Czym zastąpić cukier, by NIE PRZYTYĆ po świętach?

Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie składników odżywczych.

Święta to słodki czas, pełen wypieków i deserów. Jednak taka dawka cukru wpływa bardzo niekorzystnie na nasz organizm. Według dietetyka, w codziennej diecie nie powinno się dosładzać potraw, a ilość cukru zawarta w owocach, warzywach i produktach typu makaron czy chleb jest dla organizmu wystarczająca. Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie niektórych składników odżywczych.

Czym zastąpić popularną słodycz? Najlepiej naturalnymi zamiennikami takimi jak: miód i ksylitol czyli cukier brzozowy. Jednak pamiętajmy o kilku zasadach.

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

21-letnia modelka z Radomia podbija Indie Młodzi mężczyźni nie chcą być księżmi? Kościół rozpaczliwie szuka młodych kapłanów Jak wybrać fotelik rowerowy dla dziecka? Te funkcje musi mieć obowiązkowo Polska dziennikarka miała romans z ROSYJSKIM SNAJPEREM Diagnozuje się ją częściej, niż faktycznie występuje. Wszystko o SKAZIE BIAŁKOWEJ Lubiany czy znienawidzony? Po ponad 130. dniach przyznał, jak wygląda jego prezydentura Pragnął mieć dzieci. OTYŁOŚĆ wywołała u niego zakażenie genitaliów Urządź sobie domowe SPA. Cztery pomysły na piękne włosy i skórę Wstydliwy problem kobiet. By sobie pomóc, ty i partner powinniście przestrzegać kilku zasad Polska podróżniczka ostro o "człowieku pożartym przez anakondę" Seanse kinowe na porodówce. Lekarze są pewni, że pomagają uśmierzyć ból Jak SŁYSZĄ NAS inni? Dowiesz się dzięki prostej sztuczce!