SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka
"Tata umia艂 si臋 ubra膰".
Wizerunek zmar艂ego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawi艂 si臋 w najnowszej kampanii marki odzie偶owej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawi膮zywa膰 do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firm臋 Bytom spotka艂o si臋 z protestem jego c贸rki i koleg贸w z zespo艂u. Go艣ciem "Pytania na 艣niadanie" by艂 syn zmar艂ego artysty - Bruno Ciechowski, kt贸ry w przeciwie艅stwie do przyrodniej siostry wspiera kampani臋.
Model opowiedzia艂, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umia艂 si臋 ubra膰. Ciesz臋 si臋, 偶e mog臋 wspiera膰 pami臋膰 po nim - powiedzia艂 ch艂opak.
殴r贸d艂o: Pytanie na 艣niadanie
Ten artyku艂 nie ma jeszcze komentarzy
Poka偶 wszystkie komentarze