Większość osób nieprawidłowo ćwiczy brzuch. Jak zwiększyć efektywność "BRZUSZKÓW"?

Efektów możesz spodziewać się już po trzech tygodniach.

Popularne "brzuszki" nie są najlepszym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni brzucha. Zwłaszcza, gdy są wykonywane nieprawidłowo. Zwykle splatamy ręce za głową, co powoduje nadwyrężanie karku, a przez wyginanie pleców w łuk zmniejsza efektywność skłonów. Wiele osób zapomina też o właściwym oddechu. Finalnie po serii "brzuszków" czujemy się zmęczeni, a zamiast wąskiej talii, mamy bolący kręgosłup.

Zobacz, jak prawidłowo wykonywać popularne ćwiczenie oraz czym je zastąpić. Pierwsze efekty będą widoczne już po trzech tygodniach.

Źródło: TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

 

 

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Kontrowersje wokół Jana Pawła II. "Jak mógł zostać świętym?" Kiedy wrócić do ćwiczeń po porodzie? Jest kilka ważnych zasad Zwiększają temperaturę mózgu i wpływają na zdrowie. Najmniej szkodliwe są... kuchenki mikrofalowe Półnagi uczestnik Mam Talent zatańczył W TELEDYSKU NA RURZE! Leczenie cellulitu zależne jest od jego fazy. Sprawdź, jak rozpoznać, którą mamy Zgłosiło się około 1500 chętnych! PIERWSZY ODCINEK już w kwietniu Ukradli URNĘ Z PROCHAMI własnego dziadka! Myśleli, że to narkotyki Jak wybrać DOBRY NÓŻ? Pamietaj, by nie myć go w zmywarce WRZODY ŻOŁĄDKA to nie wynik złej diety. Skąd się biorą i jak sobie pomóc? Polki wstydzą się swoich SEKSUALNYCH potrzeb! Wesele przerodziło się w tragedię. Na gości spadł gigantyczny żyrandol Cztery lata i 26 krajów. Podczas podróży nagrywał FILM ZARĘCZYNOWY!