Szczupli ludzie jedzą te rzeczy codziennie

6. NabiałNa podstawie badań klinicznych wiadomo, że obecność w diecie produktów nabiałowych może znacząco zmniejszyć ryzyko wystąpienia otyłości czy nadwagi. Produkty te cechują się wysokim poziomem wapnia, który reguluje metabolizm tłuszczów. Obecność w diecie produktów nabiałowych może się również przyczynić do redukcji tkanki tłuszczowej z okolicy brzucha.
Zdjęcie mleka / Shutterstock

6. Nabiał
Na podstawie badań klinicznych wiadomo, że obecność w diecie produktów nabiałowych może znacząco zmniejszyć ryzyko wystąpienia otyłości czy nadwagi. Produkty te cechują się wysokim poziomem wapnia, który reguluje metabolizm tłuszczów. Obecność w diecie produktów nabiałowych może się również przyczynić do redukcji tkanki tłuszczowej z okolicy brzucha.

5. Ostre papryczkiZawarta w ostrych papryczkach kapsaicyna prowadzi do znaczącego przyśpieszenia procesów metabolicznych zachodzących w organizmie. To z kolei może przyśpieszyć spalanie tkanki tłuszczowej.
Zdjęcie autorstwa dfespi48 / CC BY

5. Ostre papryczki
Zawarta w ostrych papryczkach kapsaicyna prowadzi do znaczącego przyśpieszenia procesów metabolicznych zachodzących w organizmie. To z kolei może przyśpieszyć spalanie tkanki tłuszczowej.

4. Zielona herbataOsoby odchudzające się i wypijające każdego dnia 5 filiżanek zielonej herbaty mają szansę na znaczącą utratę wagi. Zawarte w jej składzie katechiny usprawniają proces spalania tłuszczów.
Zdjęcie zielonej herbaty / Shutterstock

4. Zielona herbata
Osoby odchudzające się i wypijające każdego dnia 5 filiżanek zielonej herbaty mają szansę na znaczącą utratę wagi. Zawarte w jej składzie katechiny usprawniają proces spalania tłuszczów.

3. OrzechyGarść orzechów może ci zapewnić uczucie sytości na długi czas. Co więcej, są one bogate w zdrowe kwasy tłuszczowe, które są zdecydowanie łatwiej przekształcane przez organizm w energię niezbędną do codziennego funkcjonowania.
Zdjęcie autorstwa helee54 / CC BY

3. Orzechy
Garść orzechów może ci zapewnić uczucie sytości na długi czas. Co więcej, są one bogate w zdrowe kwasy tłuszczowe, które są zdecydowanie łatwiej przekształcane przez organizm w energię niezbędną do codziennego funkcjonowania.

2. Płatki owsianePłatki owsiane są bogatym źródłem węglowodanów złożonych, które zapewniają uczucie sytości na wiele godzin. Dzięki temu miłośnicy owsianki nie czują pokusy podjadania między posiłkami. Badania naukowe sugerują, że osoby odchudzające się i regularnie spożywające owsiankę mogą zrzucić więcej kilogramów niż osoby, które tego nie robią.
Zdjęcie autorstwa Chris Waits / CC BY

2. Płatki owsiane
Płatki owsiane są bogatym źródłem węglowodanów złożonych, które zapewniają uczucie sytości na wiele godzin. Dzięki temu miłośnicy owsianki nie czują pokusy podjadania między posiłkami. Badania naukowe sugerują, że osoby odchudzające się i regularnie spożywające owsiankę mogą zrzucić więcej kilogramów niż osoby, które tego nie robią.

1. AwokadoTo zaskakujące, ale tłusty owoc awokado wywiera korzystny wpływ na sylwetkę. W jego składzie zawarte są zdrowe kwasy tłuszczowe, które regulują poziom cukru we krwi. Dzięki temu nie dochodzi do wystąpienia tzw. wilczego głodu i nie odczuwamy chęci na podjadanie.
Zdjęcie autorstwa Picdream / CC BY

1. Awokado
To zaskakujące, ale tłusty owoc awokado wywiera korzystny wpływ na sylwetkę. W jego składzie zawarte są zdrowe kwasy tłuszczowe, które regulują poziom cukru we krwi. Dzięki temu nie dochodzi do wystąpienia tzw. wilczego głodu i nie odczuwamy chęci na podjadanie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Poznaj 3 dziwne czynniki, które wzbudzają pożądanie u płci przeciwnej! Zakupoholizm – jak z nim walczyć? Sprawdź, co pomoże przy alergii wziewnej Ciąża a praca przy komputerze Żele nawilżające Co może dolegać paznokciom? Jak skutecznie stracić wagę na siłowni? Syllogomania - nowe fakty Jak rozpocząć bieganie? Siemię lniane Jak parzyć herbatę? Akupresura – leczenie dotykiem

Popularne w tym tygodniu:

Stres w pracy IT - jak sobie z nim radzić? Deficyt kaloryczny – ile wynosi i jak go obliczyć?