BodyBoom pokazuje, jak się robi biznes
ALICJA BARSZCZ • dawno temuMarka BodyBoom jest pierwszą polską firmą produkującą peelingi kawowe i produktem nr 1 w tym segmencie! Produkt na rynku kosmetyków zadebiutował latem w 2015 roku. Jej założyciele Ariel Adamski i Jakub Marzec szybko znaleźli niszę na polskim rynku kosmetyków i stworzyli ideał!
Kosmetyk, który w zaledwie kilka miesięcy opanował łazienki Polek i znalazł swoje zainteresowanie ze strony znanych drogerii. Wystartowali z jednym produktem — peelingiem kawowym, by kolejno poszerzyć swoją ofertę o 7 nowych wersji zapachowych oraz balsam, masło, glinki i gadżety. W tym momencie marka pracuje nad kolejnymi 7 zupełnie nowymi i innowacyjnymi produktami, które planuje wprowadzić do swojej oferty, do końca roku 2017.
Dlaczego właśnie peeling?
Założyciele marki chcieli wyprodukować coś, czego jeszcze nie ma. Znaleźli niszę. Peeling kawowy jest produktem, który znają i doceniają kobiety na całym świecie. W sieci roi się od przepisów, jak wykonać go metodą domową. Ariel Adamski mówi, że byli świadomi nie tylko popularności tego rodzaj peelingu, ale również popytu na ten kosmetyk. Wszystkie produkty BodyBoom różnią się składem i zapachem, a stylistyka marki przemawia do młodych klientek. Duży wpływ na powodzenie marki, ma także sposób, w jaki komunikuje się ze swoimi fankami. BodyBoom ma swoją osobowość.
Kim jest BodyBoom?
Jak sam o sobie mówi, jest tym kogo szukają wszystkie kobiety. Jest ideałem, który jako jeden z nielicznych wie, czego potrzebują ;) Jest POLSKIM peelingiem stworzonym z najlepszej jakości kawy — robusty — i olejków. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, swoim dotykiem potrafi zdziałać cuda… Peeling z kawy jest bogatym źródłem kofeiny, witaminy E i olejków, który dzięki swoim właściwościom pomaga odżywić i ujędrnić skórę, zredukować rozstępy i cellulit oraz pomaga przy redukcji tkanki tłuszczowej. Bezpieczeństwo, jakoś i działanie kosmetyków BodyBoom potwierdzone jest certyfikatami i atestami, które otrzymały po przejściu specjalistycznych badań.
Siła w Social Mediach
Internet jest miejscem, które pozwala być blisko klienta. Dla marki, która jest zupełnie nieznana na rynku bardzo ważny jest wizerunek. Ten, na samym początku najłatwiej jest zbudować za pomocą mediów społecznościowych. Założyciele marki postanowili, więc właśnie tam wykreować swój silny brand. Początkowo zaczęli od witryny internetowej i profilu na Facebooku, jednak decydującą rolę odegrał Instagram.
Dlaczego Instagram?
Na zachodzie jest normalnym kanałem sprzedaży. Marka BodyBoom chciała jako pierwsza w Polsce wykorzystać ten potencjał. Jakub Marzec twierdzi, że IG jest miejscem, w którym obraz jest podstawowym komunikatem. W tym miejscu wyróżniają się ci, którzy publikują profesjonalne zdjęcia, hasztagują i wychodzą naprzeciw panującym trendom. Marka BodyBoom jest jedną z najpopularniejszych marek sektora beauty na Instagramie w Polsce.
Walka o rynki zagraniczne
Na początku dystrybucję właściciele budowali własnymi siłami, dlatego już dziś peelingi BodyBoom dostępne są stacjonarnie w wielu drogeriach i perfumeriach w Polsce, w tym także w Douglas! Marka istnieje dopiero od półtora roku, a już podbija rynki zagraniczne!Naszego polskiego chłopaka możemy spotkać w 9 krajach świata, na 3 kontynentach! Szukajcie go w najlepszych sklepach kosmetycznych we Francji, Grecji, Portugalii, Dubaju, Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie i Belgii! Ambitny BodyBoom pilnie uczy się nowych języków, aby zadbać o kobiety na całym świecie!
Co dalej?
Już w dnach 17–20 marca marka BodyBoom weźmie udział w 50-tych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof 2017 w Bolonii. Targi co roku odwiedza około 250.000 zwiedzających, są to jedne z największych targów na świecie. W kolejnych miesiącach firma zaprezentuje swoją ofertę na największych targach kosmetycznych w Dubaju, Las Vegas i Hong Kongu, gdzie liczy na podpisanie kolejnych kontraktów międzynarodowych. Właściciele marki chcą ją zaprezentować na arenie międzynarodowej, ponieważ jak mówi Ariel Adamski "Naszym celem jest promocja marki i zdobycie partnerów, z którymi zdobędziemy kolejne rynki zagraniczne".
Założyciele marki BodyBoom są przykładem start-upu, który od początku przynosi zyski i rozwija się na arenie międzynarodowej. Jej założyciele pokazują, że w świecie zdominowanym przez wielkie koncerny jest miejsce dla młodych, ambitnych ludzi, którzy odnoszą sukcesy nie tylko na rynku polskim, a także za granicą. Właścicielom w krótkim czasie udało się stworzyć rozpoznawalną markę i wprowadzić innowacyjne produkty, dzięki czemu skutecznie konkuruje z największymi koncernami kosmetycznymi, o klientów i ich zainteresowanie. BodyBoom udowadnia, że o sukcesie marki nie muszą decydować pieniądze i wielkie kampanie reklamowe, a pomysł i ludzie, którzy ją tworzą.
Więcej informacji o produktach na stronie internetowej BodyBoom.
Informacja prasowa
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze