Drastyczne powody, dla których jesteśmy narodem, który ma alergię na "W czym mogę pomóc?"
REDAKCJA • dawno temuW teorii nachalna obsługa w sklepach to idealny myk. Tani sposób na podniesienie rangi marki. Personalizacja usługi, troska o konsumenta, budowanie relacji i tym podobne. Tyle że "W czym mogę pomóc?" Polacy nienawidzą jeszcze bardziej niż "niemieckiego kapitału" i herbaty z mlekiem.
![](https://m.kafeteria.pl/a1197f30654b5b2fd3427247-4c66258,730,0,0,0.jpg)
![](https://i.wpimg.pl/100x0/m.autokult.pl/vnjbcw5keq8ribvkghb0gmh4-6388312.png)
![](https://i.wpimg.pl/100x0/m.autokult.pl/vnjbcw5keq8ribvkghb0gmh4-6388312.png)
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze