Te przekąski można podjadać bez konsekwencji. Są smaczne i niskokaloryczne

Zdrowe zamienniki czipsów i popcornu. Porcja nie powinna wynosić więcej niż 100 kalorii.

Pestki słonecznika i dyni, orzechy, warzywa, domowe ciastka z nasion i sorbety owocowe to najlepsze zamienniki dla typowych, tuczących przekąsek. Trzeba jednak pamiętać, by ich ilość była odpowiednia. Jak podjadać, żeby nie przytyć? Dietetyk Anna Jelonek zdradziła, jak dietetyczne przekąski wprowadzić do codziennej diety.

Źródło: Pytanie na Śniadanie/TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Owoce tylko do południa i dużo węglowodanów. Dietetyk zdradza sekret dobrej diety Próżność czy sposób na dorobienie po 50 roku życia? AMATORZY MODY podbijają sieć Zachwycająca Gwyneth Paltrow stylizowana na IKONY AMERYKI! Niezwykłe włosy mieszkanki Indii Łykamy je codziennie. W zbyt dużych ilościach poważnie szkodzą Anna Grodzka: "Życie OSOBY TRANSPŁCIOWEJ to ostra jazda bez trzymanki" Zajęcia z EWĄ CHODAKOWSKĄ zamiast lekcji WF-u Jak przechowywać MIĘSO I WĘDLINY? Koniecznie rozpakuj je z folii Poprawia pamięć, koncentrację, wspomaga leczenie nałogów. Czym jest trening BIOFEEDBACK? Choroba nie tylko dorosłych. SEKSOHOLIZM zaczyna się dużo wcześniej Chronią przed rakiem, odchudzają. Zdrowotne właściwości POMARAŃCZY Nieoczekiwane zwroty akcji na ślubach i weselach