SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka

"Tata umiał się ubrać".

Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firmę Bytom spotkało się z protestem jego córki i kolegów z zespołu. Gościem "Pytania na śniadanie" był syn zmarłego artysty - Bruno Ciechowski, który w przeciwieństwie do przyrodniej siostry wspiera kampanię.

Model opowiedział, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umiał się ubrać. Cieszę się, że mogę wspierać pamięć po nim - powiedział chłopak.

Źródło: Pytanie na śniadanie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Męska płodność jest CORAZ GORSZA? Chińczycy pokochali 8-latkę z Polski. Powtórzy sukces Bayer Full? Pani Aleksandra została brutalnie zgwałcona. Po skandalicznym wyroku przerywa milczenie Artysta fotografuje dziewczyny tańczące na rurze… POD WODĄ! „Light” nie znaczy zdrowy. Mniej cukru czy tłuszczu to więcej chemii Proste patenty na rozciągnięcie butów. Nawet o 2 centymetry! Prokuratura już bada sprawę Ziemkiewicza. Kapela: "Jerzy Urban też został skazany z tego paragrafu i zapłacił 20 tysięcy" Jak rozmawiać z partnerem o seksie? Róbmy to poza sypialnią Pomysły na smakołyki z kaszy. Zapomnij, że do tej pory jej nie lubiłaś Dlaczego Polacy nie decydują się na RODZICIELSTWO? Większość chce trójki dzieci Pomysłowe i niebanalne dania z TRUSKAWEK Jak zadbać o stopy latem? Te błędy pięlęgnacyjne niszczą je najbardziej