Actimel przedstawia ACTI – innowację w opiece nad dziećmi!
ALICJA BARSZCZ • dawno temuPrzegrzane czy przechłodzone? Spocone czy nie? Wątpliwości, jak właściwie ubrać dziecko zimą, jest całe mnóstwo. Fora są pełne rad: temperaturę należy sprawdzać na karku, rączce czy nosku… rodzice nie są pewni czemu ufać. Teraz Actimel, zimowy pomocnik rodziców, prezentuje – ACTI, rewolucję w opiece nad dziećmi. Ten termometr i wilgotnościomierz w jednym, uruchomi alarm w smartfonowej aplikacji rodzica, w momencie gdy dziecko będzie przegrzane lub przechłodzone.
Actimel – lider kategorii jogurtów funkcjonalnych*, w trosce o dobre samopoczucie dzieci, pamiętając o rodzicach i ich rozterkach podczas zimowych zabaw z dziećmi, przedstawia ACTI — sensor, który powiadomi rodzica, gdy jego dziecko będzie przechłodzone lub spocone. ACTI przyczepia się na najbliższej ciału dziecka warstwie ubrania, by mierzyło temperaturę i wilgotność w czasie zimowych aktywności. Przy pierwszym uruchomieniu, ten innowacyjny sesnos wymaga kalibracji i określenia optymalnej dla dziecka temperatury, dzięki czemu smartfonowa aplikacja rodzica uruchomi alarm, gdy temperatura wzrośnie lub spadnie o 3 stopnie lub wilgotność powietrza pod kurtką dziecka znacząco wzrośnie..
– Actimel na co dzień pomaga dbać o rodzinę. Teraz dajemy rodzicom coś więcej — ACTI, które będzie im pomagać dbać o optymalną temperaturę dziecka. ACTI – zdejmie z nich trud sprawdzania czy dziecku jest ciepło lub czy jest zmarznięte i samo uruchomi alarm, gdy będzie konieczne rozpięcie kurteczki lub założenie szalika. – opowiada o innowacyjnym urządzeniu Ewa Gayny z firmy Danone.
ACTI można wygrać co 20 minut w trwającej 6 tygodni loterii Actimela przeprowadzanej na stronie www.actimel.pl od 11 stycznia. Mechanizm loterii oparty jest na wpisywaniu kodów nadrukowanych wewnątrz kartonowych opakowań Actimela. Sensor jest niedostępny w sprzedaży. ACTI zostało wymyślone i zaprojektowane w polskiej firmie zajmującej się innowacjami technologicznymi.
*Danone za Nielsen: Actimel osiągnął najwyższą sprzedaż w PLN w okresie grudzień 2014 – listopad 2015 w segmencie mlecznych napojów funkcjonalnych w rynku Cała Polska, Panel Handlu Detalicznego.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze