Jak radzić sobie z bólem pleców W CIĄŻY? Proste ćwiczenia przyniosą ulgę

Do treningu potrzebna będzie mata i niewielka gumowa piłka.

Przyszłe mamy często skarżą się nie bóle pleców. Wiele z nich martwi się, że nadmierna aktywność fizyczna może zaszkodzić ich dziecku. Katarzyna Sempolska, autorks programu „Aktywne 9 miesięcy”, pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży, by nie zrobić krzywdy maleństwu, a sobie przynieść wyraźną ulgę.

Do treningu potrzebna wam będzie mata i niewielka gumowa piłka do ćwiczeń.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Rodzice są czarnoskórzy. Ich dzieci urodziły się z bielactwem Kolejna sesja 81-LETNIEJ Heleny Norowicz. Pojawiła się NA OKŁADCE magazynu kobiecego! Prosta HISZPAŃSKA PRZEKĄSKA z kilku ziemniaków, jajek i sera! JEZUICI też wzięli udział w Ice Bucket Challenge! Ta metoda WYPRZE ANTYBIOTYKOTERAPIĘ? Leczy ogromną ilość dolegliwości i chorób Cersei Lannister uczy Jimmy'ego Kimmela jak SIAĆ POSTRACH Kupują je na targu lub porywają. Tak Romowie ZDOBYWAJĄ SWOJE ŻONY Jakie PRAWA ma kobieta wracająca do pracy po URODZENIU DZIECKA? Jak wybrać dobry jogurt? Istotną cechą jest konsystencja MAJEWSKI parodiuje "Filiżankę" Michała Wiśniewskiego Uważaj, żeby nie zarazić się od psa. Groźne pasożyty niebezpieczne zwłaszcza dla dzieci! Cała prawda o cudzie narodzin. Tak wygląda PORODÓWKA