać inne warzywa, w wersji light odradzam ziemniaki), 3 kuleczki ziela angielskiego, 1 liść laurowy, vegeta, przyprawa do zup Fit-up Kamis, kto chce: 2-3 łyżki śmietany do zabielenia, 1 litr wody.

Jak przyrządzić?

Kostki rosołowe rozpuszczamy w 1 litrze wrzącej wody, dodajemy bardzo grubo pokrojoną w kostkę marchew, seler, inne warzywa, sypiemy przyprawy. Woda powinna przykryć prawie w całości warzywa, nie rozcieńczamy, bo popsujemy smak końcowy. Garnek przykrywamy (lekko odchylona przykrywka) i gotujemy na gużym ogniu przez ok. 10 min, co jakiś czas sprawdzamy, czy nie kipi, i mieszamy. Gdy warzywa staną się miękkie, zmniejszamy ogień i gotujemy jeszcze przez jakieś 10-15 min, ciągle sprawdzając, czy warzywa nie są rozgotowane. Potem zdejmujemy z ognia, można dodać śmietanę 12% lub 18%, zupa powinna się wydawać troszkę przesolona.

Potrzebne przybory:

garnek, łyżka, ewentualnie mikser

Jak podawać?

Można podawać zmiksowaną z grzankami lub z całymi warzywami.

Uwagi:

Zupę można stosować w diecie - ugotować cały garnek i jeść w dowolnych ilościach przez cały dzień (do godz. 20.00!). W tej diecie zupę powinno się gotować codziennie inną, gdyby ktoś był zainteresowany - piszcie na maila, prześlę resztę przepisów :) Można też podawać jako lekką zupę przed daniem głównym.

0.00
0 głosów
Dane szczegółowe
Kategoria daniaZupy
Czas przygotowania20 min.
Trudnośćprosty
Porcje4
Kalorycznośćbardzo niska
Przybliżony koszt5 zł
AutorKATIE

Jarzynowa na odchudzanie i nie tylko!: Podobne przepisy

Jarzynowa na odchudzanie i nie tylko!: wypróbuj również

Powiązane Tematy