Mix stylu retro i nowoczesności w kolekcji Mohito na jesień 2013
PATRYCJA KARPIŃSKA • dawno temuNajnowsza kolekcja marki Mohito powstała z myślą o kobietach wyzwolonych i zmysłowych. Prezentowane ubrania i dodatki to połączenie najnowszych trendów na sezon jesień/zima 2013 z elementami retro. Mohito postawiło na kontrast – połączyło biel z czernią oraz klasyczne kroje i wzory z energetycznymi barwami kobaltu i różu.
W najnowszej kolekcji króluje asymetria, wyraziste wzory (pepitka, kratka) oraz ciekawe dodatki (lśniące kamienie i zamki). Paleta barw odzwierciedla wyrazisty charakter kobiety Mohito i podkreśla każdy typ urody. Linia „Geo Chick” oferuje mnóstwo oryginalnych dodatków do jesiennych stylizacji – srebrna biżuteria, modne torby zdobione łańcuchami oraz buty z metalowymi czubkami i obcasami to absolutny must have w tym sezonie.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesień/zima 2013 startuje nowa kampania wizerunkowa marki, za którą odpowiedzialne jest I LIKE PHOTO. Zdjęcia wykonał Marcin Kępski, autor sesji do topowych magazynów modowych, takich jak „Elle”, „Cosmopolitan” czy „Harper’s Bazaar”. Doskonale oddał on styl pewnej siebie kobiety Mohito, która ze śmiałością sięga po ciekawe połączenie mody lat 60. i nowych trendów. Kulisy sesji zdjęciowych, pokazów mody i innych zdarzeń związanych z marką śledzić można na portalu Instagram, pod nazwą @mohitofashion. Do końca roku uruchomiony zostanie także sklep internetowy, pozwalający na uzupełnienie szafy najnowszą kolekcją Mohito bez konieczności opuszczania domu. Z najnowszą kampanią marki zapoznać się można na www.mohito.pl.
*Źródło zdjęć: materiały prasowe
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze