Wizytówki i reklamy laserowo wypalane na powierzchni liści
KATARZYNA PURA • dawno temuNadchodzi nowa era medium reklamowego — liście z laserowo wypaloną reklamą lub wizytówką.
Rozrzucenie setek lub tysięcy takich liści nie będzie miało wpływu na środowisko naturalne. Do tego informacja może pozostać niewidoczna, jeżeli nie podniesiemy liścia i nie spojrzymy na niego pod światło.
Druga sprawa to wygląd wizytówek. Liście prezentują się po prostu świetnie. Dodatkowo budzą pozytywne odczucia, co jest ważne zarówno przy projektowaniu wizytówki, jak i reklamy.
„Zmodyfikowane” liście są dziełem firmy Tatil Design. Zdobyły już kilka nagród w tym brązowy medal na International Design Excellence Awards in Eco Design w 2009.
Nie miałbym nic przeciwko gdyby papierowe reklamówki walające się po ulicach i chodnikach zamieniły się na wielokolorowe liście. Nawet jeżeli reklamowałyby dokładnie to samo.
źródło: Marek, Gadżetomania
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze