Zielone warzywa, kt贸re warto dodawa膰 do koktajli

10. Koktajle na zdrowieKoktajle przyrz膮dzone z warzyw i owoc贸w maj膮 nie tylko doskona艂y smak, lecz tak偶e s膮 cenne dla naszego zdrowia. Dowiedz si臋, kt贸re spo艣r贸d zielonych warzyw li艣ciastych b臋d膮聽stanowi膰 idealny dodatek do koktajl贸w.
Zdj臋cie koktajli / Shutterstock

10. Koktajle na zdrowie
Koktajle przyrz膮dzone z warzyw i owoc贸w maj膮 nie tylko doskona艂y smak, lecz tak偶e s膮 cenne dla naszego zdrowia. Dowiedz si臋, kt贸re spo艣r贸d zielonych warzyw li艣ciastych b臋d膮聽stanowi膰 idealny dodatek do koktajl贸w.

9. Bo膰winaBo膰wina zawiera w sk艂adzie b艂onnik, witaminy oraz aminokwasy. Badania naukowe聽potwierdzaj膮, 偶e regularne spo偶ywanie tej ro艣liny wspomaga naturalny system聽odporno艣ciowy organizmu. Poza tym sk艂adniki w niej zawarte mog膮 si臋 przyczyni膰 do聽przy艣pieszenia procesu gojenia uszkodze艅 sk贸ry.
Zdj臋cie autorstwa Alex / CC BY

9. Bo膰wina
Bo膰wina zawiera w sk艂adzie b艂onnik, witaminy oraz aminokwasy. Badania naukowe聽potwierdzaj膮, 偶e regularne spo偶ywanie tej ro艣liny wspomaga naturalny system聽odporno艣ciowy organizmu. Poza tym sk艂adniki w niej zawarte mog膮 si臋 przyczyni膰 do聽przy艣pieszenia procesu gojenia uszkodze艅 sk贸ry.

8. Jarmu偶Jarmu偶 jest prze艂adowany r贸偶norodnymi sk艂adnikami od偶ywczymi, takimi jak witaminy,聽luteina oraz wap艅. Zawarte w tej botanicznej kapu艣cie sk艂adniki wywieraj膮 korzystny wp艂yw聽na sk贸r臋 oraz wzrok. Wspomagaj膮 one procesy zatrzymania wody w sk贸rze oraz zapobiegaj膮聽pogarszaniu si臋 wzroku.
Zdj臋cie koktajlu / Shutterstock

8. Jarmu偶
Jarmu偶 jest prze艂adowany r贸偶norodnymi sk艂adnikami od偶ywczymi, takimi jak witaminy,聽luteina oraz wap艅. Zawarte w tej botanicznej kapu艣cie sk艂adniki wywieraj膮 korzystny wp艂yw聽na sk贸r臋 oraz wzrok. Wspomagaj膮 one procesy zatrzymania wody w sk贸rze oraz zapobiegaj膮聽pogarszaniu si臋 wzroku.

7. RukolaRukola ma doskona艂y smak, a jednocze艣nie stanowi 藕r贸d艂o cennego dla organizmu 偶elaza,聽wapnia, b艂onnika oraz witamin, takich jak A,C,E oraz K. W jej sk艂adzie zawarty jest r贸wnie偶聽beta-karoten, kt贸ry skutecznie spowalnia procesy starzenia si臋 sk贸ry.
Zdj臋cie autorstwa聽timlewisnm / CC BY

7. Rukola
Rukola ma doskona艂y smak, a jednocze艣nie stanowi 藕r贸d艂o cennego dla organizmu 偶elaza,聽wapnia, b艂onnika oraz witamin, takich jak A,C,E oraz K. W jej sk艂adzie zawarty jest r贸wnie偶聽beta-karoten, kt贸ry skutecznie spowalnia procesy starzenia si臋 sk贸ry.

6. Kapusta chi艅ska w艂a艣ciwaWarzywo to zawiera w sobie znacz膮ca ilo艣膰 wapnia, potasu oraz witamin A, C oraz B6. Co聽wi臋cej, jest ono 藕r贸d艂em poka藕nej ilo艣ci wody i zapobiega odwodnieniu organizmu.
Zdj臋cie autorstwa聽Alice Henneman / CC BY

6. Kapusta chi艅ska w艂a艣ciwa
Warzywo to zawiera w sobie znacz膮ca ilo艣膰 wapnia, potasu oraz witamin A, C oraz B6. Co聽wi臋cej, jest ono 藕r贸d艂em poka藕nej ilo艣ci wody i zapobiega odwodnieniu organizmu.

5. Ziele mniszka lekarskiegoJe偶eli stwierdzono u ciebie niedob贸r 偶elaza, to mo偶esz w szybki spos贸b uzupe艂ni膰 jego聽poziom w organizmie poprzez dodatek do domowych koktajli ziela mniszka lekarskiego.聽Warto po艂膮czy膰 je ze s艂odkimi owocami, gdy偶 posiada ono charakterystyczn膮 goryczk臋 w聽smaku.
Zdj臋cie autorstwa聽Matt Lavin / CC BY

5. Ziele mniszka lekarskiego
Je偶eli stwierdzono u ciebie niedob贸r 偶elaza, to mo偶esz w szybki spos贸b uzupe艂ni膰 jego聽poziom w organizmie poprzez dodatek do domowych koktajli ziela mniszka lekarskiego.聽Warto po艂膮czy膰 je ze s艂odkimi owocami, gdy偶 posiada ono charakterystyczn膮 goryczk臋 w聽smaku.

4. MizunaTo japo艅skie zio艂o jest pe艂ne 偶elaza, wapnia oraz witamin. Co wi臋cej, zawiera w聽sk艂adzie b艂onnik, kt贸ry reguluje prac臋 uk艂adu pokarmowego. Bez watpienia mizuna stanowi聽doskona艂y i zdrowy dodatek do koktajli.
Zdj臋cie autorstwa聽isaac'licious聽/ CC BY

4. Mizuna
To japo艅skie zio艂o jest pe艂ne 偶elaza, wapnia oraz witamin. Co wi臋cej, zawiera w聽sk艂adzie b艂onnik, kt贸ry reguluje prac臋 uk艂adu pokarmowego. Bez watpienia mizuna stanowi聽doskona艂y i zdrowy dodatek do koktajli.

3. Czerwona sa艂ata
Czerwona sa艂ata to idealny dodatek do sok贸w przygotowywanych zar贸wno w blenderze, jak i聽sokowir贸wce, gdy偶 zawiera w sobie spore ilo艣ci wody. Ponadto jest 藕r贸d艂em witamin聽A, C oraz E, a tak偶e bia艂ka.

2. Rzymska sa艂ataSa艂ata rzymska pomo偶e w drodze do uzyskania p艂askiego brzucha. Zawarty w jej聽sk艂adzie b艂onnik zapobiega zaparciom i dokuczliwym wzd臋ciom. Poza tym jest r贸wnie偶聽藕r贸d艂em witamin oraz pierwiastk贸w, takich jak 偶elazo, wap艅 oraz potas.
Zdj臋cie sa艂aty / Shutterstock

2. Rzymska sa艂ata
Sa艂ata rzymska pomo偶e w drodze do uzyskania p艂askiego brzucha. Zawarty w jej聽sk艂adzie b艂onnik zapobiega zaparciom i dokuczliwym wzd臋ciom. Poza tym jest r贸wnie偶聽藕r贸d艂em witamin oraz pierwiastk贸w, takich jak 偶elazo, wap艅 oraz potas.

1. SzpinakSzpinak stanowi doskona艂y dodatek do koktajli warzywnych i owocowych. Nie wp艂ywa on聽na zmian臋 smaku napoju i dzi臋ki temu z du偶膮 ch臋ci膮 wypijaj膮 go r贸wnie偶 dzieci. Ze wzgl臋du聽na spor膮 ilo艣膰 偶elaza zawart膮 w sk艂adzie szpinaku, jego regularne spo偶ycie mo偶e uchroni膰聽organizm przed niedokrwisto艣ci膮.
Zdj臋cie autorstwa聽Jason Bachman / CC BY

1. Szpinak
Szpinak stanowi doskona艂y dodatek do koktajli warzywnych i owocowych. Nie wp艂ywa on聽na zmian臋 smaku napoju i dzi臋ki temu z du偶膮 ch臋ci膮 wypijaj膮 go r贸wnie偶 dzieci. Ze wzgl臋du聽na spor膮 ilo艣膰 偶elaza zawart膮 w sk艂adzie szpinaku, jego regularne spo偶ycie mo偶e uchroni膰聽organizm przed niedokrwisto艣ci膮.

Podziel si臋:

Przeczytaj tak偶e:

Ten artyku艂 nie ma jeszcze komentarzy

Poka偶 wszystkie komentarze

Tak偶e w kategorii Zdrowie:

Jak unikn膮膰 艣wi膮tecznego stresu i zabiegania Jak ochroni膰 si臋 przed gryp膮 偶o艂膮dkow膮? Piel臋gnacyjne SOS dla sk贸ry. Oliw膮! Alkohol wcale nie zabija kom贸rek m贸zgowych! Poznaj 5 k艂amstw wszech czas贸w, w kt贸re wierzy wi臋kszo艣膰 z nas! Urlop bez okresu Mezoterapia, czyli spos贸b na 艂ysienie W艂a艣ciwo艣ci aloesu Czy przystojni m臋偶czy藕ni s膮 z艂ymi m臋偶ami? Lubczyk ogrodowy Cz臋ste omdlenia Nie chc臋 zapomnie膰 Kalorie w p艂atkach owsianych 鈥 warto艣膰 od偶ywcza, rodzaje, b艂onnik, witaminy