Czym zastąpić cukier, by NIE PRZYTYĆ po świętach?

Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie składników odżywczych.

Święta to słodki czas, pełen wypieków i deserów. Jednak taka dawka cukru wpływa bardzo niekorzystnie na nasz organizm. Według dietetyka, w codziennej diecie nie powinno się dosładzać potraw, a ilość cukru zawarta w owocach, warzywach i produktach typu makaron czy chleb jest dla organizmu wystarczająca. Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie niektórych składników odżywczych.

Czym zastąpić popularną słodycz? Najlepiej naturalnymi zamiennikami takimi jak: miód i ksylitol czyli cukier brzozowy. Jednak pamiętajmy o kilku zasadach.

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Zarabiają nawet 100 tys. za rodzenie dzieci. Polskie prawo nie radzi sobie z surogatkami Czy ZAZDROŚĆ może zniszczyć związek? Cała prawda o zazdrośnikach Poświęciły pustelnicze życie dla... konfitur. Niezwykła historia polskich sióstr Co zużywa najwięcej PRĄDU W DOMU? Polacy nie mają pojęcia Jej historia ma zachęcać do przeszczepów. Na swoje serce czekała 7 lat „Najbardziej zmysłowo pachnie kobieta, która nie myje się codziennie”. Jak odbieramy zapachy? Rekonstrukcja ratunkiem dla ZNISZCZONYCH WŁOSÓW. Efekt widoczny nawet 8 tygodni Opalasz się TOPLESS? Krytyka to nie jedyne, na co się narażasz... Najlepsze sposoby na WORKI I CIENIE POD OCZAMI Pyszne BUŁECZKI z dodatkiem naturalnej witaminy C Rozmiar ma znaczenie? Ten mężczyzna od lat boryka się ze swoją przypadłością Boli cię głowa? Zbadaj… BIODRA