Jak radzić sobie z bólem pleców W CIĄŻY? Proste ćwiczenia przyniosą ulgę

Do treningu potrzebna będzie mata i niewielka gumowa piłka.

Przyszłe mamy często skarżą się nie bóle pleców. Wiele z nich martwi się, że nadmierna aktywność fizyczna może zaszkodzić ich dziecku. Katarzyna Sempolska, autorks programu „Aktywne 9 miesięcy”, pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży, by nie zrobić krzywdy maleństwu, a sobie przynieść wyraźną ulgę.

Do treningu potrzebna wam będzie mata i niewielka gumowa piłka do ćwiczeń.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

OŚWIADCZYŁ się jej na wizji. Prezenterkę PONIOSŁY EMOCJE POLKA, która podbiła serce The Rolling Stones! MOKRE BUTY? Tak je wysuszysz i nadasz piękny zapach DIETA Z PUDEŁKA pułapką dla pragnących schudnąć. Łatwo o efekt jojo 25 najbardziej uzależniających produktów spożywczych 8 milionów Polaków ma ZABURZENIA PSYCHICZNE Uważaj, żeby nie zarazić się od psa. Groźne pasożyty niebezpieczne zwłaszcza dla dzieci! Jak zwiększyć skuteczność produktów ANTYCELLULITOWYCH? WALKA Dody i Agnieszki Szulim w parodii Majewskiego! Długotrwały smutek dziecka to znak. Lekceważony powoduje poważną chorobę Janek zdradza, co wydarzy się w DRUGIM SEZONIE "Miłości na bogato" Kobiety giną za zgodą rodziny. Krwawe prawo nazywa to mordami honorowymi