Jedzenie, które wspomaga seks

10. Zdrowe odżywianie dla lepszego seksu
                                                    10. Zdrowe odżywianie dla lepszego seksu
                                                                                                            Zdrowe produkty spożywcze są dobre nie tylko dla naszego zdrowia – mogą one również wywierać korzystny wpływ na nasze życie seksualne. Zastanawiasz się, jakie jedzenie wspomaga seks?
Zdjęcie autorstwa Plukje / CC BY

10. Zdrowe odżywianie dla lepszego seksu

10. Zdrowe odżywianie dla lepszego seksu
Zdrowe produkty spożywcze są dobre nie tylko dla naszego zdrowia – mogą one również wywierać korzystny wpływ na nasze życie seksualne. Zastanawiasz się, jakie jedzenie wspomaga seks?

9. Produkty bogate w witaminę D
                                                    9. Produkty bogate w witaminę D
                                                                                                            Badania naukowe potwierdzają, że produkty żywnościowe bogate w witaminę D  (jaja, grzyby shitake, łosoś czy tuńczyk) obniżają u kobiet ryzyko zachorowania na nowotwór piersi. Piękny i zdrowy biust to ważny element udanego życia seksualnego.
Zdjęcie autorstwa adonlinepromo / CC BY

9. Produkty bogate w witaminę D

9. Produkty bogate w witaminę D
Badania naukowe potwierdzają, że produkty żywnościowe bogate w witaminę D (jaja, grzyby shitake, łosoś czy tuńczyk) obniżają u kobiet ryzyko zachorowania na nowotwór piersi. Piękny i zdrowy biust to ważny element udanego życia seksualnego.

8. Woda
                                                    8. Woda
                                                                                                            Woda stanowi element niezbędny do życia każdego człowieka. Warto również wiedzieć, że odpowiednie  nawodnienie organizmu może redukować problem nadmiernej suchości pochwy, który często utrudnia stosunek seksualny.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

8. Woda

8. Woda
Woda stanowi element niezbędny do życia każdego człowieka. Warto również wiedzieć, że odpowiednie nawodnienie organizmu może redukować problem nadmiernej suchości pochwy, który często utrudnia stosunek seksualny.

7. Oliwa z oliwek
                                                    7. Oliwa z oliwek
                                                                                                            Zawarte w oliwie z oliwek  zdrowe, jednonienasycone kwasy tłuszczowe mogą przyczynić się do zmniejszenia ryzyka raka piersi u kobiet. Zdrowa kobieta jest bardziej zadowolona z życia, a tym samym będzie miała większy apetyt na seks.
Zdjęcie autorstwa Henning Leweke / CC BY

7. Oliwa z oliwek

7. Oliwa z oliwek
Zawarte w oliwie z oliwek  zdrowe, jednonienasycone kwasy tłuszczowe mogą przyczynić się do zmniejszenia ryzyka raka piersi u kobiet. Zdrowa kobieta jest bardziej zadowolona z życia, a tym samym będzie miała większy apetyt na seks.

6. Błonnik
                                                    6. Błonnik
                                                                                                            Żywność bogata w błonnik może zmniejszyć ilość estrogenu krążącego we krwi. Nadmiar tego hormonu może prowadzić do zaburzeń menstruacji, wystąpienia mięśniaków oraz innych chorób narządów rodnych kobiety. Zdrowie macicy jest niezbędnym elementem zachowania pożycia seksualnego.
Zdjęcie autorstwa nachar / CC BY

6. Błonnik

6. Błonnik
Żywność bogata w błonnik może zmniejszyć ilość estrogenu krążącego we krwi. Nadmiar tego hormonu może prowadzić do zaburzeń menstruacji, wystąpienia mięśniaków oraz innych chorób narządów rodnych kobiety. Zdrowie macicy jest niezbędnym elementem zachowania pożycia seksualnego.

5. Witamina E
                                                    5. Witamina E
                                                                                                            Duże stężenie witaminy E  – zawartej w nasionach słonecznika, migdałach czy orzechach laskowych – może się przyczynić do redukcji nadmiernej suchości pochwy. Jest to problem, który często powoduje u kobiet dyskomfort, a nawet ból w trakcie stosunku.
Zdjęcie autorstwa Lebensmittelfotos / CC BY

5. Witamina E

5. Witamina E
Duże stężenie witaminy E  – zawartej w nasionach słonecznika, migdałach czy orzechach laskowych – może się przyczynić do redukcji nadmiernej suchości pochwy. Jest to problem, który często powoduje u kobiet dyskomfort, a nawet ból w trakcie stosunku.

4. Kawa
                                                    4. Kawa
                                                                                                             Kawa to napój o właściwościach rozbudzających i pobudzających organizm do pracy. Warto wiedzieć, że posiada ona również doskonały wpływ na libido i zwiększa odczuwalne przez kobietę pożądanie.
Zdjęcie autorstwa Jennifer / CC BY

4. Kawa

4. Kawa
Kawa to napój o właściwościach rozbudzających i pobudzających organizm do pracy. Warto wiedzieć, że posiada ona również doskonały wpływ na libido i zwiększa odczuwalne przez kobietę pożądanie.

3. Jogurt naturalny
                                                    3. Jogurt naturalny
                                                                                                            Jogurt to źródło cennych dla organizmu probiotyków. Stanowią one ważny element układu pokarmowego i zapobiegają zatruciu pokarmowemu. Co więcej, mogą one regenerować naturalną florę bakteryjną pochwy, a tym samym zabezpieczać ją przed infekcjami.
Zdjęcie jedzenia / Shutterstock

3. Jogurt naturalny

3. Jogurt naturalny
Jogurt to źródło cennych dla organizmu probiotyków. Stanowią one ważny element układu pokarmowego i zapobiegają zatruciu pokarmowemu. Co więcej, mogą one regenerować naturalną florę bakteryjną pochwy, a tym samym zabezpieczać ją przed infekcjami.

2. Owoce cytrusowe
                                                    2. Owoce cytrusowe
                                                                                                            Owoce cytrusowe zaliczamy do grupy naturalnych afrodyzjaków, które mogą zwiększyć  podniecenie seksualne. Wystarczy kilka plasterków dziennie, aby polepszyć życie seksualne pomiędzy dwojgiem ludzi.
Zdjęcie autorstwa WikiImages / CC BY

2. Owoce cytrusowe

2. Owoce cytrusowe
Owoce cytrusowe zaliczamy do grupy naturalnych afrodyzjaków, które mogą zwiększyć  podniecenie seksualne. Wystarczy kilka plasterków dziennie, aby polepszyć życie seksualne pomiędzy dwojgiem ludzi.

1. Orzechy włoskie
                                                    1. Orzechy włoskie
                                                                                                             Orzechy to źródło niezbędnych dla naszego organizmu zdrowych kwasów tłuszczowych. Co więcej, ich regularne spożywanie korzystnie wpływa na płodność i sprawność seksualną.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

1. Orzechy włoskie

1. Orzechy włoskie
Orzechy to źródło niezbędnych dla naszego organizmu zdrowych kwasów tłuszczowych. Co więcej, ich regularne spożywanie korzystnie wpływa na płodność i sprawność seksualną.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Wystarczy, że to sobie wyobrazisz Wiosenne oplecione kolczyki Mężczyzna bez testosteronu! Wychowanie dzieci dawniej i dziś Zanim kupisz, sprawdź etykietę. Unikaj tych substancji W czasie ciąży warto ćwiczyć Pękające pięty. Co robić? Kolczyki na kilku szpilkach Oddział Neonatologii w Szpitalu Medicover - specjalistyczna opieka dla maluszków Kompleksowe nawilżanie Co pić, by nie przytyć Zmęczone oczy