Zielone warzywa, które warto dodawać do koktajli

10. Koktajle na zdrowieKoktajle przyrządzone z warzyw i owoców mają nie tylko doskonały smak, lecz także są cenne dla naszego zdrowia. Dowiedz się, które spośród zielonych warzyw liściastych będą stanowić idealny dodatek do koktajlów.
Zdjęcie koktajli / Shutterstock

10. Koktajle na zdrowie
Koktajle przyrządzone z warzyw i owoców mają nie tylko doskonały smak, lecz także są cenne dla naszego zdrowia. Dowiedz się, które spośród zielonych warzyw liściastych będą stanowić idealny dodatek do koktajlów.

9. BoćwinaBoćwina zawiera w składzie błonnik, witaminy oraz aminokwasy. Badania naukowe potwierdzają, że regularne spożywanie tej rośliny wspomaga naturalny system odpornościowy organizmu. Poza tym składniki w niej zawarte mogą się przyczynić do przyśpieszenia procesu gojenia uszkodzeń skóry.
Zdjęcie autorstwa Alex / CC BY

9. Boćwina
Boćwina zawiera w składzie błonnik, witaminy oraz aminokwasy. Badania naukowe potwierdzają, że regularne spożywanie tej rośliny wspomaga naturalny system odpornościowy organizmu. Poza tym składniki w niej zawarte mogą się przyczynić do przyśpieszenia procesu gojenia uszkodzeń skóry.

8. JarmużJarmuż jest przeładowany różnorodnymi składnikami odżywczymi, takimi jak witaminy, luteina oraz wapń. Zawarte w tej botanicznej kapuście składniki wywierają korzystny wpływ na skórę oraz wzrok. Wspomagają one procesy zatrzymania wody w skórze oraz zapobiegają pogarszaniu się wzroku.
Zdjęcie koktajlu / Shutterstock

8. Jarmuż
Jarmuż jest przeładowany różnorodnymi składnikami odżywczymi, takimi jak witaminy, luteina oraz wapń. Zawarte w tej botanicznej kapuście składniki wywierają korzystny wpływ na skórę oraz wzrok. Wspomagają one procesy zatrzymania wody w skórze oraz zapobiegają pogarszaniu się wzroku.

7. RukolaRukola ma doskonały smak, a jednocześnie stanowi źródło cennego dla organizmu żelaza, wapnia, błonnika oraz witamin, takich jak A,C,E oraz K. W jej składzie zawarty jest również beta-karoten, który skutecznie spowalnia procesy starzenia się skóry.
Zdjęcie autorstwa timlewisnm / CC BY

7. Rukola
Rukola ma doskonały smak, a jednocześnie stanowi źródło cennego dla organizmu żelaza, wapnia, błonnika oraz witamin, takich jak A,C,E oraz K. W jej składzie zawarty jest również beta-karoten, który skutecznie spowalnia procesy starzenia się skóry.

6. Kapusta chińska właściwaWarzywo to zawiera w sobie znacząca ilość wapnia, potasu oraz witamin A, C oraz B6. Co więcej, jest ono źródłem pokaźnej ilości wody i zapobiega odwodnieniu organizmu.
Zdjęcie autorstwa Alice Henneman / CC BY

6. Kapusta chińska właściwa
Warzywo to zawiera w sobie znacząca ilość wapnia, potasu oraz witamin A, C oraz B6. Co więcej, jest ono źródłem pokaźnej ilości wody i zapobiega odwodnieniu organizmu.

5. Ziele mniszka lekarskiegoJeżeli stwierdzono u ciebie niedobór żelaza, to możesz w szybki sposób uzupełnić jego poziom w organizmie poprzez dodatek do domowych koktajli ziela mniszka lekarskiego. Warto połączyć je ze słodkimi owocami, gdyż posiada ono charakterystyczną goryczkę w smaku.
Zdjęcie autorstwa Matt Lavin / CC BY

5. Ziele mniszka lekarskiego
Jeżeli stwierdzono u ciebie niedobór żelaza, to możesz w szybki sposób uzupełnić jego poziom w organizmie poprzez dodatek do domowych koktajli ziela mniszka lekarskiego. Warto połączyć je ze słodkimi owocami, gdyż posiada ono charakterystyczną goryczkę w smaku.

4. MizunaTo japońskie zioło jest pełne żelaza, wapnia oraz witamin. Co więcej, zawiera w składzie błonnik, który reguluje pracę układu pokarmowego. Bez watpienia mizuna stanowi doskonały i zdrowy dodatek do koktajli.
Zdjęcie autorstwa isaac'licious / CC BY

4. Mizuna
To japońskie zioło jest pełne żelaza, wapnia oraz witamin. Co więcej, zawiera w składzie błonnik, który reguluje pracę układu pokarmowego. Bez watpienia mizuna stanowi doskonały i zdrowy dodatek do koktajli.

3. Czerwona sałata
Czerwona sałata to idealny dodatek do soków przygotowywanych zarówno w blenderze, jak i sokowirówce, gdyż zawiera w sobie spore ilości wody. Ponadto jest źródłem witamin A, C oraz E, a także białka.

2. Rzymska sałataSałata rzymska pomoże w drodze do uzyskania płaskiego brzucha. Zawarty w jej składzie błonnik zapobiega zaparciom i dokuczliwym wzdęciom. Poza tym jest również źródłem witamin oraz pierwiastków, takich jak żelazo, wapń oraz potas.
Zdjęcie sałaty / Shutterstock

2. Rzymska sałata
Sałata rzymska pomoże w drodze do uzyskania płaskiego brzucha. Zawarty w jej składzie błonnik zapobiega zaparciom i dokuczliwym wzdęciom. Poza tym jest również źródłem witamin oraz pierwiastków, takich jak żelazo, wapń oraz potas.

1. SzpinakSzpinak stanowi doskonały dodatek do koktajli warzywnych i owocowych. Nie wpływa on na zmianę smaku napoju i dzięki temu z dużą chęcią wypijają go również dzieci. Ze względu na sporą ilość żelaza zawartą w składzie szpinaku, jego regularne spożycie może uchronić organizm przed niedokrwistością.
Zdjęcie autorstwa Jason Bachman / CC BY

1. Szpinak
Szpinak stanowi doskonały dodatek do koktajli warzywnych i owocowych. Nie wpływa on na zmianę smaku napoju i dzięki temu z dużą chęcią wypijają go również dzieci. Ze względu na sporą ilość żelaza zawartą w składzie szpinaku, jego regularne spożycie może uchronić organizm przed niedokrwistością.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Przeczytaj i zmień swoją opinię na temat bananów! Kolonoskopia - przygotowanie do badania Co alergicy powinni wiedzieć o uczuleniu na zwierzęta? Zupy odchudzające Jak schudnąć 5 kg? Zdrowe modyfikacje żywieniowe sposobem na odchudzanie Czy potrafisz gotować zdrowo? Dlaczego mężczyźni nie wiedzą, czego pragną kobiety Uwaga skurcz! Źródła naturalnego kwasu DHA Płaski brzuch Jak czuć się dobrze we własnej skórze? Błyskawiczna poprawa urody

Popularne w tym tygodniu:

Jak skutecznie zwalczyć najpopularniejsze choroby skóry głowy?