Jakie ryby jeść, a jakich unikać? Na czarnej liście m.in. TOKSYCZNY TUŃCZYK

Dietetycy zalecają spożycie 2-3 porcji ryb tygodniowo. Nie wszystkie jednak są dla nas zdrowe.

Dietetycy zalecają spożycie 2–3 porcji ryb tygodniowo. Najistotniejszymi składnikami, decydującymi o wartości odżywczej ryb jest zawartość kwasów tłuszczowych z rodziny OMEGA 3. Kwasy te m.in obniżają ciśnienie krwi, wpływają pozytywnie na rozwój i pracę mózgu, skórę oraz obniżają stężenie cholesterolu. Nie wszystkie ryby są jednak zdrowe.

Które z nich można jeść nie obawiając się jednocześnie o swoje zdrowie?

W naszej codziennej diecie powinniśmy unikać ryb dużych, czyli na przykład dużych ilości tuńczyka, rekina czy miecznika. To są takie ryby, które długo żyją, są drapieżne, a przez to gromadzą dużą ilość związków toksycznych - tłumaczy specjalistka od żywienia.

Źródło: Newsrm.tv

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Kocham, ale nie mam ochoty na seks. Dlaczego kobiety stają się OZIĘBŁE? Troskliwy labrador pomaga... w kąpieli niemowlaka Uważaj na popularne MIELONKI. Najgorszej jakości mięso to nie jedyna ich wada Staruszkowie udowodnili, że na marzenia nigdy nie jest za późno! Jej historia ma zachęcać do przeszczepów. Na swoje serce czekała 7 lat Kiedy wrócić do ćwiczeń po porodzie? Jest kilka ważnych zasad Obsługiwały Lecha Wałęsę, Natalię Oreiro i Dalajlamę. Agentki strefy VIP zdradzają kulisy zawodu Urojone i destrukcyjne KOMPLEKSY MĘŻCZYZN Półnagi uczestnik Mam Talent zatańczył W TELEDYSKU NA RURZE! Prowadząca „Rolnik szuka żony” o metamorfozach uczestników. „Pod wpływem programu poczuł moc” To nienarodzone dziecko klaszcze... podczas USG Masz BOLESNE MIESIĄCZKI? To może być objaw groźnej choroby