Pantene przeciw stereotypom na temat kobiet w miejscu pracy
PATRYCJA KARPIŃSKA • dawno temuMarka Pantene w ramach ogólnoświatowej kampanii „Shine Strong” podjęła walkę ze stereotypami na temat kobiet w miejscach pracy. Stanowią one ogromne ograniczenie dla płci pięknej i nie pozwalają jej realizować swojego potencjału. Celem kampanii jest przekonanie pań o własnych możliwościach i sile, a także dodanie im pewności siebie. Każda kobieta może przyłączyć się do ruchu oraz podzielić się swoją historią z innymi.
Niedawno marka Pantene opublikowała w sieci krótki filmik ukazujący problem stereotypów na temat płci pięknej i nierównego traktowania w miejscach pracy. Wywołał on ogromne poruszenie na całym świecie. Zainspirowany został kulturą filipińską, w której kobieta nie powinna wykazywać zbytniej asertywności ani silnej woli w dążeniu do swoich celów. Z badań przeprowadzonych przez Pantene wynika, że blisko 70% Filipińczyków wciąż utrzymuje, że kobiety nie powinny pokazywać silnej osobowości w celu uzyskania akceptacji.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze