Zień zmienia branżę ...
EWA ŻMUDA-JANKOWSKA • dawno temu![](https://m.kafeteria.pl/bez-tytulu8-jpg-097fd310dd31d8a5,730,0,0,0.jpg)
![](https://i.wpimg.pl/100x0/m.autokult.pl/vnjbcw5keq8ribvkghb0gmh4-6388312.png)
No, może nie zmienia, ale na pewno podejmuje kolejne wyzwania. Polski projektant mody znany jest ze swojego zamiłowania do podejmowania ciekawych wyzwań. Tym razem przygotował stylizacje i zaprojektował dwie nowe linie płytek dla znanego producenta ceramiki - Tubądzin.
Wystartowała już kampania promocyjna z udziałem projektanta, którą możemy oglądać m.in. na billboardach rozstawionych w Warszawie, telewizji, kinach i prasie. Mocno nawiązuje ona do świata sesji mody, stylów i trendów.
Dwie linie płytek ceramicznych: Paris i London pojawiły się też jako tło dekoracji jego majowego pokazu Macieja Zienia - Otulona Kaszmirem.
Przed Zieniem współpracę z firmami w zakresie projektowania podejmowali, m.in. Dawid Woliński – BMW oraz Mariusz Przybylski – Cointreau.
Zdjęcia: http://www.tubadzin-zien.pl/
![](https://i.wpimg.pl/100x0/m.autokult.pl/vnjbcw5keq8ribvkghb0gmh4-6388312.png)
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze