„Dziewczyna ze śniegiem we włosach”, Ninni Schulman

... może się znużyć? Na Dziewczynę ze śniegiem we włosach składają się wątki, które znaliśmy już wcześniej. Powieść czyta się całkiem przyjemnie. I tylko tyle. W zalewie powieści z północy to zdecydowanie za mało. ... , że Ninni Schulman jest złą ...

„Powrót nauczyciela tańca”, Henning Mankell

... skandynawskiego społeczeństwa. Jeśli tematem książki jest powolne odradzanie się nacjonalizmu na Północy, to, w kontekście wydarzeń na wyspie Utoya, Menkell jest autorem bardziej aktualnym, niż byśmy chcieli. ... się nacjonalizmu na Północy, to, ...

Świeca na ból

... Czy wiesz, że bóle głowy mogą być spowodowane zalegającą w uchu woskowiną? Świecowanie uszu przynosi ulgę przy bólach zatok i uszu, a także wyostrza słuch. Zabieg jest bezbolesny, a nawet przyjemny ... przestanie boleć, wyostrzy się słuch, ...

"10 000 B.C.", Roland Emmerich

... Produkcja, po której światowa widownia wiele sobie obiecywała. Historia zabiera nas w odległe czasy, dotyczy dzikich plemion z północy, polujących na mamuty. Niestety, film jest męczący i nudny ... kamera filmowa dotąd nie zarejestrowała! ...

W ruinach meczetów

... Z Lindi, jadąc na północ wzdłuż Oceanu Indyjskiego wypełnionym po brzegi autobusem, w cztery godziny docieramy do miejscowości Kilwa Masoko (Kilwa Targowa). Właśnie skończył się ramadan i na głównym ...

„Magia w blasku księżyca”, Woody Allen

... Jeśli reżysera, mimo podeszłego wieku, wciąż stać na perełki w rodzaju „O północy w Paryżu”, dlaczego mamy mu wybaczać potknięcia takie jak „Magia w blasku księżyca”? Tylko dlatego, że go lubimy ... podeszłego wieku, wciąż stać na perełki w ...

Wypoczywając na Bongoyo

... Dwa dni przed powrotem do Polski wybieramy się na małą, bajecznie piękną wysepkę Bongoyo, położoną 7 km na północ od Dar. Tam rozkładamy maty z lian i wybieramy jeden z trzcinowych parasoli nieopodal ... się po zmroku. Dwa dni przed powrotem do ...

Żart do łez

... Mam 18 lat, mój chłopak jest starszy, 23. Dopiero będę robić maturę, on już pracuje. Znamy się z sąsiedztwa od dzieciństwa. Kiedy wrócił z pobytu w sanatorium (leczenie zatok), posądził mnie o zdradę ... , ale Krystian się tam nudził, mówił mi, ...

Mleko w kosmetyce

... , że może powodować reakcje alergiczne, nadpobudliwość jelita grubego, kolki i biegunki. Faktycznie, w niektórych sytuacjach picie mleka jest niewskazane, np. przy astmie i zapaleniu zatok. Dlatego zamiast pić, bezpieczniej jest się w mleku ...

W poszukiwaniu autentyczności

... Ostatni tydzień spędziłam na wojażach po naszym kraju. Przejechałam go z północy na południe w poszukiwaniu cudów natury i autentyzmu regionalnego. Mogę napisać szczerze, że cuda natury ... Ostatni tydzień spędziłam na wojażach po naszym kraju. ...

„Mężczyzna, który przychodził w niedzielę”, Thomas Kanger

... stronach zastosować woltę, która mało komu przyjdzie do głowy. Efekt końcowy jest znakomity. To bardzo skandynawska książka, sunąca niespiesznym tempem, zarazem w pełni wykorzystująca warunki życia na północy, budująca niezwykły klimat poprzez ...

MATERIAŁ PROMOCYJNY

Hua Hin – odkryj nieznane plaże i nocne targi w pięknej Tajlandii

... i piaszczystej, gdzie możesz cieszyć się słońcem i leniwymi spacerami brzegiem morza oraz kąpielami w ciepłych wodach Zatoki Tajlandzkiej. Przy plaży znajdują się także liczne bary i restauracje ... na relaks. Wypoczynek na tych wszystkich ...

10 miesięcy temu

„Siostrzyca”, John Harding

... Wycie wilków o północy. Zamglony miesiąc w pełni. Wiekowy pałac rozświetlony bladym płomieniem świecy. Nietoperze trzepoczące pod kamiennym sklepieniem. Gęste sieci pajęczyn. Zrujnowane wieże ... 21052Wycie wilków o północy. Zamglony miesiąc w ...

7 rzeczy, których kobiety nie powinny ignorować

... lekarzowi. Może on sygnalizować chorobę zatok, krwawienie do mózgu lub nawet guz. 2. Ból lub dyskomfort w klatce piersiowej, gardle, szczęce, ramieniu ... . Może on sygnalizować chorobę zatok, krwawienie do mózgu lub nawet guz. 2.Ból lub ...

MATERIAŁ PROMOCYJNY

Sprawdź, skąd się bierze katar i dowiedz się jak się z nim rozprawić

... odpowiednich kroków terapeutycznych. Nieleczone infekcje przebiegające ze zbyt dużą ilością wydzieliny z nosa mogą bowiem doprowadzić do rozwoju powikłań, takich jak np. zapalenie zatok. ...

"16 przecznic", reż. Richard Donner

... Takich filmów było już co najmniej kilka. Wspomnijmy choćby Wyzwanie Clinta Eastwooda, do którego 16 przecznic jest porównywane, czy Atak na posterunek albo Zdążyć przed północą. Jaką przewagę ... było już co najmniej kilka. Wspomnijmy choćby ...

Mieć czas na wszystko...

... wiele z nas wciąż przerabia scenariusz, w którym o północy pada z nóg, chociaż nie udało się zrobić nawet 50 procent zaplanowanej normy. Może czas zacząć inaczej planować dzień. ...

Wystrzałowa historia szampana

... Sylwester to jedyna impreza w roku, kiedy na moment odstawiamy nasze ulubione trunki, by zgodnie z tradycją wypić o północy kieliszek szampana. Wbrew stereotypom, popularne „Sovietskoje Igristoje ...

Jak pachnie Francja

... wspomnienia to osiemnastowieczny dwór na północy Francji, w Normandii i tarta z jabłkami. W środku przywitał mnie miły chłód i zapach lekkiej wilgoci, starych albumów dawnych mieszkańców dworu i zapach antycznych mebli. ... podobną przygodę. ...

Plemiona górskie północnej Tajlandii

... na północy Tajlandii okazał się rozczarowaniem. Komercja, handel pamiątkami i granie na ludzkich emocjach. Tego należy oczekiwać, odwiedzając osady wokół Chiang Mai. ...

Chłopak chomąto

... do przodu, namawiałam do nauki nowego zawodu, zmiany pracy, wyjazdów, remontu mieszkania. Pomagałam, mobilizowałam. Często sypiałyśmy u siebie, gdy nie zdążyłyśmy się nagadać do północy. Nie umiem jej jednak pomóc w kwestii nowego chłopaka, ...

Moherowa perełka

... , zbudowane z wapieni i piaskowców, najpiękniej wyglądają o zachodzie słońca. Cilffs of Moher są świetnym punktem obserwacyjnym - rozciąga się z nich widok m.in. na Wyspy Aran i Zatokę Galway. Na szczycie ...

Próba udomowienia

... i przeprowadziłam się do chłopaka. Ale jemu nie spodobało się moje kelnerowanie do północy. Teraz po pracy idę do domu jak na szafot, ale co – do rodziców mam wracać? Kiepski pomysł. Jestem chętna jeszcze ponegocjować. Tylko jakoś nie ma zachęty ...

Do ataku!

... dokonuje się cicha rzeź karpi. Dzieci w wieczór wigilijny rozpoczną rozbrajanie prezentów. O północy, szturmujemy kościoły. ... . Te, w wieczór wigilijny rozpoczną rozbrajanie prezentów. O północy, szturmujemy kościoły. Działania wojenne, choć ...