Anna Sui – szyk za rozsądną cenę dla matek i córek!
MAŁGORZATA BOY • dawno temuSpędzić popołudnie buszując w szafie Sereny van der Woodsen czy poprzebierać w pękającej w szwach "królewskiej" garderobie Blair Waldorf, brzmi jak spełnienie marzeń? Tylko to sobie wyobraźcie…
Anna Sui i marka Target już niebawem wypuszczają na rynek linię ubrań i to nie tylko dla 20 — latek. Kolekcja inspirowana jest serialem "Plotkara", okrzykniętym show wszech czasów przez "New York Magazine".
Od teraz każda z Was będzie mogła ubrać się jak jej ulubiona bohaterka. I zapomnijcie o horrendalnych cenach kreacji haute couture! Na propozycje od Sui będzie mogła pozwolić sobie każda z nas, bez zbytniego obciążania konta.
„Połączenie stylu punk i glamour, motywów zaczerpniętych ze świata sztuki i z metropolii dało fantastyczny efekt w kolekcji, z której emanuje zapach Nowego Jorku” - powiedziała Anna Sui WWD.
Projektantka nie ukrywa, że najbardziej podoba jej się styl Jenny Humphrey, (grana przezTaylor Momsen) i Vanessy Abrams (Jessica Szohr).
„Uwielbiam punkowo – rockowy styl Jenny. Ona ma to coś wybuchowego, zupełnie jak ja! Na pewno dlatego, że w szkole średniej też byłam dziewczyną z Brooklynu” - przyznała projektantka.
Nie znaczy to jednak, że Annie Sui daleko do dystyngowanej Panny Blair czy znanej bywalczyni salonów Sereny.
„Blair jest bardzo dziewczęca i takie też są jej stroje, tak samo jak moja kolekcja.”
Fanki „Queen B” na pewno będą zachwycone… Kolekcja dostępna będzie w 250 wybranych sklepach „Target” oraz na stronie Target.comod 13 września do 17 października.
Złośliwym wydawać by się mogło, że kariera Anny Sui, jednego z najbardziej wpływowych guru mody, niebezpiecznie dryfuje w niewłaściwą stronę – od ekskluzywnych kreacji do tanich imitacji.
„Nie sądzę” - odpowiada na ten zarzut projektantka - „Moja linia ubrań dostępna będzie teraz dla wszystkich dziewczyn dzięki niskiej cenie. Myślę, że to świetne posunięcie, zważywszy na stan naszej ekonomii.”
A jak Wam podobają się propozycje Sui?
Zdjęcia i źródło: www.target.comwww.nymag.com
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze