Jakie ryby jeść, a jakich unikać? Na czarnej liście m.in. TOKSYCZNY TUŃCZYK

Dietetycy zalecają spożycie 2-3 porcji ryb tygodniowo. Nie wszystkie jednak są dla nas zdrowe.

Dietetycy zalecają spożycie 2–3 porcji ryb tygodniowo. Najistotniejszymi składnikami, decydującymi o wartości odżywczej ryb jest zawartość kwasów tłuszczowych z rodziny OMEGA 3. Kwasy te m.in obniżają ciśnienie krwi, wpływają pozytywnie na rozwój i pracę mózgu, skórę oraz obniżają stężenie cholesterolu. Nie wszystkie ryby są jednak zdrowe.

Które z nich można jeść nie obawiając się jednocześnie o swoje zdrowie?

W naszej codziennej diecie powinniśmy unikać ryb dużych, czyli na przykład dużych ilości tuńczyka, rekina czy miecznika. To są takie ryby, które długo żyją, są drapieżne, a przez to gromadzą dużą ilość związków toksycznych - tłumaczy specjalistka od żywienia.

Źródło: Newsrm.tv

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Szok dla medycyny. URODZIŁA zdrowe dziecko w wieku 66 LAT! Niewiarygodny strzał z łuku stopami. Jej partner ani drgnął Mniej odporni na ból, wrażliwi na słońce. Cała prawda o RUDOWŁOSYCH Mirranda Kerr jako samuraj. Ta sesja WYWOŁAŁA SKANDAL! Co zużywa najwięcej PRĄDU W DOMU? Polacy nie mają pojęcia Częsty błąd posiadaczek cery tłustej. Wybierają niewłaściwy KREM Jak sprawdzić jakość kurczaka? Wszystko o hodowlanych brojlerach Cała prawda o cudzie narodzin. Tak wygląda PORODÓWKA Zioła spoza Polski szczególnie niebezpieczne. Sprawdź, czego używasz w kuchni PARODIE utworu "BRAĆ" Donatana, Cleo i zespołu Enej Naturalny lek o niezwykłych właściwościach. Oczyszcza krew i cały organizm Czy ZAZDROŚĆ może zniszczyć związek? Cała prawda o zazdrośnikach