SYN Grzegorza Ciechowskiego o KOLEKCJI inspirowanej stylem muzyka

"Tata umiał się ubrać".

Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Wykorzystanie wizerunku muzyka przez firmę Bytom spotkało się z protestem jego córki i kolegów z zespołu. Gościem "Pytania na śniadanie" był syn zmarłego artysty - Bruno Ciechowski, który w przeciwieństwie do przyrodniej siostry wspiera kampanię.

Model opowiedział, jak wspomina Grzegorza Ciechowskiego i jego styl. Tata umiał się ubrać. Cieszę się, że mogę wspierać pamięć po nim - powiedział chłopak.

Źródło: Pytanie na śniadanie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Kafeteria.tv:

"Pogromczyni Tuska" promuje się w TELEWIZJI TRWAM! Zachwycająca Gwyneth Paltrow stylizowana na IKONY AMERYKI! Zarabiają nawet 40 tysięcy miesięcznie! Tak pracują POLSCY MĘŻCZYŹNI na telefon Jak bezpiecznie się opalić? Zdrowsze alternatywy dla plażowania Prosty przepis na domowy chleb z nasion BEZ MĄKI Dziecko na sprzedaż. Przez lukę w prawie kwitnie podziemie adopcyjne ŻELAZKO: fakty i mity. Sprawdź, zanim kupisz Jak wybrać dobry jogurt? Istotną cechą jest konsystencja Jak WYCZYŚCIĆ SÓL i zadbać o buty po zimie? Tak BAWIĄ SIĘ OJCOWIE z dziećmi, gdy matki nie patrzą Beztroska praca ochroniarzy polskich gwiazd Sprawdź, czy grozi Ci uzależnienie od ALKOHOLU