Seksowne ćwiczenia, dzięki którym schudniesz

8. Pole dancePole dance nie jest już praktykowany tylko w klubie nocnym czy w sypialni – stał się trendy w świecie fitness. Pole dance to trening całego ciała: rozciąganie, spalanie tłuszczu i trening siłowy. Wstydzisz się tańca na rurze? Niepotrzebnie. Wypróbuj coś nowego, a zobaczysz, że z czasem staniesz się pewniejsza siebie i swobodniej poczujesz się we własnej skórze. Pole dance nauczy cię sztuczek, które sprawią, że poczujesz się sexy.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

8. Pole dance
Pole dance nie jest już praktykowany tylko w klubie nocnym czy w sypialni – stał się trendy w świecie fitness. Pole dance to trening całego ciała: rozciąganie, spalanie tłuszczu i trening siłowy. Wstydzisz się tańca na rurze? Niepotrzebnie. Wypróbuj coś nowego, a zobaczysz, że z czasem staniesz się pewniejsza siebie i swobodniej poczujesz się we własnej skórze. Pole dance nauczy cię sztuczek, które sprawią, że poczujesz się sexy.

7. ZumbaZumba to zajęcia fitness zainspirowane tańcem latynoskim. Zajęcia trwają przeważnie około 60 minut i są energetyzującym sposobem na spalanie kalorii w połączeniu z krokami tanecznymi i aerobikiem.
Zdjęcie ludzi / Shutterstock

7. Zumba
Zumba to zajęcia fitness zainspirowane tańcem latynoskim. Zajęcia trwają przeważnie około 60 minut i są energetyzującym sposobem na spalanie kalorii w połączeniu z krokami tanecznymi i aerobikiem.

6. Taniec brzuchaTen taniec środkowowschodni sprawi, że pokochasz swoje krągłości i poczujesz się sexy. Zaskoczy cię, ile części ciała bierze udział w treningu, kiedy poruszasz biodrami. Dzięki tańcowi brzucha intensywnie pracują też mięśnie pośladkowe, uda i dół pleców – to świetna zabawa i nawet nie zauważysz, że będziesz przy tym uprawiać też intensywne ćwiczenia kardio.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

6. Taniec brzucha
Ten taniec środkowowschodni sprawi, że pokochasz swoje krągłości i poczujesz się sexy. Zaskoczy cię, ile części ciała bierze udział w treningu, kiedy poruszasz biodrami. Dzięki tańcowi brzucha intensywnie pracują też mięśnie pośladkowe, uda i dół pleców – to świetna zabawa i nawet nie zauważysz, że będziesz przy tym uprawiać też intensywne ćwiczenia kardio.

5. Taniec z krzesłemNa zajęciach tego typu wszystkie ruchy są kontrolowane, powolne i sexy. Seksowne i powolne siadanie na krześle sprawia, że wiele mięśni pracuje i spala kalorie, ponieważ muszą podtrzymać wagę ciała. Taniec z krzesłem może też być wykorzystany w przypadku osób, które są ograniczone ruchowo.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

5. Taniec z krzesłem
Na zajęciach tego typu wszystkie ruchy są kontrolowane, powolne i sexy. Seksowne i powolne siadanie na krześle sprawia, że wiele mięśni pracuje i spala kalorie, ponieważ muszą podtrzymać wagę ciała. Taniec z krzesłem może też być wykorzystany w przypadku osób, które są ograniczone ruchowo.

4. SalsaSalsa to przede wszystkim taniec z partnerem – i świetny pomysł na randkę. Możecie połączyć przyjemne z pożytecznym i podczas świetnej zabawy spalać kalorie i ćwiczyć mięśnie pośladków i biodra.
Zdjęcie ludzi / Shutterstock

4. Salsa
Salsa to przede wszystkim taniec z partnerem – i świetny pomysł na randkę. Możecie połączyć przyjemne z pożytecznym i podczas świetnej zabawy spalać kalorie i ćwiczyć mięśnie pośladków i biodra.

3. PiloxingPiloxing to seksowne ćwiczenia łączące boks i pilates, które spalają tłuszcz, rzeźbią sylwetkę i wspomagają kondycję fizyczną. Rękawice bokserskie sprawiają też, że ręce również ćwiczą. Piloxing oparty jest na zasadzie, że kobiecość oznacza siłę.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

3. Piloxing
Piloxing to seksowne ćwiczenia łączące boks i pilates, które spalają tłuszcz, rzeźbią sylwetkę i wspomagają kondycję fizyczną. Rękawice bokserskie sprawiają też, że ręce również ćwiczą. Piloxing oparty jest na zasadzie, że kobiecość oznacza siłę.

2. Hula-hopHula-hop miała kiedyś każda mała dziewczynka, ale to nie tylko zabawa dla dzieci – hula-hop rzeźbi talię, mięśnie pośladków i biodra oraz wprawia w świetny nastrój. Najtrudniejsze w hula-hop jest utrzymanie go przez dłuższy czas na biodrach, co wymaga koordynacji i poczucia rytmu.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

2. Hula-hop
Hula-hop miała kiedyś każda mała dziewczynka, ale to nie tylko zabawa dla dzieci – hula-hop rzeźbi talię, mięśnie pośladków i biodra oraz wprawia w świetny nastrój. Najtrudniejsze w hula-hop jest utrzymanie go przez dłuższy czas na biodrach, co wymaga koordynacji i poczucia rytmu.

1. Striptiz kardioTego zdecydowanie nie znajdziemy w ofercie studia fitness, ale zachodnie gwiazdy szaleją na punkcie tych ćwiczeń, które można według instruktażu na płycie wykonywać w domu. Striptiz kardio to połączenie seksownych ruchów i stosowania krzeseł czy rur, co tworzy pociągający trening. Inną zaletą może być wykorzystanie wyuczonych ruchów w łóżku.
Zdjęcie kobiety / Shutterstock

1. Striptiz kardio
Tego zdecydowanie nie znajdziemy w ofercie studia fitness, ale zachodnie gwiazdy szaleją na punkcie tych ćwiczeń, które można według instruktażu na płycie wykonywać w domu. Striptiz kardio to połączenie seksownych ruchów i stosowania krzeseł czy rur, co tworzy pociągający trening. Inną zaletą może być wykorzystanie wyuczonych ruchów w łóżku.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

USG piersi - jak wygląda badanie? Do higieny tylko woda i... powietrze Najlepsza gra wstępna Łuszczyca Balonoplastyka zatok Morskie skarby na twoim talerzu Tłuszcze nienasycone Dlaczego zdradzamy? Dlaczego papieros uspokaja? Katar sienny Kolczyki na kilku szpilkach Dieta wysokobiałkowa