Te ZAMIENNIKI POSIŁKÓW możesz stosować przy nieregularnym trybie życia

Mogą zastąpić nawet dwa pełnowartościowe posiłki w ciągu dnia.

Bogate w witaminy, białka i minerały koktajle mogą zastąpić nawet dwa pełnowartościowe posiłki w ciągu dnia. Dostarczają one organizmowi wszelkich niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie – ze względu na niską zawartość kalorii  pomagają kontrolować wagę ciała. Są łatwe i szybkie w przygotowaniu, dlatego można je pić nawet w pracy lub na uczelni.

Jedną z najważniejszych zasad zdrowego odżywiania jest regularne spożywanie posiłków. W ten sposób zapobiega się odkładaniu przez organizm substancji zapasowych, a co za tym idzie – przybieraniu na wadze. Współczesny tryb życia rzadko pozwala jednak jeść pełnowartościowe posiłki o stałych porach. Nie każdy też lubi bądź umie gotować. Alternatywą dla tradycyjnego pożywienia są w takich sytuacjach tzw. zamienniki posiłków. Najczęściej występują one w postaci koktajli lub zup, zawierających wszystkie niezbędne składniki odżywcze: białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy i minerały, czyli wszystko, czego organizm potrzebuje.

Źródło: Newseria Lifestyle

 

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Jak wybrać dobrą RYBĘ? Niebezpieczne takie gatunki jak tuńczyk czy panga Jak rozmawiać z partnerem o seksie? Róbmy to poza sypialnią Ostatni CZAS NA ODCZULENIE dla alergików. Zostało tylko kilka dni Tak powstaje żywność z puszki. Testerzy smaku co dwie godziny sprawdzają produkcję Oto nowa piramida żywieniowa. To, co było niepolecane, teraz jest podstawą diety Zdradzają Twój prawdziwy wiek. U młodych osób to oznaka zmęczenia Natalia Siwiec pozuje w TUTORIALU MAKIJAŻOWYM Tak pracują niewidomi kucharze. Kamera nagrała, jak radzą sobie w kuchni Ulga podatkowa to tylko jeden z przywilejów. Na co mogą liczyć DAWCY KRWI? Jak często prać ręczniki, pościel i piżamę? "To prawdziwe siedlisko bakterii" Zgłosiło się około 1500 chętnych! PIERWSZY ODCINEK już w kwietniu Czym zastąpić cukier, by NIE PRZYTYĆ po świętach?