4 miejsca idealne na weekend

... i miejsce do grillowania. Można popływać łódką po Wiśle i łowić ryby. 17972 Ceny poza sezonem wynoszą od 160 do 290 zł, a w sezonie od 190 do 350 zł. W cenę wliczono śniadanie, miejsce parkingowe ...

Gili Meno

... na zachodzące słońce. Wysokie fale moczą plecaki i ubrania. Łódka cumuje w sporej odległości od brzegu. Kalecząc stopy o koralowce brodzimy w ciepłej, przezroczystej wodzie by potem suszyć je w białym ...

Jak zostałam globtroterką, czyli odwzajemniony uśmiech losu

... środkami transportu: autobusami, rikszami, łódkami, pociągiem, motorem i canoe. Miejsca zmieniają się jak w kalejdoskopie: wielkie latynoskie metropolie i małe wioski indiańskie, koszmarnie wilgotna ...

dawno temu

W 10 lat, sposobów 10 na kobietę...

... , ze szczególnym uwzględnieniem kawałka brzegu między podstawówką a kościołem, skąd o wschodzie słońca wzbija się w niebo łabędź. Kicz straszliwy. Odprowadzam do obozu, ale zanim oddalę się na łódkę, wręczam ...

MATERIAŁ PROMOCYJNY

Klasyka, zwiewność, elegancja – sukienki na lato w 4 odsłonach

... na letnią imprezę! Sukienki inspirowane japońskim kimono mają wiele wariantów. Luźna góra może być drapowana, a dekolt – w serek lub w łódkę. Pewne są natomiast szerokie rękawy i zapas materiału ...

dawno temu

Kochanie, to tylko kolega!

... , a ponieważ mieszkaliśmy blisko siebie, codziennie spędzaliśmy kilka godzin bawiąc się w wojnę albo w żeglowanie papierowymi łódkami po wannie pełnej wody. Zabaw w doktora nie przypominam sobie. Od tego był ...

Nibylandia

... pożywienie na wyspie. Do kuchni po prowiant, który oczywiście przygotowywała mama, musieliśmy się przeprawiać rzeką na łódce - kocu. Płynęliśmy na niby - po śliskiej podłodze. Prowiant był prezentem ...

dawno temu

Kiedy należy przestać obchodzić urodziny?

... się na antresolę w barze i stamtąd sprawdzało działanie siły Coriolisa. Czynili to plując z pięterka na stoliki. Inny spróbował ukraść łódkę, porzuconą z nieznanych mi przyczyn w sieni lokalu ...

Przekraczając granicę

... i oczu nie możemy oderwać od maleńkich łódek zacumowanych przy brzegu i czekających na swoich właścicieli, którzy następnego dnia z samego rana znów wyruszą na połów. Tymczasem rybacy sprzedają ...

dawno temu

Długa droga nad Jezioro Wiktorii (część II)

... łódki, małą wysepkę i drugi brzeg. Siadamy w słońcu na ciepłych kamieniach próbując nadać skórze śniady kolor. Poznajemy rybaka, który nie opuszcza nas ani na chwilę. Zaprasza nas do swojego do domu ...

W ruinach meczetów

... bardzo stara, pomarszczona muzułmanka, której mimo sędziwego wieku z niewielką pomocą naszego przewodnika udało się wspiąć na łódkę. Przypomina mi o założeniu czapki, gładzi mnie po twarzy i pyta ...

Wspomnienie o plaży na Jukatanie

... zrywają się do lotu pelikany. Suną za łódkami rybaków w nadziei łatwiejszej zdobyczy. Może któryś rzuci małą rybkę? Po ptakach na plażę wychodzi jogin z sąsiedniego szałasu. Wita dzień stojąc nago ...

Ile można czekać…

... mają jakieś patenty, a tylko 1 naprawdę dobrze pływa na łódce, ciągle się uczymy, już trzeci rok, chyba byliśmy pośmiewiskiem na zalewie, ale sami też się bawiliśmy:). Łódź wynajęta była duża ...

Wyspa Rockefellera

... , w większości drewniane domki, pomalowane są na kolorowo, przy plaży zakotwiczone łódki gotowe, by nimi odpłynąć w leniwy rejs. Całość wygląda bardzo zachęcająco, wesoło, przyjaźnie. Wysiadamy w porcie ...

Podcięte skrzydła

... nasz, nie żądam chyba zbyt wiele. Gdzieś w naturze lub urokliwym małym miasteczku, tylko my i cywilny „ksiądz”. Może bryczka, może ognisko albo rejs łódką po jeziorze. Sukienkę uszyje koleżanka, mam ...

W mieście czarowników

... . W pobliskim rezerwacie spotykamy nawet krokodyle, iguany i żółwie. Szkoda tylko, że tak dużo łódek pływa po lagunie. Wielu turystów w przerwach między wizytami u uzdrawiaczy chce dokarmić grube małpy ...

Targowiska świata

... . W regionie, gdzie łatwiej o łódkę niż o drogę, pływający market szybciej znajdzie klientów. Takie wodne stragany napotkać można na wodach Zatoki Ha Long. Tam oprócz targowisk pływają również szkoły ...

Obraz z dzieciństwa

... na swoją łódkę, chociaż panicznie bałam się wody. Zmuszał mnie do porannej gimnastyki, bo twierdził, że jestem za gruba i mam kiepską kondycję. Najgorszy był całodniowy marsz w góry. Zaczynaliśmy ...

Gdzie poznać fajnego faceta?

... poznać już znane ci osoby. W takich sytuacjach spędza się dużo czasu razem z ludźmi, wspólnie przeżywa się przygody i emocje. Na górskim szlaku, na łódce czy kajaku, na rowerze zdarzają ...

Kanibale lubią futbol

... Nasza barka rozcinała mętną wodę Amazonki już kilka godzin. Mijaliśmy małe drewniane łódki, którymi płynęły kilkuosobowe rodziny. Bosonogie dzieciaki o okrągłych brzuszkach przyglądały ...

Jędza w afekcie

... – i jak myślisz, Margola, z czyjej strony? Wystarczy puścić stery i łódkę od razu znosi w stronę stereotypów z poprzedniej epoki: dobry mąż to dobry mąż, dobra żona to dobra gospodyni. On się poświęca ...

dawno temu

Zaginiony gringo, czyli podróż w czerwonej "więźniarce"

... Marzyło nam się pływanie łódką po szmaragdowej wodzie jeziora Atitlan, a zamiast tego siedzimy w kolejnym chicken busie i jedziemy do San Marcos, jedynej miejscowości, do której droga nie została ...

Od czego są przyjaciele...

... przecież o to otwartym tekstem, zresztą, akurat w tym momencie nie chciałam i jej psuć wakacji. Jurek raczej nie chciał z nami pływać na łódce ani pograć w bilard, ani pójść na grilla. Nic mu nie pasowało ...

Jak porzucić dobrego człowieka

... warunku nie spełnia i w każdej innej sytuacji poleciałby na zbity pysk, do mdłej rzeki, gdzie ponurzy gondolierzy wożą porzuconych w łódkach stylizowanych na trumny. Niestety, kobieta chcąc ...