Karta przedpłacona, czyli sposób na nowoczesną lojalność
REDAKCJA • dawno temuKarta przedpłacona to jedno z rozwiązań proponowanych przez firmę Sodexo. Wchodzi ona w skład długofalowej strategii, mającej na celu nawiązanie trwałych, opartych na wzajemnym zaufaniu relacji pomiędzy przedsiębiorcami a ich klientami i kontrahentami.
O lojalności w biznesie powiedziano i napisano już wiele. Faktem jest, że dla rozwoju firmy i funkcjonowania jej na wysokim, zadowalającym poziomie, budowanie lojalności w relacjach z kontrahentami i klientami jest po prostu niezbędne. By sprostać temu zadaniu, właściciele przedsiębiorstw zadają sobie mnóstwo trudu, nie bacząc na koszty i poświęcony czas, aby znaleźć najskuteczniejszą metodę, która przybliży ich do osiągnięcia wymarzonego celu. Nie zawsze jednak wybierane przez nich narzędzia okazują się skuteczne. Jak więc znaleźć to jedno, które przyniesie oczekiwane rezultaty? I czy takie w ogóle istnieje?
Nowoczesne rozwiązania
Otóż istnieje i okazuje się nim być karta przedpłacona, będąca idealnym sposobem na budowanie lojalności w nowoczesnej odsłonie.
Narzędzie to odznacza się wyjątkową skutecznością, którą potwierdzają liczne badania rynkowe oraz opinie zadowolonych przedsiębiorców, wśród których cieszy się ona ogromnym powodzeniem i coraz większą popularnością. Stworzenie tak skutecznego narzędzia wspierającego biznes to zasługa wieloletniego doświadczenia firmy Sodexo, która poprzez swoją działalność w wielu krajach na całym świecie poprawia funkcjonowanie milionów klientów, wspierając ich w efektywnym działaniu.
Wybieranie innowacyjnych rozwiązań oraz otwartość na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami, w myśl jednej z najważniejszych zasad przedsiębiorstwa, czyli know-how, zaowocowało opracowaniem usługi 360° dla biznesu, która zapewnia wsparcie przedsiębiorcom w budowaniu nowej jakości ich firm.
Dlaczego karta przedpłacona, a nie reklama?
Odpowiedź jest zaskakująco prosta. Tylko bowiem karta przedpłacona (o której poczytasz tutaj: http://sodexolojalnosc.pl/nagrody/karta-premiowa/) zapewnia uniwersalną, trwałą i atrakcyjną formę budowania relacji w biznesie. Poza tym jest ona także niezwykle oszczędnym i skutecznym rozwiązaniem w porównaniu do drogiej i często kończącej się brakiem zauważalnych efektów reklamy.
Wybór karty przedpłaconej pozwala uniknąć niepotrzebnej straty czasu przez przedsiębiorcę, który nie musi już samodzielnie wyszukiwać potrzebnych informacji, czy też samemu dopracowywać szczegóły akcji. Karta przedpłacona wchodzi w skład całej kompleksowej usługi proponowanej przez firmę Sodexo, dzięki czemu organizator, choć aktywnie uczestniczy w przebiegu programu (raportowanie, narzędzia kontaktu) na każdym etapie jego trwania, może liczyć na profesjonalną pomoc specjalistów Sodexo.
Nie można również zapominać o ryzyku jakie wiąże się z kampanią reklamową. Inwestycja w nią, zazwyczaj dosyć kosztowna, może okazać się zupełnie bezzwrotna. Wynika to przede wszystkim z faktu, że zakres jej działania jest krótkotrwały. Dodatkowo należy nadmienić, że coraz więcej klientów podchodzi bardzo sceptycznie do takiej formy „kontaktu”, w której wszelkie informacje „opakowane” zostają w chwytliwe (czy aby na pewno?) hasła. W efekcie zamiast zachęcać do zakupu, czy też skorzystania z usług danej firmy, reklama może przynieść nieufność, a wręcz odrzucenie.
Co warto wiedzieć o karcie przedpłaconej?
Karta przedpłacona jest w pewnym stopniu odpowiedzią na wymagania współczesnych klientów, którzy są bardziej świadomi i potrzebują indywidualnej, partnerskiej formy kontaktu z przedsiębiorcą. Jest ona narzędziem, które doskonale łączy w sobie uniwersalność i wspomnianą indywidualność. Przeznaczona może być dla każdego, a jednocześnie pozostawia pełną swobodę co do realizacji umieszczonych na niej środków.
Dzięki ogromnej ilości punktów akceptujących, rozmieszczonych w całym kraju, klient sam może zdecydować o sposobie, w jaki wyda zgromadzone środki. Jej zaletą jest także możliwość wielokrotnego doładowania, co pozwala na znaczne oszczędności, zwłaszcza podczas trwania długofalowych programów, bowiem opłata za aktywizację jest ponoszona tylko raz, a nagrody mogą być przekazywane klientom kilkukrotnie.
Sodexo zapewnia rozbudowaną logistykę, dzięki czemu karta przedpłacona trafi bezpośrednio do klienta. Kolejną jej zaletą jest możliwość personalizacji, która może uwzględniać dowolne logo lub hasło danej firmy, budując w ten sposób jej wizerunek. Wszystkie te czynniki sprawiają, że karta przedpłacona staje się nowoczesnym sposobem na budowanie nowej jakości przedsiębiorstw, opartej na lojalności i zadowoleniu zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów oraz kontrahentów.
Zobacz także: proste ćwiczenia na przyśpieszenie metabolizmu
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze