Kampania "Ciśnienie na życie"
REDAKCJA JEJŚWIAT.PL • dawno temuW niedzielę 23 czerwca obchodzony jest Dzień Ojca. Z tej okazji przedstawiciele kampanii „Ciśnienie na życie” udostępnili na stronie internetowej akcji aplikację, która pozwala na wysłanie kartki z życzeniami. Jeśli chcesz, by do twojego taty trafiła pocztą okolicznościowa karta, wejdź na stronę Ciśnienie na życie i podaj dane odbiorcy.
Ogólnopolska kampania społeczna „Ciśnienie na życie” została zorganizowana w celu poprawy świadomości społecznej Polaków na temat zagrożeń związanych z nadciśnieniem. Pomysłodawcy akcji chcą również propagować działania profilaktyczne, zmniejszające ryzyko chorób układu krążenia wśród osób po 50 roku życia. W ramach kampanii prowadzone są pomiary ciśnienia tętniczego krwi i działania edukacyjne, promujące systematyczne badania układu krążenia.
Koniec kampanii „Ciśnienie na życie” jest przewidywany na grudzień 2013 roku. Na zakończenie akcji przygotowany zostanie raport „Serce Polaka”. Jednym z elementów kampanii będą również obchody Światowego Dnia Serca (29 września 2013 roku). Serdecznie zachęcamy do udziału w akcji – każdy pomiar ciśnienia powoduje bowiem przekazanie złotówki na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze