10 kroków do lepszego orgazmu

10. Wrażliwe punktyPozycja, podczas której pociera się łechtaczkę, może sprawić, że będziesz mieć orgazm podczas stosunku. Przykładowo, jeśli jesteś na górze, łechtaczka pociera kość łonową partnera. Możesz też leżeć na plecach z poduszką pod pupą. A może wypróbujesz wibrator podczas stosunku?

10. Wrażliwe punkty
Pozycja, podczas której pociera się łechtaczkę, może sprawić, że będziesz mieć orgazm podczas stosunku. Przykładowo, jeśli jesteś na górze, łechtaczka pociera kość łonową partnera. Możesz też leżeć na plecach z poduszką pod pupą. A może wypróbujesz wibrator podczas stosunku?

9. Dawaj sygnały partnerowiMężczyźni potrzebują wskazówek. Daj znać partnerowi, że robi ci dobrze, mówiąc mu o tym, co sprawia ci przyjemność lub poprzez jęczenie.

9. Dawaj sygnały partnerowi
Mężczyźni potrzebują wskazówek. Daj znać partnerowi, że robi ci dobrze, mówiąc mu o tym, co sprawia ci przyjemność lub poprzez jęczenie.

8. Poznaj swoje ciałoCiężko jest dawać sygnały partnerowi, jeśli nie wiemy, co nas podnieca. Ćwicz ciało i masturbuj się – w ten sposób przekonasz się, co sprawia ci przyjemność.
Zdjęcie autorstwa Greyerbaby / CC BY

8. Poznaj swoje ciało
Ciężko jest dawać sygnały partnerowi, jeśli nie wiemy, co nas podnieca. Ćwicz ciało i masturbuj się – w ten sposób przekonasz się, co sprawia ci przyjemność.

7. Ćwicz mięśnieĆwiczenie mięśni Kegla to klasyczny sposób na cudowny orgazm. Zlokalizuj przeponę miednicy poprzez wstrzymanie oddawania moczu w połowie czynności. Ćwicz mięśnie poprzez zaciskanie, kiedy nie oddajesz moczu. Najlepiej ćwiczyć codziennie kilka razy dziennie i oddychać podczas zaciskania.
Zdjęcie autorstwa holdosi / CC BY

7. Ćwicz mięśnie
Ćwiczenie mięśni Kegla to klasyczny sposób na cudowny orgazm. Zlokalizuj przeponę miednicy poprzez wstrzymanie oddawania moczu w połowie czynności. Ćwicz mięśnie poprzez zaciskanie, kiedy nie oddajesz moczu. Najlepiej ćwiczyć codziennie kilka razy dziennie i oddychać podczas zaciskania.

6. Ryzyko podniecaBadania pokazują, że wspólne ryzykowne zachowania, np. wspinaczka górska lub obejrzenie strasznego filmu, stymulują dopaminę w mózgu, która napędza podniecenie.
Zdjęcie autorstwa Hans / CC BY

6. Ryzyko podnieca
Badania pokazują, że wspólne ryzykowne zachowania, np. wspinaczka górska lub obejrzenie strasznego filmu, stymulują dopaminę w mózgu, która napędza podniecenie.

5. Opóźnij przyjemnośćIm większe natężenie podniecenia, tym większa eksplozja. Kiedy czujesz, że już prawie dochodzisz, zwolnij tempo. Powtórz tę czynność kilka razy, zanim dojdziesz.
Zdjęcie autorstwa puderundpinsel / CC BY

5. Opóźnij przyjemność
Im większe natężenie podniecenia, tym większa eksplozja. Kiedy czujesz, że już prawie dochodzisz, zwolnij tempo. Powtórz tę czynność kilka razy, zanim dojdziesz.

4. Skup się na oddychaniuSeks tantryczny i jego główna zasada, czyli skupienie się na oddychaniu, wzmacnia przyjemność. Partnerzy, którzy oddychają jednocześnie mogą spowolnić dojście do orgazmu i stworzyć większe natężenie przyjemności.

4. Skup się na oddychaniu
Seks tantryczny i jego główna zasada, czyli skupienie się na oddychaniu, wzmacnia przyjemność. Partnerzy, którzy oddychają jednocześnie mogą spowolnić dojście do orgazmu i stworzyć większe natężenie przyjemności.

3. Odkryj filmy erotycznePornografia to nie tylko wielkie penisy i głębokie gardło. Filmy erotyczne mogą być robione ze smakiem i podniecać – a im większe podniecenie, tym lepszy orgazm.
Zdjęcie autorstwa Luke Wisley / CC BY

3. Odkryj filmy erotyczne
Pornografia to nie tylko wielkie penisy i głębokie gardło. Filmy erotyczne mogą być robione ze smakiem i podniecać – a im większe podniecenie, tym lepszy orgazm.

2. Kreatywna gra wstępnaJeżeli dłużej zajmuje ci rozgrzewka przed stosunkiem niż partnerowi, wyślijcie sobie wcześniej seksowne e-maile lub SMS-y. W przypadku e-maili pamiętaj, aby nie rozpisywać się o szczegółach, gdyż wiadomości mogą nie być prywatne.
Zdjęcie autorstwa PublicDomainPictures / CC BY

2. Kreatywna gra wstępna
Jeżeli dłużej zajmuje ci rozgrzewka przed stosunkiem niż partnerowi, wyślijcie sobie wcześniej seksowne e-maile lub SMS-y. W przypadku e-maili pamiętaj, aby nie rozpisywać się o szczegółach, gdyż wiadomości mogą nie być prywatne.

1. Zrelaksuj sięW ostatnich badaniach 500 kobiet, więcej niż 70% stwierdziło, że stres w pracy negatywnie wpłynął na ich libido. Niski poziom libido, oczywiście, obniża szanse na orgazm. Skup się zatem na relaksie, zanim wejdziesz do sypialni.
Zdjęcie autorstwa Dennis Wong / CC BY

1. Zrelaksuj się
W ostatnich badaniach 500 kobiet, więcej niż 70% stwierdziło, że stres w pracy negatywnie wpłynął na ich libido. Niski poziom libido, oczywiście, obniża szanse na orgazm. Skup się zatem na relaksie, zanim wejdziesz do sypialni.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Płynna dieta Spowolniony metabolizm po trzydziestce? Poznaj największe mity na temat przemiany materii! Sposoby na wrastający paznokieć Jak wzmocnić odporność jesienią? Niebezpieczna moda na szybkie chudnięcie po ciąży Figura typu gruszka Jesienny keep fit 5 produktów do codziennej diety Śmiech to najlepsze lekarstwo Jedzenie, które pomoże ci zrzucić brzuszek Strach przed bezpłodnością… Opalanie natryskowe