Większość osób nieprawidłowo ćwiczy brzuch. Jak zwiększyć efektywność "BRZUSZKÓW"?

Efektów możesz spodziewać się już po trzech tygodniach.

Popularne "brzuszki" nie są najlepszym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni brzucha. Zwłaszcza, gdy są wykonywane nieprawidłowo. Zwykle splatamy ręce za głową, co powoduje nadwyrężanie karku, a przez wyginanie pleców w łuk zmniejsza efektywność skłonów. Wiele osób zapomina też o właściwym oddechu. Finalnie po serii "brzuszków" czujemy się zmęczeni, a zamiast wąskiej talii, mamy bolący kręgosłup.

Zobacz, jak prawidłowo wykonywać popularne ćwiczenie oraz czym je zastąpić. Pierwsze efekty będą widoczne już po trzech tygodniach.

Źródło: TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

 

 

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Jest zdrowa, póki nie trafi do puszki. Producenci oszukują i marnują odżywcze wartości SOI Robert Biedroń o Januszu Palikocie: "Myślę, że się pogubił" Opalasz się TOPLESS? Krytyka to nie jedyne, na co się narażasz... MŁODZI OJCOWIE chętniej opiekują się dziećmi. Wszystko dzięki DŁUŻSZEMU URLOPOWI Plamki na pomarańczach? Pod żadnym pozorem nie kupuj tych owoców Tatuował ją BYŁY chłopak. Tego nie przewidziała... Ukradli URNĘ Z PROCHAMI własnego dziadka! Myśleli, że to narkotyki Poświęciły pustelnicze życie dla... konfitur. Niezwykła historia polskich sióstr Pierwsze 'SELFIE' w historii? Zaczęło się od kultowego filmu 25 lat temu! Anna Grodzka: "Życie OSOBY TRANSPŁCIOWEJ to ostra jazda bez trzymanki" Wesele przerodziło się w tragedię. Na gości spadł gigantyczny żyrandol Sami przyczyniamy się do pogłębienia problemu. Jak walczyć z trudnością z zasypianiem?