Większość osób nieprawidłowo ćwiczy brzuch. Jak zwiększyć efektywność "BRZUSZKÓW"?

Efektów możesz spodziewać się już po trzech tygodniach.

Popularne "brzuszki" nie są najlepszym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni brzucha. Zwłaszcza, gdy są wykonywane nieprawidłowo. Zwykle splatamy ręce za głową, co powoduje nadwyrężanie karku, a przez wyginanie pleców w łuk zmniejsza efektywność skłonów. Wiele osób zapomina też o właściwym oddechu. Finalnie po serii "brzuszków" czujemy się zmęczeni, a zamiast wąskiej talii, mamy bolący kręgosłup.

Zobacz, jak prawidłowo wykonywać popularne ćwiczenie oraz czym je zastąpić. Pierwsze efekty będą widoczne już po trzech tygodniach.

Źródło: TVP

Źródło zdjęć: Shutterstock

 

 

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Niezwykłe zastosowanie kukurydzy. Może zmniejszyć efekt cieplarniany! Jak rozmawiać z partnerem o seksie? Róbmy to poza sypialnią Co by było, gdyby kobiety MÓWIŁY, CO MYŚLĄ? Kiszona kapusta, pikle... Mało kalorii, dużo zdrowia 81-letnia Helena Norowicz o udziale w kampanii BOHOBOCO. Podczas rozmowy zrobiła szpagat Ma niewiele kalorii, pokrywa 120 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminę C Myślała, że URODZI BLIŹNIĘTA. Po porodzie była w szoku Polacy na bakier z aktywnością fizyczną. To częsty powód chorób Joga śmiechu wyleczy Twoje ciało i duszę. Wystarczy 10 minut dziennie Tak szkolą muzułmańskie kobiety. Rosyjska reporterka dotarła do źródeł Pierwsze 'SELFIE' w historii? Zaczęło się od kultowego filmu 25 lat temu! Rodzice są czarnoskórzy. Ich dzieci urodziły się z bielactwem