Siedzący tryb życia

... dziennie przeznaczyć na ćwiczenia fizyczne. Zamiast autobusem dojeżdżaj do pracy rowerem lub przejdź się na piechotę. Nie musisz rewolucjonizować swojego całego życia. Zacznij metodą małych kroczków. ...

Mama też jest pani

... czas jeździł do szkoły sam, taksówką, bo jego mama miała jakiś wypadek i nie mogła prowadzić. Od nowego roku Arturek poszedł do szkoły publicznej. Chodził do niej sam, piechotą. W ciągu trzech miesięcy ...

"Siedem lat w Rosji i na Syberii", Roman Dyboski

... do armii austro-węgierskiej i w randze oficerskiej dowodził kompanią 16. pułku piechoty obrony krajowej, a pod koniec grudnia dostał się do niewoli rosyjskiej. Pięć lat później został oficerem w 5. Dywizji ...

dawno temu

Jak wieś miastu, tak miasto wsi

... nas odwiedzać najstarsze pokolenie. Przychodzą babuleńki, przynoszą a to świeże masełko, a to kosz jabłek z sadu, i opowiadają historie z czasów wojny, na przykład, jak chodziły piechotą do Warszawy ...

Nocny patrol

... , gdzie, jak na złość, z rozkładu jazdy wynikało, że następny autobus będzie za 25 minut, wobec czego do sklepu i wypożyczalni powlekliśmy się piechotą. Kupiliśmy piwo, i Kamil, w pełni świadom ...

Real China

... idźwigających kosze wyładowane wszystkim, od drewna po gęsi, wizyta natargu to kolejny obowiązek. Większość z nich długo będzie wracać dodomu, niektórzy wiele kilometrów na piechotę. Mijamy ...

Ćwiczenia w biurze

... , tylko wchodź po schodach. O ile nie masz daleko do pracy, to wybieraj się na piechotę. Siedząc przy biurku, nie podkulaj nóg, ani nie zakładaj nogi na nogę. Staraj się często prostować nogi ...

Lekcja ostrożności

... Kochana Cegło! Poznałam Marka na koncercie McCartneya. Byłam z koleżanką, on z kolegą. Bawiliśmy się przez cały koncert razem we czwórkę, potem poszliśmy piechotą przez most na piwo. Cały czas ...

Real China niedaleko Dali

... miesiąca. Targ to okazja do spotkania wieśniaków z okolicznych gór. Przychodzą tu na piechotę, wielu mijamy po drodze, lub przyjeżdżają wozami stłoczeni tak samo, jak zwierzęta, które przewożą ...

Randka z piekła rodem

... randkowaniu najbardziej lubię dwa momenty - pierwszy, kiedy idę na spotkanie i zastanawiam się, co mnie spotka tym razem, i drugi, kiedy uwolniona od uciążliwego towarzystwa wracam piechotą do domu, wspominając beztroskie czasy wina Egri Bikaver ...

Jeszcze w zielone gramy...

... Duch. Jako że zwykłam przemieszczać się piechotą ze słuchawkami w uszach, to zazwyczaj jestem poważnym zagrożeniem w ruchu chodnikowym, bo dziwnym trafem zwykłam zupełnie tego nie widząc (no ...

Godzina piąta minut trzydzieści

... mogła też jeszcze parę miesięcy pozrzucać na zimę, a potem na przemęczenie wiosenne, ale wiosną, obiecuję, wezmę się w garść i zacznę chodzić na piechotę i może się zakocham, bo to dobrze robi ...

„Hartland. Pieszo przez Amerykę”, Wolfgang Büscher

... przecież o zdrowych zmysłach przekracza granicę na piechotę? I na domiar złego ma w paszporcie wbite pieczątki Izraela, Chin i Jordanii. Taki ktoś to pewnie terrorysta, a tych Amerykanie zdecydowanie ...

Kobiecy dar przekonywania

... . Jednak zdarzenia wyżej opisane nigdy nie miały miejsca w takiej kolejności. Dramaturgia, akcja, montaż: do pisania listu wykorzystałam chyba to wszystko, czego uczyłam się na studiach! A efekt? Unieważniony mandat, osobista satysfakcja oraz 80 ...

Tężec groźny dla noworodków i kobiet w ciąży

... i ich dzieciom. Do najbliższego centrum zdrowia są 4 godziny drogi piechotą, dlatego Salome i jej koledzy podróżują do pobliskich wiosek, aby dostarczyć szczepionki potrzebującym. - W ciągu ostatnich dwóch dni ...

Zaczarowane wyspy

... % powierzchni wysp to ścisły rezerwat. 21655 Na lotnisko w stolicy można dojść piechotą w 20 minut. Z okien startującego samolotu kątem oka dostrzegam krągłe i błyszczące ciała ssaków na plaży. Dzięki za gościnę – mówię im szeptem. ...

Starzy kumple

... otwarte, dziesięć minut piechotą od Rynku Głównego w Krakowie. Przewijały się tam tłumy. Większość z tych facetów gdzieś tam przepadła, smok zwany dorosłością kłapnął paszczą i ich pochłonął. Paru ...

Sąsiad - mój wróg

... 3 dni. Pierwsze piętro w nowym budynku, parking, domofon, w otoczeniu zieleni. Do dworca 15 min. na piechotę. Cena przystępna - czynsz 260 zł, odstępne 500. Ale… no właśnie, było „ale”. Pani Maria ...

Starożytne imperium Inków

... pod górę. Osoby, które jeszcze rano krzyczały, że do bram Machu Picchu nie będą potrzebowały wjeżdżać busem, bo przejdą się kilka kilometrów pod górę piechotą, zostają w tyle. Przy kolejnym postoju ...

Jestem z macho!

... . O 5 nad ranem mój ukochany, jak gdyby nigdy nic, przyszedł piechotą na kwaterę, bez deski, tylko w ubrudzonej piance. Do nikogo się nie odzywał, dopiero przy śniadaniu wybuchnął, że pływaliśmy wokół ...

Spokojnie, to tylko atak paniki

... wyzdrowieć. Nawet, jeśli metody leczenia wydawały mi się idiotyczne. Na terapię chodziłam na piechotę (godzina w jedną stronę), rzadziej wzywałam taksówkę. Od lat już nie jeździłam komunikacją miejską ...

Zakaz palenia

... i wrzask bachorów, przestańmy się rozmnażać i chodźmy wszędzie na piechotę. Papierosy szkodzą – i dobrze. Dołóżmy im jeszcze nikotyny, substancji smolistych nasypmy aż po filtr. Myślę, że w walce ...

Chcę więcej!

... się przestraszyłam. Marek odprowadzał mnie na piechotę do domu. Był rozluźniony, nigdzie się nie śpieszył, miał rzadki u niego napad gadulstwa. Powiedział wówczas dziwną rzecz. Że musiał kiedyś odejść ...

Z górki bez hamulców

... go porzuciłam przy drodze, dymiącego spod maski, i wróciłam na piechotę. Pan domu odstawił wóz do mechanika, ale czułam się nieszczególnie. Wprawdzie Pontiaka zajeżdżało kilka au pair z rzędu ...