Najlepsze sk艂adniki domowego smoothie

8. Smoothie jest superSmoothie mo偶e by膰 najlepszym przyjacielem lub najgorszym wrogiem, w zale偶no艣ci od tego, co wk艂adamy do blendera.聽Odpowiednie smoothie jednak mo偶e by膰 艣wietnym sposobem na zawarcie w diecie niezbyt smacznych sk艂adnik贸w,聽kt贸re w odpowiednim po艂膮czeniu b臋d膮 smaczne i dostarcz膮 mn贸stwo antyoksydant贸w, minera艂贸w i witamin.
Zdj臋cie autorstwa聽Ken Hawkins / CC BY

8. Smoothie jest super
Smoothie mo偶e by膰 najlepszym przyjacielem lub najgorszym wrogiem, w zale偶no艣ci od tego, co wk艂adamy do blendera.聽Odpowiednie smoothie jednak mo偶e by膰 艣wietnym sposobem na zawarcie w diecie niezbyt smacznych sk艂adnik贸w,聽kt贸re w odpowiednim po艂膮czeniu b臋d膮 smaczne i dostarcz膮 mn贸stwo antyoksydant贸w, minera艂贸w i witamin.

7. Nasiona chiaNasiona chia idealnie nadaj膮 si臋 do zag臋szczania smoothie 鈥 s膮 te偶 艣wietnym 藕r贸d艂em bia艂ka i minera艂贸w oraz kwas贸w聽t艂uszczowych. Nasiona te maj膮 do艣膰 neutralny smak, wi臋c 艂atwo po艂膮czy膰 je z innymi sk艂adnikami.
Zdj臋cie autorstwa聽Stacy Spensley / CC BY

7. Nasiona chia
Nasiona chia idealnie nadaj膮 si臋 do zag臋szczania smoothie 鈥 s膮 te偶 艣wietnym 藕r贸d艂em bia艂ka i minera艂贸w oraz kwas贸w聽t艂uszczowych. Nasiona te maj膮 do艣膰 neutralny smak, wi臋c 艂atwo po艂膮czy膰 je z innymi sk艂adnikami.

6. Jarmu偶Nie przepadasz za gotowanym jarmu偶em? Mo偶esz spokojnie doda膰 go do smoothie! Jarmu偶 zawiera izotiocyjanian i聽glukozynolany, kt贸re obni偶aj膮 ryzyko zachorowania na raka. Najlepsze po艂膮czenie to jarmu偶, jab艂ka i banany.
Zdj臋cie autorstwa聽PublicDomainPictures / CC BY

6. Jarmu偶
Nie przepadasz za gotowanym jarmu偶em? Mo偶esz spokojnie doda膰 go do smoothie! Jarmu偶 zawiera izotiocyjanian i聽glukozynolany, kt贸re obni偶aj膮 ryzyko zachorowania na raka. Najlepsze po艂膮czenie to jarmu偶, jab艂ka i banany.

5. Kakao w proszkuKakao 艣wietnie nadaje si臋 do kremowych smoothie i jest jednym z najbogatszych 藕r贸de艂 antyoksydant贸w i magnezu.聽Kakao zawiera tak偶e 偶elazo i potas. Najlepiej sprawdza si臋 w po艂膮czeniu z mas艂em migda艂owym, bananami lub jako聽dodatek do smoothie z jag贸d.
Zdj臋cie autorstwa聽PublicDomainPictures / CC BY

5. Kakao w proszku
Kakao 艣wietnie nadaje si臋 do kremowych smoothie i jest jednym z najbogatszych 藕r贸de艂 antyoksydant贸w i magnezu.聽Kakao zawiera tak偶e 偶elazo i potas. Najlepiej sprawdza si臋 w po艂膮czeniu z mas艂em migda艂owym, bananami lub jako聽dodatek do smoothie z jag贸d.

4. Trawa pszenicznaTrawa pszeniczna pe艂na jest witamin, minera艂贸w, aminokwas贸w, b艂onnika, antyoksydant贸w i ma te偶 nieco kwas贸w聽t艂uszczowych. Pozytywnie wp艂ywa ona na energi臋, odporno艣膰 oraz usuwa toksyny z organizmu. Najlepszym聽po艂膮czeniem jest trawa pszeniczna ze szpinakiem lub z owocami, np. z truskawkami, ananasem lub bananem.
Zdj臋cie autorstwa聽KimberleyJackson / CC BY

4. Trawa pszeniczna
Trawa pszeniczna pe艂na jest witamin, minera艂贸w, aminokwas贸w, b艂onnika, antyoksydant贸w i ma te偶 nieco kwas贸w聽t艂uszczowych. Pozytywnie wp艂ywa ona na energi臋, odporno艣膰 oraz usuwa toksyny z organizmu. Najlepszym聽po艂膮czeniem jest trawa pszeniczna ze szpinakiem lub z owocami, np. z truskawkami, ananasem lub bananem.

3. Olej kokosowyOlej kokosowy zawiera spor膮 dawk臋 kwasu laurynowego, kt贸ry chroni uk艂ad odporno艣ciowy. Najlepsze po艂膮czenie to聽olej kokosowy z bananem, mleczkiem migda艂owym, truskawkami i miodem.
Zdj臋cie autorstwa聽Phu Thinh Co / CC BY

3. Olej kokosowy
Olej kokosowy zawiera spor膮 dawk臋 kwasu laurynowego, kt贸ry chroni uk艂ad odporno艣ciowy. Najlepsze po艂膮czenie to聽olej kokosowy z bananem, mleczkiem migda艂owym, truskawkami i miodem.

2. AwokadoAwokado zawiera sporo witaminy E, czyli sk艂adnika, kt贸ry chroni m贸zg przed chorob膮 Alzheimera. Znajduj膮 si臋 w nim tak偶e ro艣linne bia艂ka. Najlepiej po艂膮czy膰 awokado z og贸rkiem lub jagodami, bananem i mleczkiem migda艂owym.
Zdj臋cie autorstwa聽Nikodem Nijaki / CC BY

2. Awokado
Awokado zawiera sporo witaminy E, czyli sk艂adnika, kt贸ry chroni m贸zg przed chorob膮 Alzheimera. Znajduj膮 si臋 w nim tak偶e ro艣linne bia艂ka. Najlepiej po艂膮czy膰 awokado z og贸rkiem lub jagodami, bananem i mleczkiem migda艂owym.

1. Bia艂ko z nasion konopi w proszkuKonopie zawieraj膮 wszystkie aminokwasy tworz膮ce kompletne bia艂ko, kt贸re jest idealne dla wegan i wegetarian.聽Najlepsze po艂膮czenie to bia艂ko w proszku, mleczko migda艂owe, mas艂o orzechowe i banan.
Zdj臋cie autorstwa聽Jason Rogers / CC BY

1. Bia艂ko z nasion konopi w proszku
Konopie zawieraj膮 wszystkie aminokwasy tworz膮ce kompletne bia艂ko, kt贸re jest idealne dla wegan i wegetarian.聽Najlepsze po艂膮czenie to bia艂ko w proszku, mleczko migda艂owe, mas艂o orzechowe i banan.

Podziel si臋:

Przeczytaj tak偶e:

Ten artyku艂 nie ma jeszcze komentarzy

Poka偶 wszystkie komentarze

Tak偶e w kategorii Zdrowie:

Powi臋kszy膰 sobie biust? Zabiegi laserowe na twarz Hobby, kt贸re wzmocni twoje serce Ple艣nie w domu 10 sposob贸w na d艂u偶sze 偶ycie Jak zjada膰 5 posi艂k贸w dziennie? Nie b贸j si臋 by膰 pewna siebie Jak cz臋sto si臋 kocha膰? Proste sposoby na nudno艣ci ci膮偶owe Ile alkoholu pij膮 Polacy? Chcesz zwr贸ci膰 na siebie uwag臋 m臋偶czyzny? Dowiedz si臋, co jest najwa偶niejsze dla p艂ci przeciwnej! Jak 偶y膰, aby niczego nie 偶a艂owa膰?