Ekspresowe zakupy w Empiku
REDAKCJA JEJŚWIAT.PL • dawno temuKupowanie jeszcze nigdy nie było tak wygodne. Klienci sklepów dzielą się na tych, którzy lubią spacerować między półkami i oglądać asortyment oraz tych, którzy szukają ofert w sieci i preferują zakupy przez internet. Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie – ekspresową rezerwację produktu w sklepie – które łączy obie funkcjonalności.
To usługa, której brakowało w tej kategorii produktów. Od teraz książki, muzyka, filmy oraz gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można kupować w zupełnie nowy sposób, z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym przez klienta salonie.
Zakupy przez internet to dynamicznie rozwijająca się gałąź rynku. Jej zwolennicy, mimo wskazywania licznych korzyści, skarżą się na konieczność zamawiania z wyprzedzeniem, gdyż nawet najszybsza dostawa trwa minimum 24 godziny.
Empik wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadził ekspresową rezerwację produktów w salonie. Oznacza to, że wybrany na empik.com przedmiot z kategorii książka, muzyka, film, gry multimedialne i planszowe oraz zabawki, można zarezerwować i odebrać w sklepie. Klient dostaje informację o skompletowaniu zamówienia szybciej niż po dwóch godzinach. Przy odbiorze można zdecydować, czy produkt spełnia oczekiwania i zapłacić za niego gotówką, kartą lub voucherem.
Fazę testów przechodzi aktualnie opcja automatycznej transakcji internetowej z użyciem karty kredytowej. Ekspresowa rezerwacja nie wymaga zakładania konta czy logowania się w sklepie empik.com. Wystarczy jedynie podać imię i nazwisko oraz numer telefonu lub adres e-mail, na który zostanie przysłane powiadomienie o skompletowaniu zamówienia dostępnego w wybranym przez klienta salonie.
Program ekspresowej rezerwacji produktu w salonie pilotażowo funkcjonował kilka miesięcy. W tym czasie Empik zaobserwował duże zainteresowanie nowym narzędziem. Obecnie kilkaset osób dziennie korzysta z nowej funkcji, a prognozy przewidują, że w okresie przedświątecznym będą ich tysiące.
– Ekspresowa rezerwacja jest kolejnym narzędziem Empiku łączącym światy online i offline, dzięki czemu jesteśmy liderem omnichannel w Polsce – mówi Szymon Bujalski, dyrektor empik.com.
Aby skorzystać z funkcji ekspresowej rezerwacji produktu w salonie wystarczy kliknąć "sprawdź dostępność" na stronie produktu, a następnie - "zarezerwuj" przy wybranym salonie Empik. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, klient otrzyma wiadomość na podany numer telefonu bądź adres e-mail. Zakupy będą czekały na odbiór do końca następnego dnia.
Informacja prasowa
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze