Moda i światowy styl na wyciągnięcie ręki. Answear Concept Store w Warszawie zaprasza na letnią wyprzedaż
URSZULA RUCIŃSKA • 4 miesiące temuMateriał sponsorowany przez Answear
Pora na nową sukienkę, modne sety lub stylowe okulary przeciwsłoneczne? Dla miłośników zakupów w tradycyjnych sklepach czeka zupełnie nowy poziom komfortu i obsługi klienta – ruszył pierwszy Answear Concept Store w Warszawie. W prestiżowej Fabryce Norblina przy Żelaznej 51/53 możesz doświadczyć wyjątkowej atmosfery, napić się brazylijskiej kawy, odprężyć w strefie relaksu i odkryć wyselekcjonowane kolekcje odzieży i dodatków od światowych marek. Dlaczego nowe miejsce to must-have dla wszystkich miłośniczek mody?
Nowy wymiar zakupów w Answear Concept Store
Chcesz na żywo zobaczyć przedmioty dostępne na answear.com? W warszawskiej Fabryce Norblina od niedawna funkcjonuje niepowtarzalny sklep – kreatywna przestrzeń, gdzie moda spotyka się z lifestylem, kreatywnością i potrzebą relaksu. Sklep stacjonarny Answear jest miejscem, gdzie doświadczenia zakupowe są przemyślane pod każdym względem. Nie bez przyczyny Answear Concept Store został otwarty w miejscu tętniącym życiem i przyciągającym na co dzień tysiące warszawiaków i turystów. Co Cię czeka na 2. piętrze budynku „Plater” Fabryki Norblina?
Gdy zakupy stają się relaksującym doświadczeniem
Dwa tysiące metrów kwadratowych – tyle wynosi powierzchnia sklepu, którą podzielono na strefy produktowe. Każdą z nich wypełnia oferta marek fashion premium, takich jak: Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Diesel, PINKO, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Coach, adidas, Swarovski, Furla, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Teraz trwają letnie wyprzedaże i produkty ulubionych brandów można kupić w mocno obniżonych cenach.
Oryginalnie pomyślana przestrzeń zachwyca od wejścia ogromnymi witrynami zaprojektowanymi przez Annę Szczęsny, która wcześniej pracowała dla takich domów mody, jak Hermes czy Valentino. Stonowane oświetlenie i liczne strefy relaksu sprawiają, że zakupy stają się przyjemne i nieśpieszne. W przymierzalni czekają rozwiązania technologiczne, które pozwalają wybrać inne kolory czy rozmiary sukienek bez potrzeby wychodzenia z kabiny! Ale to nie wszystko – w Concept Store funkcjonuje punkt Answear Krawiec, w którym możesz zakupione rzeczy dostosować do własnych potrzeb. Skrócenie spodni czy wyhaftowanie kurtki np. spersonalizowanymi inicjałami nie stanowi żadnego problemu.
Zrób zakupy, zrelaksuj się i napij kawy w otoczeniu oranżerii
Jak uczcić udane zakupy? Kawa w kawiarni Answear x Coffeedesk znajdującej się na terenie Concept Store to dobry pomysł. Zwłaszcza gdy jest to brazylijska kawa z regionu Campo das Vartentes, ceniona za wyraźne czekoladowo-orzechowe nuty. Za jej jakość odpowiada ekipa profesjonalnych baristów. Możesz też skusić się na inny rodzaj wybornej kawy, np. fermentowaną lub wyhodowaną na wulkanicznych glebach. Kawiarnia jest integralną częścią Concept Store. Poza kawą oferuje także drobne przekąski i komfortową, atrakcyjną przestrzeń, w której panuje kojąca atmosfera dzięki zielonej oranżerii.
Ubierz życie w to, co cenne z Answear.com!
Podobnie jak na Answear.com, tak i w stacjonarnym sklepie czekają letnie obniżki, nawet do 50 proc. Jak wpleść do garderoby elementy premium, by Twoja szafa była glamour? Świetnym pomysłem jest sięgnięcie po kultowe dodatki, np. torebki Furla i Pinko, okulary Michael Kors czy buty Vagabond. Wybierz się do Concept Store, gdzie znajdziesz mnóstwo modowych inspiracji. Czekają tam na Ciebie doradcy, którzy znają się na trendach i realnie wspierają klientów w modowych wyborach. Organizowane w sklepie eventy modowe to świetna okazja, by dopracować własny styl, jeśli tylko masz taką ochotę lub potrzebę. W Answear Concept Store trendy łączą się z technologią, przyjemnością i rozrywką.
W jakich godzinach jest otwarty Answear Concept Store? Od poniedziałku do czwartku funkcjonuje od 11:00 do 21:00. Natomiast w piątki i soboty jest otwarty aż do godziny 22:00. Idealne miejsce na relaksujące zakupy – w dogodnych godzinach i w prestiżowej lokalizacji.
Materiał sponsorowany przez Answear
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze