10 niskokalorycznych koktajli

10. Koktajl z arbuzaPrzygotowanie koktajlu z arbuza jest bardzo proste. Rozetrzyj kawałki arbuza ze świeżymi liśćmi mięty. Dodaj trochę rumu lub wody gazowanej. Taki koktajl jest bardzo smaczny, zdrowy i zawiera tylko 100 kalorii.
Zdjęcie autorstwa Wicker Paradise / CC BY

10. Koktajl z arbuza
Przygotowanie koktajlu z arbuza jest bardzo proste. Rozetrzyj kawałki arbuza ze świeżymi liśćmi mięty. Dodaj trochę rumu lub wody gazowanej. Taki koktajl jest bardzo smaczny, zdrowy i zawiera tylko 100 kalorii.

9. MargaritaTen meksykański napój zawiera tylko 170 kalorii. Aby go przygotować, potrzebny jest kieliszek tequili, sok z limonki oraz odrobina soli. Podawaj go z lodem. Dla zdrowia, kobiety mogą wypijać jeden koktajl na dzień, a mężczyźni dwa.
Zdjęcie autorstwa Ralph Daily / CC BY

9. Margarita
Ten meksykański napój zawiera tylko 170 kalorii. Aby go przygotować, potrzebny jest kieliszek tequili, sok z limonki oraz odrobina soli. Podawaj go z lodem. Dla zdrowia, kobiety mogą wypijać jeden koktajl na dzień, a mężczyźni dwa.

8. Piña coladaWymieszaj biały rum z ananasowym sokiem, dodaj świeże truskawki, kilka kostek lodu i syrop z agawy. W ten sposób przygotujesz pyszny tropikalny koktajl, o zawartości 229 kalorii.
Zdjęcie autorstwa bonibella / CC BY

8. Piña colada
Wymieszaj biały rum z ananasowym sokiem, dodaj świeże truskawki, kilka kostek lodu i syrop z agawy. W ten sposób przygotujesz pyszny tropikalny koktajl, o zawartości 229 kalorii.

7. Shochu CosmoZawierający tylko 70 kalorii koktajl Shochu Cosmo przygotujesz, zastępując tradycyjną wódkę – shochu – japońskim trunkiem o delikatnym smaku. Dodaj do niego sok żurawinowy, świeży sok z limonki i sok pomarańczowy, a na końcu wszystko zmiksuj. Taki napój zawiera o połowę mniej kalorii niż tradycyjny cosmopolitan.
Zdjęcie autorstwa Ralph Daily / CC BY

7. Shochu Cosmo
Zawierający tylko 70 kalorii koktajl Shochu Cosmo przygotujesz, zastępując tradycyjną wódkę – shochu – japońskim trunkiem o delikatnym smaku. Dodaj do niego sok żurawinowy, świeży sok z limonki i sok pomarańczowy, a na końcu wszystko zmiksuj. Taki napój zawiera o połowę mniej kalorii niż tradycyjny cosmopolitan.

6. Slim Berry DaiquiriOwoce jagodowe mogą zmniejszyć kaloryczność koktajli. Jeden kubek świeżych lub zamrożonych niesłodzonych truskawek zawiera tylko 50 kalorii, podczas gdy taka sama porcja truskawek z syropem zawiera ich aż 255. Do porcji owoców dodaj rum, lód i dosłódź do smaku jedną łyżeczką cukru. Zmiksuj, aby otrzymać pyszny koktajl zawierający tylko 145 kalorii.
Zdjęcie autorstwa Pink Sherbet Photography / CC BY

6. Slim Berry Daiquiri
Owoce jagodowe mogą zmniejszyć kaloryczność koktajli. Jeden kubek świeżych lub zamrożonych niesłodzonych truskawek zawiera tylko 50 kalorii, podczas gdy taka sama porcja truskawek z syropem zawiera ich aż 255. Do porcji owoców dodaj rum, lód i dosłódź do smaku jedną łyżeczką cukru. Zmiksuj, aby otrzymać pyszny koktajl zawierający tylko 145 kalorii.

5. Gin z tonikiemAby zmniejszyć kaloryczność ginu z tonikiem, wybierz tonik niskokaloryczny lub zastąp go wodą gazowaną. Specyficzny smak chininy uzyskasz wtedy, gdy do koktajlu dodasz odrobinę soku z limonki. Taki drink zawiera około 75 kalorii.
Zdjęcie autorstwa cyclonebill / CC BY-SA

5. Gin z tonikiem
Aby zmniejszyć kaloryczność ginu z tonikiem, wybierz tonik niskokaloryczny lub zastąp go wodą gazowaną. Specyficzny smak chininy uzyskasz wtedy, gdy do koktajlu dodasz odrobinę soku z limonki. Taki drink zawiera około 75 kalorii.

4. BelliniAby zmniejszyć kaloryczność klasycznego włoskiego koktajlu Bellini, wybierz trzy brzoskwinie zamiast sześciu. ¾ wina lub szampana zmiksuj z ¼ owoców i podawaj w eleganckich kieliszkach z wysoką nóżką. Możesz dodać soku z malin. Taki koktajl zawiera tylko 120 kalorii.
Zdjęcie autorstwa Tim Lucas / CC BY

4. Bellini
Aby zmniejszyć kaloryczność klasycznego włoskiego koktajlu Bellini, wybierz trzy brzoskwinie zamiast sześciu. ¾ wina lub szampana zmiksuj z ¼ owoców i podawaj w eleganckich kieliszkach z wysoką nóżką. Możesz dodać soku z malin. Taki koktajl zawiera tylko 120 kalorii.

3. Skinny Vodka Iced teaMieszanka lemoniady i słodkiej mrożonej herbaty z wódką daje koktajl spopularyzowany przez sławnego golfistę Arnolda Palmera. Aby zmniejszyć jego kaloryczność, zamiast wódki wybierz nalewkę herbacianą. Taki napój zawiera tylko 80 kalorii.
Zdjęcie autorstwa Pen Waggener / CC BY

3. Skinny Vodka Iced tea
Mieszanka lemoniady i słodkiej mrożonej herbaty z wódką daje koktajl spopularyzowany przez sławnego golfistę Arnolda Palmera. Aby zmniejszyć jego kaloryczność, zamiast wódki wybierz nalewkę herbacianą. Taki napój zawiera tylko 80 kalorii.

2. Lemongrass CollinsZastąp gin wódką waniliową, a otrzymasz pyszny koktajl zawierający tylko 90 kalorii. Dodaj niewielką ilość soku z limonki, wodę gazowaną, trochę mięty i wanilii i ciesz się smakiem.
Zdjęcie autorstwa James Lee / CC BY

2. Lemongrass Collins
Zastąp gin wódką waniliową, a otrzymasz pyszny koktajl zawierający tylko 90 kalorii. Dodaj niewielką ilość soku z limonki, wodę gazowaną, trochę mięty i wanilii i ciesz się smakiem.

1. Asian Flavor FusionWybieranie alkoholi smakowych jest dobrym sposobem na to, by zmniejszyć ilość kalorii zawartych w mieszankach soków owocowych. Aby przygotować Asian Flavor Fusion, wypróbuj wódkę imbirową albo wodę gazowaną o smaku limonki. Taki koktajl zawiera około 90 kalorii.
Zdjęcie autorstwa Pelle Steen / CC BY

1. Asian Flavor Fusion
Wybieranie alkoholi smakowych jest dobrym sposobem na to, by zmniejszyć ilość kalorii zawartych w mieszankach soków owocowych. Aby przygotować Asian Flavor Fusion, wypróbuj wódkę imbirową albo wodę gazowaną o smaku limonki. Taki koktajl zawiera około 90 kalorii.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Śpisz krócej. Masz mniejszy mózg! Medycyna estetyczna bez skalpela? Opalanie topless Jak walczyć z niechcianym HSV-1 Magia teatru Lato bez bólu gardła i przeziębień Sposób na zakwasy Jak zgubić "brzuszek"? Kilka sposobów na ocieplenie się – termofor Jedzenie, które pomoże zbudować masę mięśniową Profilaktyka raka jelita grubego Kilka wskazówek, jak radzić sobie z migreną