Perfumy piosenkarki w społecznościach internetowych
DAMIESA • dawno temuO nowym zapachu Avril Lavigne „Black Star” pisaliśmy już poprzednio. Tym razem pragniemy podzielić się z Wami zaskakującą wiadomością. Otóż okazuje się, że perfumy robią obecnie furorę w internetowych społecznościach! Nie wierzycie — sprawdzicie sami!
Pierwszy perfumeryjny debiut piosenkarki okazał się prawdziwym hitem i bardzo szybko zjednuje serca (a raczej zmysł powonienia) fanek wokalistki na całym świecie. Jeśli chodzi o wejście produktu na rynek polski, towarzyszyła temu kampania promocyjna w Internecie na szeroką skalę, za której planowanie odpowiada dom mediowy Mediacom. Natomiast niezbędne przy tym wsparcie społeczności internetowych zapewniała Agencja Społem – agencja marketingu społecznościowego, która do tego celu użyła serwisu Facebook. Jakie są tego rezultaty? Otóż fanki piosenkarki mogły pooglądać unikalne materiały, zdjęcia i filmiki, a co więcej mogły wziąć udział w grach i konkursach, których nagrodą był oczywiście zapachBlack Star. W ten sposób perfumy te miały w naszym kraju niezbędną promocję, a światło dzienne ujrzał także oficjalny konkurs na stronie głównej kampanii, w którym główną wygraną jest możliwość spotkania się z Avril Lavigne za kulisami jednego z koncertów.
Na efekty kampanii nie przyszło długo czekać, bo perfumy cieszą się obecnie wielkim powodzeniem!
Jeśli chcecie się o tym przekonać? Zapraszamy na stronę : http://www.facebook.com/AvrilLavignePerfumes
Zdjęcie: Avril Lavigne Perfumes
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze