Te przekąski można podjadać bez konsekwencji. Są smaczne i niskokaloryczne

Zdrowe zamienniki czipsów i popcornu. Porcja nie powinna wynosić więcej niż 100 kalorii.

Pestki słonecznika i dyni, orzechy, warzywa, domowe ciastka z nasion i sorbety owocowe to najlepsze zamienniki dla typowych, tuczących przekąsek. Trzeba jednak pamiętać, by ich ilość była odpowiednia. Jak podjadać, żeby nie przytyć? Dietetyk Anna Jelonek zdradziła, jak dietetyczne przekąski wprowadzić do codziennej diety.

Źródło: Pytanie na Śniadanie/TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Napis „bez konserwantów” to tylko chwyt marketingowy. Wybierając sok, patrz na kolor Są zawsze przygotowani na najgorsze. Kim są PREPPERSI? Ciężka praca za małe pieniądze. Tak wygląda służba u królowej Elżbiety II KSZTAŁT BRWI pomoże wyszczuplić twarz. Jak je modelować? Uważaj na PASOŻYTY. Twoje dziecko może być nosicielem MOKRE BUTY? Tak je wysuszysz i nadasz piękny zapach Czy mając małą wadę wzroku, należy nosić OKULARY? Poznaj fakty i mity RUTYNOWY ZABIEG podczas porodu jednak NIEPRAWIDŁOWY? "To okaleczenie" Napój z kofeiną zamiast kawy? Zastanów się, pijesz składnik nawozów sztucznych Pierwszy taki poród w historii. Matka prosi o ANONIMOWOŚĆ SOK zamiast porcji warzyw i owoców. Jak wybrać najzdrowszy? Działa przeciwstresowo, obniża cholesterol. Zażywaj magnez