Czym zastąpić cukier, by NIE PRZYTYĆ po świętach?

Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie składników odżywczych.

Święta to słodki czas, pełen wypieków i deserów. Jednak taka dawka cukru wpływa bardzo niekorzystnie na nasz organizm. Według dietetyka, w codziennej diecie nie powinno się dosładzać potraw, a ilość cukru zawarta w owocach, warzywach i produktach typu makaron czy chleb jest dla organizmu wystarczająca. Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie niektórych składników odżywczych.

Czym zastąpić popularną słodycz? Najlepiej naturalnymi zamiennikami takimi jak: miód i ksylitol czyli cukier brzozowy. Jednak pamiętajmy o kilku zasadach.

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Te badania mogą uratować życie płodu. Dyskusyjna metoda coraz bardziej popularna WALKA Dody i Agnieszki Szulim w parodii Majewskiego! Rewolucyjna metoda odmieni życie CUKRZYKÓW. Jej autorami są Polacy! Jakie konsekwencje może mieć całkowite zrezygnowanie z CUKRU? Ma nawet 4 razy mniej kalorii niż TRADYCYJNY PĄCZEK. Domowy przepis na dietetyczny przysmak Toksyczne elektrośmieci szkodzą zdrowiu człowieka. Te są najgroźniejsze UCIĄŻLIWA DOLEGLIWOŚĆ dotyka aż 80. procent społeczeństwa! Można jej zapobiec Sekretna misja księdza Jana. Zbiera KOBIECĄ BIELIZNĘ Pestki - niedoceniany składnik winogron. Dlaczego warto je jeść? Naukowy sposób na prawidłowe KROJENIE TORTU Polki wciąż za mało wiedzą o ANTYKONCEPCJI! Jak prawidłowo wywieszać flagę narodową? Oto podstawowe zasady