SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka

"Tata umiał się ubrać".

Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firmę Bytom spotkało się z protestem jego córki i kolegów z zespołu. Gościem "Pytania na śniadanie" był syn zmarłego artysty - Bruno Ciechowski, który w przeciwieństwie do przyrodniej siostry wspiera kampanię.

Model opowiedział, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umiał się ubrać. Cieszę się, że mogę wspierać pamięć po nim - powiedział chłopak.

Źródło: Pytanie na śniadanie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

Bezlitosne praktyki znachorów. Każą się okaleczać chorym na raka Tak BAWIĄ SIĘ OJCOWIE z dziećmi, gdy matki nie patrzą Napój z kofeiną zamiast kawy? Zastanów się, pijesz składnik nawozów sztucznych Obowiązkowy suplement dla przyszłych mam. NIE DZIAŁA u połowy kobiet! Mroczne oblicze ANJI RUBIK w teledysku Black Atlass Policjant uratował psa zakopanego żywcem w ziemi. Teraz chce go adoptować Większy biust w 20 minut. Ryzykowny zabieg POWIĘKSZANIA PIERSI Polki nie potrafią się odchudzać? Dlaczego diety nie działają? Są zawsze przygotowani na najgorsze. Kim są PREPPERSI? Ostatni CZAS NA ODCZULENIE dla alergików. Zostało tylko kilka dni Jak obrać mango przy pomocy SZKLANKI? Dolegliwość, która odbiera radość z seksu. Problem zgłasza ogromna liczba kobiet