SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka

"Tata umiał się ubrać".

Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firmę Bytom spotkało się z protestem jego córki i kolegów z zespołu. Gościem "Pytania na śniadanie" był syn zmarłego artysty - Bruno Ciechowski, który w przeciwieństwie do przyrodniej siostry wspiera kampanię.

Model opowiedział, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umiał się ubrać. Cieszę się, że mogę wspierać pamięć po nim - powiedział chłopak.

Źródło: Pytanie na śniadanie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Leczenie cellulitu zależne jest od jego fazy. Sprawdź, jak rozpoznać, którą mamy POLKA, która podbiła serce The Rolling Stones! Obrońcy zwierząt KRYTYKUJĄ Katy Perry! Reakcje ZNANYCH MUZYKÓW na "50 Twarzy Greya" Obywatele tych państw są najszczęśliwsi. Na którym miejscu Polska? JUSTIN TIMBERLAKE zaśpiewał "Happy Birthday" polskiej fance! Przełomowe urządzenie w dziedzinie kosmetologii. SKANUJE TWARZ, by pomóc kobietom Mirranda Kerr jako samuraj. Ta sesja WYWOŁAŁA SKANDAL! NAJGROŹNIEJSZA choroba przyszłości? Zachoruje 1 na 3 osoby Czego nie wiesz na temat... BIELIZNY? Męska płodność jest CORAZ GORSZA? Pracodawca musi być na to gotowy. Nawet 60 dni w roku WOLNYCH OD PRACY dla rodziców