Prędkość zabija – „Tato zwolnij”
URSZULA ROGALSKA • dawno temuWakacje to czas, kiedy często wyjeżdżamy rodzinnie na wakacje, do rodziny, nad wodę. Dużo czasu spędzamy jeżdżąc, dlatego też letni okres to dobry moment na aktywne działanie kampanii społecznych „Włącz myślenie”.
Po hasłem „Tato wolniej” zadaniem kampanii jest przekonanie kierowców – rodziców do przestrzegania ruchu drogowego.
Plakaty przedstawiają kilkuletniego chłopca siedzącego w foteliku samochodowym. Na tapicerce i pasach widnieją czarno-żółte koła identyczne z umieszczanymi na pojazdach poddawanych testom zderzeniowym. Pasażerem nie jest jednak manekin, a żywe dziecko. Przekaz wyjaśnia hasło "Nie testuj prędkości na rodzinie. Tato, zwolnij!".
Reklamy będzie można zobaczyć na najważniejszych trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych, stacjach benzynowych oraz w internecie na portalach informacyjnych oraz na lokalizatorach. Elementem akcji są także spoty radiowe.
Źródło: kampaniespoleczne.pl
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze