Jak radzić sobie z bólem pleców W CIĄŻY? Proste ćwiczenia przyniosą ulgę

Do treningu potrzebna będzie mata i niewielka gumowa piłka.

Przyszłe mamy często skarżą się nie bóle pleców. Wiele z nich martwi się, że nadmierna aktywność fizyczna może zaszkodzić ich dziecku. Katarzyna Sempolska, autorks programu „Aktywne 9 miesięcy”, pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży, by nie zrobić krzywdy maleństwu, a sobie przynieść wyraźną ulgę.

Do treningu potrzebna wam będzie mata i niewielka gumowa piłka do ćwiczeń.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

NAGA Miley Cyrus w teledysku „Wrecking Ball”! Marzysz o białych zębach? Nigdy nie wybielaj ich sama w domu! Lekarze ostrzegają: antykoncepcja hormonalna niesie duże ryzyko poważnej choroby Ponad połowa Polaków cierpi na syndrom poniedziałku. Stres zaczyna się już w niedzielę Kastracja pomoże UNIKNĄĆ RAKA. Skutki są jednak bardzo poważne Jakie PRAWA ma kobieta wracająca do pracy po URODZENIU DZIECKA? 92-letnia rekordzistka w MARATONACH. Kilkadziesiąt kilometrów to dla niej nie problem Mocne słowa CONCHITY WURST. "Wiele lat zajęło mi zrozumienie, że to społeczeństwo popełnia błąd" Koniec ze strachem przed lataniem. Polscy studenci znaleźli sposób Mocne słowa kobiet. Odważyły się pokazać twarze i przyznać, jak potraktowali je mężczyźni Co czeka gwiazdy WARSAW SHORE? Prześmiewcza wizja przyszłości Twoje dziecko NIE CHCE JEŚĆ? Tym objawia się przerażająca choroba