Chroni przed osteoporozą i KOBIECYMI nowotworami. Jednak wciąż jemy jej za mało

50 g ziarna sojowego zastępuje półtorej szklanki mleka krowiego lub 150 g wołowiny.

Dietetycy podkreślają, że wystarczy spożywać 20–30 g produktów sojowych dziennie, by poprawić swoje samopoczucie oraz zmniejszyć ryzyko zachorowania na osteoporozę, nowotwór piersi, jajników czy szyjki macicy. Soja jest lekkostrawna i bogata w pełnowartościowe białko, izoflawony, witaminy z grupy B i liczne minerały.

50 g ziarna sojowego zastępuje półtorej szklanki mleka krowiego lub 150 g wołowiny. Dodatkow białko to, w przeciwieństwie do zwierzęcego, nie zawiera szkodliwych puryn, które utrudniają przyswajanie wapnia.

Jedynym problemem jest fakt, że soja należy do silnych alergenów, nie każdy więc może skorzystać z jej cudownych właściwości.

Źródło: Newseria Lifestyle

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Łykamy je codziennie. W zbyt dużych ilościach poważnie szkodzą Powody, przez które urzędnik nie pozwoli ci ZMIENIĆ NAZWISKA Uczestniczka WARSAW SHORE w teledysku polskiego boysbandu! Witaminowa bomba zamiast masła. Trzy pomysły na PASTY DO KANAPEK Przelałaś pieniądze na złe konto i co dalej? Najgorzej jeśli pomyliłaś ostatnie cyfry Porcje posiłków ODMIERZAJ WŁASNĄ PIĘŚCIĄ. To najlepsze dla żołądka Mocne słowa CONCHITY WURST. "Wiele lat zajęło mi zrozumienie, że to społeczeństwo popełnia błąd" Rozpaczliwy singiel ROBINA THICKE. Śpiewa dla żony Jak radzić sobie z bólem pleców W CIĄŻY? Proste ćwiczenia przyniosą ulgę Homoseksualista i konserwatysta. Polak jest członkiem brytyjskiego parlamentu Podstępny nowotwór. Przebiega bezobjawowo, bardzo często kończy się śmiercią PRZYJACIEL do ŁÓŻKA. Kontrowersyjna aplikacja podbija Polskę