Oświadczyny

... , wypaprała żeberkami i skrzydełkami w wersji hot, oraz dokładnie obsypała fragmentami frytek, jej aktualny mąż się oświadczył. Przy dźwiękach ryczącego telewizora, w którym właśnie leciał mecz ...

W drodze do Puno

... autokar. Docieramy do Puno, kiedy jest już ciemno. I niestety bardzo zimno i deszczowo. Zziębnięci i głodni idziemy na kolację. A potem wracamy do zimnego hotelowego pokoju, gdzie z ust i nozdrzy ...

Łóżkowy nokaut

... ich plany transportowo-hotelowe. Wiedziałam właściwie od początku, że nie pojadę przy takim budżecie, ale wiem też, po co się łudziłam, udawałam nawet, że się z nimi wybieram – żeby jak najdłużej ...

dawno temu

Jak Donatella Versace skradła całe show... czyli jedyna w Polsce relacja z London Fashion Fringe 2009

... nie tylko każdego projektanta ale i moje. I właśnie się spełniło. Godzina 8.00, pokój hotelowy w sercu londyńskiego Covent Garden. Wraz z Agnes - supermodną 30-tką i moją przyjaciółką ...

Trzej źli panowie

... jednego faceta na sali, który nie miałby na mnie ochoty. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że miał też na myśli siebie. Rozmawialiśmy o redakcyjnych planach na przyszłość, aż dotarliśmy do hotelowego holu ...

dawno temu

Iquitos, czyli licencja na dżunglę

... . Że też człowiek zawsze musi uczyć się na błędach! W hotelowym holu czekało już na nas dwóch panów z policji turystycznej. No, takiej troski to się nie spodziewaliśmy! Kiedy o umówionej godzinie zjawił ...

Z perspektywy osła

... nawiązujemy zazwyczaj na międzynarodowym lotnisku. Nie mogąc doczekać się pierwszych wrażeń natrafiamy na kulturę eksportową. Opakowaną w uśmiech ładnych pań z hotelowych recepcji, które witają ...

Wakacje - pakowanie i targanie

... hotelowego. Wycieczka górska kojarzy się z festiwalem mąk piekielnych, na plażę także docieramy powoli i zgarbieni. Tego koszmaru uniknąć nie sposób. Przekonanie kobiety, by spakowała się nieco ...

Pierzaste ryby i szalony hotelarz, czyli odpoczynek w Dahab

... nam z oczu. Zanim na hotelowym balkonie, zajadając arbuza, będziemy kontemplować gwiazdy, czeka nas przeprawa z właścicielem i jego załogą. W naszej łazience nie działa spłuczka, o czym uprzejmie ...