SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka

"Tata umiał się ubrać".

Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firmę Bytom spotkało się z protestem jego córki i kolegów z zespołu. Gościem "Pytania na śniadanie" był syn zmarłego artysty - Bruno Ciechowski, który w przeciwieństwie do przyrodniej siostry wspiera kampanię.

Model opowiedział, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umiał się ubrać. Cieszę się, że mogę wspierać pamięć po nim - powiedział chłopak.

Źródło: Pytanie na śniadanie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Plemienne wojny, porwania i epidemie. Mimo niebezpieczeństw nie chcą wracać do Polski Urojone i destrukcyjne KOMPLEKSY MĘŻCZYZN Frytki afrodyzjakiem? Jeśli są z... BAKŁAŻANA Nieleczone bywa przyczyną powstawania guzów i ropni. Wszystko o ZAPALENIU ZATOK Pani Aleksandra została brutalnie zgwałcona. Po skandalicznym wyroku przerywa milczenie Polska hrabianka pokochała potomka Marii Walewskiej. To trzeci polsko-francuski romans w ich rodzinie Czy IDEALNY chłopak istnieje? Tak, ale... Osobne łóżka świadczą o kryzysie w związku? "To może być odświeżające" Wyjechała z Iranu, by walczyć o prawa kobiet. Codziennie boi się o życie Lifting twarzy BEZ SKALPELA. Wystarczy własna tkanka tłuszczowa Pomaga rodzić i zna prawa kobiet w ciąży. Kim jest DOULA? Polacy UKRYWAJĄ PIENIĄDZE przed najbliższymi. W 20 proc. przypadków PRZEZ ZDRADĘ!