Ty też możesz pomóc dzieciom z domu dziecka, wybierając puzzle przygotowane przez Answear
MACIEJ GRUSZCZYŃSKI • dawno temuMateriał sponsorowany przez Answear
Pracownicy marki Answear od lat są inicjatorami różnych projektów dobroczynnych, w tym roku pragną zachęcić klientów do wspólnej akcji #CatchTheCharity.
Na początku był #CatchTheMoment
W marcu 2020 marka Answear rozpoczęła swój kilkumiesięczny projekt #CatchTheMoment, który miał na celu przedstawienie zwykłych niezwykłych rzeczy, które składają się na życie człowieka i tworzą piękną codzienność. Trzeba przyznać, że zainteresowanie akcją od samego początku było duże, a efekt finalny w postaci 15 tysięcy nadesłanych do konkursu zdjęć przerósł oczekiwania. To był sygnał, że ten projekt nie może się po prostu zakończyć, musi się przerodzić w coś o wiele większego.
#CatchTheCharity czyli pomaganie przez kupowanie
Marka Answear poszła o krok dalej i wykorzystując nagrodzone prace, zorganizowała akcję charytatywną, która z założenia ma wspierać domy dziecka, a dokładniej ich wychowanków.
”Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, Marketing manager Answear.com
Ty też możesz pomagać, wystarczy, że dołożysz do swojego świątecznego koszyka puzzle lub plakaty.
Akcja skierowana jest do wszystkich tych, którzy cenią sobie dobre współczesne wzornictwo, ale przede wszystkim mają potrzebę niesienia dobra nawet poprzez tak drobne rzeczy i gesty jak przyłączenie się do tej akcji. Wszystkie produkty biorące udział w tej akcji dostępne są pod tym adresem: answear.com/p/specjalne/answear-catchthecharity-122020.html
Answear.com to marka dialogu, chętnie słucha i wchodzi w dyskusję ze swoimi klientami i fanami i to właśnie im pozostawia wskazanie placówki, której przekazane zostaną zgromadzone ze sprzedaży produktów pieniądze. Więcej na temat akcji można przeczytać na stronie: catchthecharity.answear.com/
Jeśli właśnie planujecie zakupy prezentowe i myślicie o tym, by sprawić najbliższym radość to zapraszamy do naszych sklepów. Kupując sobie i bliskim na święta możecie jeszcze pomóc komuś, kto marzy o tym, aby święta były magiczne i nigdy się nie kończyły. Wystarczy symboliczny gest, by te święta stały się jeszcze piękniejsze!
Wspólnie możemy zmieniać świat. #WeAreTheAnswear
Answear to marka, z prawie 10. letnim stażem na rynku e-commerce, która została obdarzona zaufaniem przez miliony klientów. Działająca aktualnie na 7 rynkach skupia się na sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów ponad 300 bardzo precyzyjnie wybranych marek z całego świata.
Answear na przestrzeni lat wypracował swoje własne miejsce w świecie mody i e-commerce otaczając się młodymi twórcami współczesnego contentu. Zacieśniając więzi z młodymi fotografami, ilustratorami, typografami stał się miejscem inspiracji dla swoich klientów a dla twórców młodego pokolenia mecenasem i promotorem talentów.
To jest idealne zwieńczenie wszystkich naszych działań i stanowi nasz wyróżnik na tle innych sklepów o podobnym profilu.
Materiał sponsorowany przez Answear
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze