Czy bywasz antyspołeczna?
PAULA • dawno temuJuż po raz 100holenderska organizacja SIRE zorganizowała ciekawą kampanię społeczną. SIRE chciało uświadomić Holendrom, że prawie każdy z nich czasami nieświadomie zachowuje się antyspołecznie, a uświadomienie sobie tego może wpłynąć na zmianę negatywnych zachowań. Kampania opiera się na przedstawieniu codziennych scen, w których większość ludzi uczestniczy, ale nie zdaje sobie sprawy, jak ich zachowanie wygląda z zewnątrz i jak wpływa na inne osoby.
Kreacja „Onbewust asociaal” to w dosłownym tłumaczeniu „Nieznany antyspołeczny” . Ma ona za zadanie zmianę nieświadomych antyspołecznych zachowań. Zwyczaje krytykowane w spotach reklamowych dotyczą aż 95 % Holendrów, którzy w natłoku codziennych spraw często nie uświadamiają sobie, że mogą komuś przeszkadzać. Badania przeprowadzone na początku 2009 roku na reprezentatywnej grupie 1000 osób pokazały także, że 80% badanych rozumie, że ich zachowanie może być źle odbierane, ale tylko 18% spotkała się z uwagami na temat swoich antyspołecznych zachowań.
Więcej filmów na: onbewustasociaal.nl oraz kampaniespoleczne.pl
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze