Te przekąski można podjadać bez konsekwencji. Są smaczne i niskokaloryczne

Zdrowe zamienniki czipsów i popcornu. Porcja nie powinna wynosić więcej niż 100 kalorii.

Pestki słonecznika i dyni, orzechy, warzywa, domowe ciastka z nasion i sorbety owocowe to najlepsze zamienniki dla typowych, tuczących przekąsek. Trzeba jednak pamiętać, by ich ilość była odpowiednia. Jak podjadać, żeby nie przytyć? Dietetyk Anna Jelonek zdradziła, jak dietetyczne przekąski wprowadzić do codziennej diety.

Źródło: Pytanie na Śniadanie/TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Odpowiedni pies do małego mieszkania. Czym kierować się przy wyborze? Wielkie oszustwo producentów. „Light” bardziej kaloryczne niż zwykłe produkty Natalia ma 16 lat i wynalazła sposób na korekcję PŁASKOSTOPIA Co jest bardziej kaloryczne - pączki czy faworki? Zobacz, zanim sięgniesz ZAJĄCZEK Z SERWETKI na wielkanocny stół Codziennie umiera 130 osób. Częsta choroba, którą CIĘŻKO ZDIAGNOZOWAĆ Niezwykłe włosy mieszkanki Indii Przeżyła ŚMIERĆ KLINICZNĄ. Co widziała? Marihuana MEDYCZNA. Czym różni się od zwykłej i czy jest bezpieczna? Jest zdrowy i nie tuczy. Cała prawda o MAKARONIE Brudne dziecko to szczęśliwe dziecko? Nie tylko. Nadmierna higiena jest przyczyną wielu chorób Najczęstsze przyczyny męskich problemów z EREKCJĄ