Ikea ożywia dziecięce marzenia! Zachęć dziecko do udziału w akcji i pomóż najbiedniejszym maluchom!
PATRYCJA KARPIŃSKA • dawno temuArtykuł sponsorowany
Ikea postanowiła ożywić dziecięce marzenia. W ramach konkursu, który trwać będzie od 12 listopada do 7 grudnia, dzieci do 12 roku życia będą miały za zadanie narysować swojego wymarzonego pluszaka, który być może stanie się ich rzeczywistym przyjacielem. Wybrane projekty malców w przyszły roku pojawią się w sklepach Ikea i wraz z innymi maskotkami wezmą udział w inicjatywie „Pluszaki dla Edukacji”. Dowiedz się więcej o tej szczytnej akcji.
Rysunki dzieci zgłaszać można zarówno stacjonarnie, jak i internetowo – poprzez specjalną platformę. W czasie trwania konkursu, w sklepach Ikea w całej Polsce odbywać się będą weekendowe warsztaty rysunku, w ramach których maluchy będą mogły zaprojektować własne pluszaki pod okiem animatorek. Po zgłoszeniu uczestnictwa dziecka drogą elektroniczną, maluch otrzyma specjalny dyplom, będący jednocześnie potwierdzeniem i podziękowaniem za udział w konkursie.
Najciekawsze propozycje z każdego z państw trafią do centrali Ikea,
mieszczącej się w Szwecji, gdzie wyodrębnionych zostanie 10 najlepszych prac. Zwycięskie pluszaki zostaną bohaterami akcji „Pluszaki dla Edukacji” w przyszłym roku. W ten sposób trafią do milionów dzieci, w tym do malców z najuboższych państw świata. 1 euro ze sprzedaży każdej maskotki przekazany zostanie na rzecz programów edukacyjnych Save the Children i UNICEF. Fundusze te przeznaczone zostaną m.in. na zakup wyprawek szkolnych, budowę szkół, a także doszkalanie kadry nauczycielskiej w najbardziej potrzebujących regionach świata, gdzie jest największy problem z nauczaniem dzieci. Aby wesprzeć akcję, wystarczy udać się do sklepu Ikea w okresie od 9 listopada 2014 roku do 3 stycznia 2015 roku i kupić pluszaka lub książeczkę.
„Inwestowanie w edukację jest najbardziej skutecznym sposobem, pozwalającym dzieciom wyjść z kręgu ubóstwa. Dostęp do edukacji pozwala bowiem stworzyć lepszą przyszłość dla nich i ich rodzin. Dzięki naszej dotychczasowej współpracy z organizacjami Save the Children i UNICEF, byliśmy w stanie poprawić edukację ponad 11 milionów dzieci na całym świecie” – tłumaczy Per Heggenes, dyrektor zarządzający IKEA Foundation.
Artykuł sponsorowany
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze