Polki coraz częściej kupują kosmetyki drogerii a nie markowe odpowiedniki
DANUTA CAPIGA • dawno temuMarki własne na rynku kosmetycznym stanowią drugą kategorię produktową, zaraz po markach własnych na rynku spożywczym. Marki własne gwarantują producentom przede wszystkim stały, stabilny dochód. Sieciom pozwalają obsłużyć klientów, dla których istotna jest niska cena kosmetyków. Produkowane na ogromną skalę mogą być kupowane przez sieci za bardzo niską cenę.
Marki własne na rynku kosmetycznym stanowią drugą kategorię produktową, zaraz po markach własnych na rynku spożywczym. Marki własne gwarantują producentom przede wszystkim stały, stabilny dochód. Sieciom pozwalają obsłużyć klientów, dla których istotna jest niska cena kosmetyków. Produkowane na ogromną skalę mogą być kupowane przez sieci za bardzo niską cenę.
Szczególnie kobiety lubią dokonywać zakupów w drogeriach, gdzie jest dostępny, szeroki asortyment. Lubią też zmieniać marki kosmetyków, co spowodowane jest chęcią wypróbowania czegoś nowego o różnych substancjach odżywczych. Częściej też ulegają promocjom, a także dokonują zakupów pod wpływem impulsu.
Drogerie Rossmann oferują polskim klientom około 15000 produktów, z tego prawie 2000 stanowią artykuły marki własnej. Marki własne cieszą się coraz większym zaufaniem klientów i zyskują wysokie oceny w testach konsumenckich. Większość marek własnych Rossmann pochodzi ze Szwajcarii bądź z Niemiec. Produktów wytworzonych w Polsce jest znacznie mniej.
Dostępne na polskim rynku marki własne obejmują kosmetyki pielęgnacyjne, chemię gospodarczą, drobne AGD, akcesoria kosmetyczne, kosmetyki kolorowe, żywność ekologiczną, artykuły higieniczne, żywność dla dzieci i niemowląt.
Sprzedaż marek własnych wciąż systematycznie wzrasta, co oznacza, że coraz więcej klientów się do nich przekonuje.
Źródło: Newseria Lifestyle
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze