Schudnij przed sylwestrem

... . W weekend spaceruj: z mężem, dziećmi, przyjaciółkami lub z psem. Spokojny, ale rytmiczny spacer także spala tkankę tłuszczową. Mocno wdychane i wydychane powietrze pobudza przemianę materii ...

dawno temu

W pogoni za piękną sylwetką

... ćwiczeniem są wszystkim znane przysiady. Pamiętaj orozstawionych stopach, ułożeniu rąk wzdłuż ciała i wyprostowaniupleców. Wdychając powietrze, wykonaj przysiad w taki sposób, jakbyśchciała usiąść ...

Kilka słów o lataniu

... z egzotycznym lotniskiem miałam na Bonaire, wyspie u wybrzeża Wenezueli, na której lądował nasz samolot zmuszony do zatankowania paliwa. Pamiętam, z jakim zachwytem wdychałam ciepłe, wilgotne powietrze i gapiłam ...

Wakacjowstręt!

... się dudniącą dyskoteką, molo nad jeziorem przypomina wybieg dla gwiazd, dzika plaża zmienia się w dzikie wysypisko. Człowiek z małego miasteczka nagle musi zmagać się z ulicznymi korkami, wdychać ...

Beznadziejni nauczyciele i super rodzice

... przypisów i wdychanie kurzu w bibliotece. A ogólnie to nauczyciele powinni obowiązkowo miesiąc przesiedzieć na kasie w Biedronce. Wtedy by życie poznali i wiedzieli, jak mają dobrze! Zastąpić ...

Aromaterapia

... oddechowe lub skórę. Stosuje się inhalacje, wdychanie olejków rozpylonych w powietrzu, najczęściej ze specjalnych kominków, w których podgrzewa się olejek, natomiast w terapii bezpośrednio na skórę ...

Jak zwalczyć katar?

... mamy zatkany nos, pomóc może olejek z mięty pieprzowej. Cztery krople tego olejku polane na chusteczkę przykładamy do nosa i wdychamy. Taka metoda przynosi ulgę, nie jest jednak wskazana dla małych ...

dawno temu

Przykrótka kołdra, czyli uroki wspólnego wyjazdu

... Przyszłemu Mężowi znalezienie lokum dla was na romantyczny długi weekend, upewnij się, że nie należy on do tej grupy ludzi. Chyba że chcesz wdychać aromat ryb z wędzarni naprzeciwko, sprawdzać 5 razy ...

Nie daj się zaskoczyć przeziębieniu i grypie

... się w bliskiej odległości od kichającego lub kaszlącego chorego, by aktywne cząsteczki wirusów dostały się do wdychanego przez nas powietrza. W przypadku obydwu chorób to, czy infekcja będzie miała szansę ...

Choroba lokomocyjna u dzieci

... lub kilkunastu minutowych odstępach czasu. Koniecznie zabierz torebki foliowe, na wypadek nagłych wymiotów. Na nudności pomoże olejek miętowy. Skrop nim chusteczkę i podaj dziecku do wdychania. Niezależnie ...

Ślubny must have – makijaż mineralny Airbrush!

... makijażu. Większość tradycyjnych kosmetyków do makijażu Airbrush jest na bazie alkoholu i może zawierać wiele substancji chemicznych, często toksycznych przy wdychaniu przez dłuższy czas. Makijaż ...

Oskarżona o symulowanie choroby

... wybraliśmy się za miasto, do lasu. Wędrowaliśmy leśnymi ścieżkami, przedzieraliśmy się przez krzaczki, wdychaliśmy świeże powietrze, odpoczywaliśmy chwilę i ruszaliśmy dalej. Dzieci były zachwycone, a i my ...

Kiedy dziecko ćpa

... , spid, proch, feta, setka, witamina A. Występuje w postaci tabletek i kapsułek albo białego proszku. Może być brana doustnie, dożylnie albo wdychana. Warto zwrócić uwagę czy dziecko ma igły ...

Zakaz palenia

... zdrowia zwyczajnie mogą wybrać lokal wolny od dymu, gdzie respektuje się ich słabości. Nikt też nie musi stać za barem i wdychać. Dym przeszkadza? O rety, wrażliwy nosku, mnie złości warkot samochodów ...

Ćwicz mięśnie Kegla

... przed oddaniem moczu. Powtarzaj je dwadzieścia razy. 2. Napnij i utrzymaj mięsień w tym stanie przez trzy sekundy, następnie rozluźnij. Ćwiczenie powtórz 10 razy. 3. Napnij mięsień podczas wdychania ...

Muzeum Pisanki

... i zielarskich. Nad roślinami unosi się intensywna woń olejków eterycznych. To odpoczynek dla zmysłu powonienia po kilkudziesięciu minutach wdychania zapachu zabezpieczonego przed zniszczeniem drewna. Przechadzamy ...

Niespieszność Toskanii

... - zmęczeni podróżą skręciliśmy na przydrożny parking, zaskakując samych siebie urokiem przygodnego noclegu. Pierwsze toskańskie śniadanie zjedliśmy nad morzem, by obiad smakować już na wzgórzu, wdychając ...

Remont w wersji babskiej

... tego świństwa nie wdychać – zaproponowała Ania. Argument był mocny, poszły szukać maseczek. – Ty, ale ta farba jest do powierzchni zewnętrznych – przeczytała na nalepce Weronika. – A co to za różnica ...

Bądź jak Kleopatra

... płaszcz lipidowy skóry i wysusza ją. Gorąca woda utrudnia także zasypianie. Oddychaj spokojnie i miarowo. Powietrze wdychaj nosem i wydychaj ustami, dotlenisz krew i zrelaksujesz umysł. Nie myśl ...

Wodospad z rozsypanego planu

... , ku marokańskiemu słońcu. Po wielu godzinach kołysania błędnika i wdychania spalin los mnie nagradza. W Ouzoud słońce przyjemnie ogrzewa skostniałe stopy. Słodkie banany tłumią głód. Chłopak z głową ...

Mentalne uzależnienie od nikotyny

... . Przez nałóg cierpi nie tylko wizerunek, ale przede wszystkim - zdrowie. Co wdychasz do płuc? Dym zawiera związki chemiczne powodujące nowotwory: aceton - który rozpuszcza tkankę łączną, akrydynę ...

dawno temu

Jak zadbać o zdrowie mężczyzny

... życia z papierosem, niech nie pali w domu, gdzie wszyscy muszą wdychać dym, ale wychodzi na zewnątrz lub na balkon (o ile nie przeszkadza to sąsiadom). Przychodzi facet do lekarza Mężczyźni ...

Wsiąść do pociągu

... się raz z uśmiechem, raz ze smutkiem. Czasami z poczuciem ulgi, że to nie my wdychamy smród niemytych ciał w dusznym pociągu, niekiedy z zazdrością, gdy autor opisuje luksus prywatnego przedziału ...

Sąsiad - mój wróg

... , powszechny zachwyt budził także jego ogród. Problem polegał na tym, że nasz sąsiad miał chyba niesprawną kanalizację i średnio co 3 tygodnie zmuszani byliśmy do wdychania niesamowitego fetoru ...