Czym zastąpić cukier, by NIE PRZYTYĆ po świętach?

Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie składników odżywczych.

Święta to słodki czas, pełen wypieków i deserów. Jednak taka dawka cukru wpływa bardzo niekorzystnie na nasz organizm. Według dietetyka, w codziennej diecie nie powinno się dosładzać potraw, a ilość cukru zawarta w owocach, warzywach i produktach typu makaron czy chleb jest dla organizmu wystarczająca. Nadmiar cukru powoduje wypłukiwanie niektórych składników odżywczych.

Czym zastąpić popularną słodycz? Najlepiej naturalnymi zamiennikami takimi jak: miód i ksylitol czyli cukier brzozowy. Jednak pamiętajmy o kilku zasadach.

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Polacy na bakier z aktywnością fizyczną. To częsty powód chorób Stosujesz DIETĘ w CIĄŻY? To jeden z powodów otyłości u dzieci Nauka języków w GIMNAZJUM bezskuteczna. System kuleje, a poziom jest gorszy niż podstawowy Tak powstaje popularny "eliksir młodości". Sekret drogocennego olejku arganowego Co by było, gdyby kobiety MÓWIŁY, CO MYŚLĄ? Obawiasz się ZDRADY? Zgłoś się do TESTERA WIERNOŚCI JUSTIN TIMBERLAKE zaśpiewał "Happy Birthday" polskiej fance! Jak zaoszczędzić na weselu? Jest prosty sposób! Energetyk zamiast kawy? To najgorszy sposób na pobudzenie organizmu Rodzice są czarnoskórzy. Ich dzieci urodziły się z bielactwem Jakie ryby jeść, a jakich unikać? Na czarnej liście m.in. TOKSYCZNY TUŃCZYK Jaki BIUSTONOSZ na siłownię? Kobiety często popełniają błąd