LPP podbija niemiecki rynek. Nowy flagowy sklep Reserved otwarty w Berlinie
REDAKCJA • dawno temuMonachium, Kolonia i Hamburg, a teraz wreszcie Berlin. Reserved – flagowa marka firmy LPP – otwiera właśnie swój salon w stolicy Niemiec. To kolejny element, realizowanego przez lidera branży fashion w Europie Środkowej, planu ekspansji na jeden z najtrudniejszych, a jednocześnie najbardziej atrakcyjnych rynków na świecie – Zachodniej Europy.
LPP kieruje się na Zachód
Minimalistyczne i nowoczesne wnętrza, brak zbędnych dekoracji i otwartość na współczesnego, wymagającego klienta. Klienta, który spacerując po ulicy zakupowej nie chce mieć żadnych ograniczeń, chce zwiedzać sklepy, przechodząc z jednego salonu do drugiego – tak w skrócie opisać można koncept nowego flagowego salonu Reserved, który został otwarty 17 maja w Berlinie.
— To wisienka na torcie – wyjaśnia Michał Kniaź, Export Marketing Manager marki Reserved. — Przez ostatnie kilka lat stopniowo zwiększaliśmy obecność marki Reserved na rynku niemieckim. Berlin to zwieńczenie tej strategii.
— Nakłady na salony na rynku niemieckim postrzegamy jako długofalową inwestycję. To największy rynek europejski – dodaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes i dyrektor finansowy LPP. — LPP ma globalne ambicje, dlatego budujemy rozpoznawalność Reserved na kolejnych rynkach, zwiększając naszą obecność na prestiżowych ulicach handlowych lub w najbardziej atrakcyjnych centrach handlowych największych miast naszego kontynentu. Ale Berlin to dla nas wyjątkowy projekt – pierwsza stolica na rynku Europy Zachodniej – podsumowuje.
Jest nowocześnie, ekologicznie i multimedialnie
Flagowy salon Reserved znajduje się w centralnej części Berlina w dzielnicy Charlottenburg, na jednej z najbardziej reprezentatywnych ulic miasta, licznie odwiedzanej nie tylko przez lokalnych mieszkańców, ale i turystów. Wnętrza sklepu przyciągają wzrok – wyposażone są w liczne ekrany multimedialne oraz energooszczędne oświetlenie typu LED, dzięki czemu salon działa w sposób przyjazny dla środowiska. Transparentne witryny oraz lekkie, mobilne meble sprawiają, że wnętrze wygląda świeżo i nowocześnie.
Więcej informacji na WP Kobieta
Partnerem artykułu jest firma LPP
Źródło: WP Kobieta
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze