Ruszyła kampania społeczna "Bicie jest głupie"
REDAKCJA JEJŚWIAT.PL • dawno temuReżyserem spotów do kampanii "Bicie jest głupie" jest Xawery Żuławski. Jej inicjatorem jest Porozumienie "Dzieci Pod Ochroną" wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka. Akcja ta jest odpowiedzią na wyniki badań, z których wynika, że ponad 70 proc. Polaków przyznaje, że daje klapsy swoim dzieciom.
— Musimy uświadamiać dorosłym, że każdy akt przemocy wobec dziecka jest ich porażką wychowawczą – mówi Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka. Tego samego zdania jest Irena Koźmińska, przewodnicząca Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną”: - Bijemy, bo nas bito, bo nie mamy czasu na refleksję, bo jest na to ciągle przyzwolenie społeczne, bo nie umiemy wychowywać inaczej. Oprócz spotów reklamowych przygotowane zostały klipy wyreżyserowane przez Mateusza Polita. Znane osoby, m.in. Monika Olejnik, Dorota Zawadzka (Superniania), Maja Ostaszewska, Marcin Bosak, Maciej Orłoś, Maciej Kurzajewski, przekonują, że „Bicie jest głupie”.
W skład Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną” wchodzą: Fundacja Kidprotect.pl, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” we współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka. Kampanię wspiera Fundacja WARTY i Kredyt Banku „Razem możemy więcej”.
Więcej na temat kampanii znajdziesz na stronie: www.biciejestglupie.pl
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze