PORÓD będzie łatwiejszy, a seks przyjemniejszy. Wystarczą 3 kwadranse w tygodniu

Regularny trening ma wiele innych zalet.

Mięśnie Kegla to jedne z najważniejszych mięśni w ciele kobiety. Współuczestniczą w podtrzymywaniu macicy, zmniejszają prawdopodobieństwo nietrzymania moczu, ułatwiają poród i zwiększają przyjemność z seksu. Warto je trenować szczególnie podczas ciąży i po urodzeniu dziecka.

Trenerka personalna Małgorzata Śniosek zaprezentowała, jak ćwiczyć mięśnie Kegla w domu i o czym należy pamiętać, by trening przebiegał prawidłowo. Wystarczy mu poświęcić 3–4 kwadranse w tygodniu.
 

Źródło: Dzień Dobry TVN

Źródło zdjęć: Fotolia

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

WRZODY ŻOŁĄDKA to nie wynik złej diety. Skąd się biorą i jak sobie pomóc? Nieoceniona broń w walce z wieloma chorobami. Każda matka powinna o tym wiedzieć 81-letnia Helena Norowicz o udziale w kampanii BOHOBOCO. Podczas rozmowy zrobiła szpagat Najczęstsze błędy rodziców podczas PODAWANIA DZIECKU LEKÓW Zwyczajne POCAŁUNKI mogą być groźne DLA ZĘBÓW Popularna METODA ODCZULANIA to oszustwo! "To największa bzdura, w jaką uwierzyli ludzie" Pogrubiający nie dla wszystkich. Jaki TUSZ DO RZĘS wybrać? MĄDRZEJSI dzięki jedzeniu? Te produkty zwiększają wydajność mózgu! Szyk na stoku to nie wszystko. Kilka rad, co spakować na ferie Polskie Towarzystwo Kardiologiczne promuje się rapem! Oczyszczają organizm z toksyn, wspomagają leczenie RAKA. Zastąpią tradycyjną medycynę? Japonki oszalały na punkcie tej mody. GOLĄ TWARZE u profesjonalnych golibrodów