Odchudzasz się, jesz w biegu? Narażasz się na groźne niedobory witamin

Witaminę D powinni przyjmować wszyscy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.

Osoby spożywające mniej niż 1600 kalorii dziennie powinny rozważyć suplementację niektórych witamin i minerałów, ponieważ dieta o tak niskiej kaloryczności nie jest w stanie zaspokoić zapotrzebowania na wszystkie składniki odżywcze.

Niechęć do jedzenia tłuszczów oraz zbyt mała ilość ryb w diecie skutkują częstymi niedoborami witaminy D. Dlatego warto ją suplementować zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Podobnie chemia w produktach spożywczych oraz ich obróbka termiczna sprawiają, że przyjmujemy coraz mniej witaminy C, która jest niezwykle ważna dla naszego organizmu.

Źródło: Newseria Lifestyle

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Zapomniana metoda wraca do łask. Wszystko o leczeniu PIJAWKAMI Prosty przepis na domowy chleb z nasion BEZ MĄKI Ukradli staruszce cenne OBRAZY. Podali się za URZĘDNIKÓW Najbardziej wzruszający filmik sieci. Żołnierze wracają DO DOMU! Zakonnik uczy internautów, jak zrobić CROISSANTY Ma 9 lat i ciało jak z gumy. Polska może być z niej dumna Tak wygląda najbrzydszy pies świata Niesamowity 3-LATEK DYSKUTUJE z mamą! Jest jedyną Polką w Londyńskim Klubie Milionerów. Zaczynała od zera To NIE JEST ZDJĘCIE! Artystka uczciła pamięć Robina Williamsa Anna Mucha wystąpiła w POLSKIM HORRORZE! Efektowny sposób wyrabiania LODÓW