Pieczona polędwica z czekoladą i zielonymi żelkami? Niezwykłe reklamy folii spożywczej firmy OSO pojawiły się w Australii.
Pod hasłem „Separate is best” („Najlepiej osobno”) agencja reklamowa DDB z Sydney w plastyczny sposób sugeruje, jak aromaty różnych produktów przenikają się, jeśli przechowujemy nieopakowane jedzenie w lodówce. Zdjęcia reklamowe wykonane przez George'a Scotta na pierwszy rzut oka wyglądają jak apetyczne fotografie potraw, które znamy z książek kucharskich. Przyjrzyjmy się jednak tej zachęcającej, kolorowej sałatce… O ile połączenie truskawek z fetą, arbuzem i rukolą podbiło serca smakoszy zeszłego lata, to truskawki z brukselką prawdopodobnie sprawią, że największy zwolennik kulinarnych eksperymentów poczuje się tradycjonalistą. Jeśli jednak to wciąż za słaby argument przemawiający na korzyść folii spożywczej, wyobraźcie sobie smak ciasta czekoladowego z surową ośmiorniczką skropionego sokiem z cytryny!
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze