Najczęstsze przyczyny rutyny w łóżku

10. Problemy w związkuJedną z głównych przyczyn rutyny w łóżku są problemy w relacji między dwojgiem ludzi. Negatywne emocje znacząco zmniejszają popęd seksualny. W sytuacji tej możliwe są dwa rozwiązania: naprawa relacji partnerskiej i odbudowa życia seksualnego albo rozstanie.
Zdjęcie autorstwa mahmoud99725 / CC BY-SA

10. Problemy w związku
Jedną z głównych przyczyn rutyny w łóżku są problemy w relacji między dwojgiem ludzi. Negatywne emocje znacząco zmniejszają popęd seksualny. W sytuacji tej możliwe są dwa rozwiązania: naprawa relacji partnerskiej i odbudowa życia seksualnego albo rozstanie.

9. Brak snuIstnieje silny związek pomiędzy brakiem snu a mało satysfakcjonującym życiem seksualnym. Badania statystyczne sugerują, że osoby mające problemy ze snem, z reguły są mniej zadowolone ze współżycia ze swoim partnerem. Co więcej, często są one bardzo zmęczone w ciągu dnia i z tego względu nawet nie myślą o seksie.
Zdjęcie autorstwa mahmoud99725 / CC BY-SA

9. Brak snu
Istnieje silny związek pomiędzy brakiem snu a mało satysfakcjonującym życiem seksualnym. Badania statystyczne sugerują, że osoby mające problemy ze snem, z reguły są mniej zadowolone ze współżycia ze swoim partnerem. Co więcej, często są one bardzo zmęczone w ciągu dnia i z tego względu nawet nie myślą o seksie.

8. DepresjaDepresja to stan, w którym obserwuje się znaczące obniżenie nastroju oraz napędu psychoruchowego. Choroba ta może doprowadzić do pogorszenia życia seksualnego. Ważnym krokiem w tej sytuacji jest podjęcie leczenia oraz terapii, których celem jest przywrócenie radości płynącej z codziennego życia.
Zdjęcie autorstwa Luis Sarabia / CC BY-NC

8. Depresja
Depresja to stan, w którym obserwuje się znaczące obniżenie nastroju oraz napędu psychoruchowego. Choroba ta może doprowadzić do pogorszenia życia seksualnego. Ważnym krokiem w tej sytuacji jest podjęcie leczenia oraz terapii, których celem jest przywrócenie radości płynącej z codziennego życia.

7. StresKażdy z nas jest nieustannie narażony na stresujące sytuacje w domu, pracy czy na uczelni. Silny stres znacząco zmniejsza popęd płciowy, a niekiedy nawet uniemożliwia stosunek. To niestety nierealne, aby całkowicie ograniczyć stresujące nas czynniki. Można jednak umiejętnie wykorzystać popularne metody radzenia sobie ze stresem i zmniejszyć w ten sposób towarzyszące temu napięcie.
Zdjęcie autorstwa mahmoud99725 / CC BY-SA

7. Stres
Każdy z nas jest nieustannie narażony na stresujące sytuacje w domu, pracy czy na uczelni. Silny stres znacząco zmniejsza popęd płciowy, a niekiedy nawet uniemożliwia stosunek. To niestety nierealne, aby całkowicie ograniczyć stresujące nas czynniki. Można jednak umiejętnie wykorzystać popularne metody radzenia sobie ze stresem i zmniejszyć w ten sposób towarzyszące temu napięcie.

6. Syndrom chronicznego zmęczeniaW przypadku osób, które zaraz po przebudzeniu odczuwają silne zmęczenie, możemy mieć do czynienie z syndromem chronicznego zmęczenia. Objawia się on także problemami z koncentracją i pamięcią. Może to mieć również bardzo niekorzystny wpływ na życie seksualne obojga partnerów.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

6. Syndrom chronicznego zmęczenia
W przypadku osób, które zaraz po przebudzeniu odczuwają silne zmęczenie, możemy mieć do czynienie z syndromem chronicznego zmęczenia. Objawia się on także problemami z koncentracją i pamięcią. Może to mieć również bardzo niekorzystny wpływ na życie seksualne obojga partnerów.

5. Zbyt dużo TVBezpośrednio po pracy wiele osób odpoczywa w domowym zaciszu, oglądając telewizję. Niestety bardzo często okazuje się, że ich partner niespodziewanie zasypia. W tej sytuacji tracimy okazję na przeżycie ekscytujących doznań płynących z seksu. Z tego względu lepiej nie trzymać telewizora w sypialni.
Zdjęcie autorstwa bykst / CC BY

5. Zbyt dużo TV
Bezpośrednio po pracy wiele osób odpoczywa w domowym zaciszu, oglądając telewizję. Niestety bardzo często okazuje się, że ich partner niespodziewanie zasypia. W tej sytuacji tracimy okazję na przeżycie ekscytujących doznań płynących z seksu. Z tego względu lepiej nie trzymać telewizora w sypialni.

4. Silna presjaKobiety niekiedy mają problem z osiągnięciem orgazmu, gdyż ich umysły są przeciążone innymi myślami. To z kolei może powodować silną frustrację i obawę przed kolejną próbą osiągnięcia przyjemności płynącej ze współżycia. W takiej sytuacji lepiej, żeby partnerka była rozluźniona. Jeżeli nie osiągnie ona szczytowania, to warto ją czule przytulić i zapewnić o swojej miłości. Dzięki temu nie będzie ona miała obaw przed kolejnym zbliżeniem.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

4. Silna presja
Kobiety niekiedy mają problem z osiągnięciem orgazmu, gdyż ich umysły są przeciążone innymi myślami. To z kolei może powodować silną frustrację i obawę przed kolejną próbą osiągnięcia przyjemności płynącej ze współżycia. W takiej sytuacji lepiej, żeby partnerka była rozluźniona. Jeżeli nie osiągnie ona szczytowania, to warto ją czule przytulić i zapewnić o swojej miłości. Dzięki temu nie będzie ona miała obaw przed kolejnym zbliżeniem.

3. Choroby sercaTrudności w osiągnięciu wzwodu u mężczyzn mogą stanowić wczesne ostrzeżenie o problemach z sercem. To z kolei może mieć ogromny wpływ na życie seksualne obojga partnerów. Poza tym, problemy sercowe sprawiają, że dana osoba czuje się zmęczona i często nie ma ochoty na seks.
Zdjęcie autorstwa geralt / CC BY

3. Choroby serca
Trudności w osiągnięciu wzwodu u mężczyzn mogą stanowić wczesne ostrzeżenie o problemach z sercem. To z kolei może mieć ogromny wpływ na życie seksualne obojga partnerów. Poza tym, problemy sercowe sprawiają, że dana osoba czuje się zmęczona i często nie ma ochoty na seks.

2. Zaburzenia hormonalneZaburzenia hormonalne występujące zarówno u kobiet, jak i mężczyzn mogą mieć znaczący wpływ na obniżenie popędu płciowego. Tym samym, może to być przyczyna rutyny w łóżku. Z tego względu warto regularnie kontrolować stan swojego zdrowia – w tym poziomu hormonów.
Zdjęcie autorstwa adrift. / CC BY-NC-ND

2. Zaburzenia hormonalne
Zaburzenia hormonalne występujące zarówno u kobiet, jak i mężczyzn mogą mieć znaczący wpływ na obniżenie popędu płciowego. Tym samym, może to być przyczyna rutyny w łóżku. Z tego względu warto regularnie kontrolować stan swojego zdrowia – w tym poziomu hormonów.

1. Zbyt intensywne ćwiczeniaAktywność fizyczna to ważny element naszego zdrowia oraz klucz do osiągnięcia zgrabnej sylwetki. Warto każdego dnia poświęcać ok. 30 minut na jazdę na rowerze, spacer, grę zespołową czy bieganie. Niemniej jednak, lepiej unikać zbyt intensywnych ćwiczeń trwających wiele godzin. Może to spowodować silne przeciążenie organizmu, a tym samym brak chęci oraz sił do współżycia z partnerem.
Zdjęcie autorstwa mahmoud99725 / CC BY-SA

1. Zbyt intensywne ćwiczenia
Aktywność fizyczna to ważny element naszego zdrowia oraz klucz do osiągnięcia zgrabnej sylwetki. Warto każdego dnia poświęcać ok. 30 minut na jazdę na rowerze, spacer, grę zespołową czy bieganie. Niemniej jednak, lepiej unikać zbyt intensywnych ćwiczeń trwających wiele godzin. Może to spowodować silne przeciążenie organizmu, a tym samym brak chęci oraz sił do współżycia z partnerem.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Zabieg czekoladowy 9 produktów, których nie jadamy, a powinniśmy Skąd się biorą koszmary senne? Mózg potrzebuje energii by działać! Rozpocznij wiosenną regenerację! Nie wiedziała, że jest w ciąży Największe kłamstwa na temat diety wegańskiej Cera naczynkowa Uzyskaj zgrabne nogi w 10 minut! Dieta po świętach, którą powinnać wypróbować Ćwiczenia mięśni Kegla Gorzej czytamy mapy, ale trudniej nam zabłądzić

Popularne w tym tygodniu:

Zespół BTS i marka Mediheal? Poznaj limitowaną edycję masek w płachcie!