Zdrowe przekąski do biura

8. Zdrowe odżywianie w pracyW biurze spędzasz większość dnia, co oznacza, że pewnie jesz ciastka, czekoladki, chipsy itp. Możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że takie niewinne przekąski mogą dostarczać dużą ilość pustych kalorii. Zamiast tego wypróbuj nasze pomysły na zdrowe i smaczne przekąski idealne do pracy.
Zdjęcie autorstwa weinstock / CC BY

8. Zdrowe odżywianie w pracy
W biurze spędzasz większość dnia, co oznacza, że pewnie jesz ciastka, czekoladki, chipsy itp. Możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że takie niewinne przekąski mogą dostarczać dużą ilość pustych kalorii. Zamiast tego wypróbuj nasze pomysły na zdrowe i smaczne przekąski idealne do pracy.

7. Sałatka owocowaWszyscy wiedzą, że antyoksydanty chronią ciało przed chorobami i starzeniem. Możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że aby maksymalnie korzystać z ich zalet, należy je ze sobą łączyć. Pokrój kilka rodzajów owoców i zmieszaj je z odrobiną indyjskiej kompozycji przypraw chat masala. Potem wystarczy tak przygotowaną sałatkę tylko zjeść! Taki posiłek jest niskokaloryczny i bogaty w błonnik, co pozwoli trzymać się z daleka od śmieciowego jedzenia.
Zdjęcie autorstwa Jennifer / CC BY

7. Sałatka owocowa
Wszyscy wiedzą, że antyoksydanty chronią ciało przed chorobami i starzeniem. Możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że aby maksymalnie korzystać z ich zalet, należy je ze sobą łączyć. Pokrój kilka rodzajów owoców i zmieszaj je z odrobiną indyjskiej kompozycji przypraw chat masala. Potem wystarczy tak przygotowaną sałatkę tylko zjeść! Taki posiłek jest niskokaloryczny i bogaty w błonnik, co pozwoli trzymać się z daleka od śmieciowego jedzenia.

6. Zielona sałatkaPokrój i połącz ulubione warzywa z odrobioną soli i sokiem z cytryny. Świeże warzywa wspomogą koncentrację, tak ważną w pracy.
Zdjęcie autorstwa Jessica Spengler / CC BY

6. Zielona sałatka
Pokrój i połącz ulubione warzywa z odrobioną soli i sokiem z cytryny. Świeże warzywa wspomogą koncentrację, tak ważną w pracy.

5. CiecierzycaMożesz ją jeść samą, pomiędzy posiłkami, zamiast chipsów. Cieciorka jest naturalna, nie zawiera soli i obniża ryzyko chorób serca i raka jelita grubego.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

5. Ciecierzyca
Możesz ją jeść samą, pomiędzy posiłkami, zamiast chipsów. Cieciorka jest naturalna, nie zawiera soli i obniża ryzyko chorób serca i raka jelita grubego.

4. Orzechy ziemneGarść orzechów ziemnych dziennie zapewni zalecaną dawkę antyoksydantów, minerałów, witamin i białka – to sprawi, że nie będziesz sięgać po chipsy i w zdrowy sposób napełnisz żołądek.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

4. Orzechy ziemne
Garść orzechów ziemnych dziennie zapewni zalecaną dawkę antyoksydantów, minerałów, witamin i białka – to sprawi, że nie będziesz sięgać po chipsy i w zdrowy sposób napełnisz żołądek.

3. PopcornDomowy popcorn bez masła to kolejna świetna przekąska pełna substancji odżywczych i błonnika, która jest zarazem niskokaloryczna. Możesz śmiało zastąpić chipsy popcornem, a najesz się i będziesz mieć większą satysfakcję z jedzenia.
Zdjęcie autorstwa PDPics / CC BY

3. Popcorn
Domowy popcorn bez masła to kolejna świetna przekąska pełna substancji odżywczych i błonnika, która jest zarazem niskokaloryczna. Możesz śmiało zastąpić chipsy popcornem, a najesz się i będziesz mieć większą satysfakcję z jedzenia.

2. KiełkiKiełki pełne są antyoksydantów, białka, witamin, minerałów i aminokwasów. Sięgaj po kiełki fasoli mung, brokułu i ciecierzycy. Kiełki możesz jeść z drobno pokrojoną cebulką i pomidorami z odrobiną przyprawy chat masala i sokiem z limonki. Ta niskokaloryczna przekąska zawiera mnóstwo błonnika i na długo powstrzyma uczucie głodu.
Zdjęcie autorstwa Markus Grossalber / CC BY

2. Kiełki
Kiełki pełne są antyoksydantów, białka, witamin, minerałów i aminokwasów. Sięgaj po kiełki fasoli mung, brokułu i ciecierzycy. Kiełki możesz jeść z drobno pokrojoną cebulką i pomidorami z odrobiną przyprawy chat masala i sokiem z limonki. Ta niskokaloryczna przekąska zawiera mnóstwo błonnika i na długo powstrzyma uczucie głodu.

1. Suszone owoceMałe opakowanie suszonych owoców lub orzechów zawsze powinno znajdować się w biurze w twojej szufladzie biurka. Taka przekąska pomiędzy posiłkami jest zdrowa i pełna ważnych składników odżywczych. Pamiętaj jednak, aby wybierać wersje niesolone.
Zdjęcie autorstwa Picdream / CC BY

1. Suszone owoce
Małe opakowanie suszonych owoców lub orzechów zawsze powinno znajdować się w biurze w twojej szufladzie biurka. Taka przekąska pomiędzy posiłkami jest zdrowa i pełna ważnych składników odżywczych. Pamiętaj jednak, aby wybierać wersje niesolone.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Jak celować, czyli obierać cel? Zbawienny wpływ winogron. 6 powodów, by jeść je jak najczęściej Jedzenie wspierające twoje hormony Poznaj produkty spożywcze, które ułatwią ci zasypianie Wieczorne wyjście z koleżankami, wizyta u kosmetyczki, fryzjera - to mission impossible młodej mamy. Jak ubrać dziecko na spacer? Jaka dieta przy biegunce? Cukrzyca a tryb pracy - zagrożenia? Niedobory witamin NOWOŚĆ – teraz Nasivin soft dla dorosłych! Pajączki Co to jest nadwrażliwość pokarmowa?

Popularne w tym tygodniu:

Pestka z awokado – nie wyrzucaj jej do kosza! Drożdżyca pochwy – wstydliwy problem kobiet 5 nieoczywistych zalet mleka mamy – karmienie piersią się opłaca! Kosmetyki a płyny biobójcze do dezynfekcji rąk – poznaj płyn do dezynfekcji Trisept MAX i sprawdź, co je różni!