Wiosenno-letnia kolekcja marki Aryton
PATRYCJA KARPIŃSKA • dawno temuAryton jest marką rodzinną, która obecna jest na polskim rynku od 25 lat. Tworzone przez nią ubrania wyróżniają się najwyższą jakością, dzięki czemu znajdują zainteresowanie wśród nawet najbardziej wymagających kobiet. Aryton jest laureatem wielu nagród, takich jak Doskonałości Mody „Twojego Stylu”. Nowa kampania wiosna-lato 2014 odzwierciedla trwającą od kilku sezonów zmianę wizerunku marki i jej charakteru. Obejrzyj najnowsze propozycje modowe firmy Aryton.
Na zdjęciach, wykonanych przez Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel, udało się uchwycić nastrój chwili oraz rzeczywiste emocje kobiet. Pastelowe, lekkie sukienki przywodzą na myśl wiosenno-letnią atmosferę, która potęgowana jest przez odpowiednie połączenie światła.
Do zdjęć pozowała Marta Dyks, która gościła w szeregu topowych magazynów, takich jak „Dazed&Confused” czy „L'officiel”. Brała także udział w kampaniach Diora, Zary czy Topshopu, a w ubiegłym sezonie można było podziwiać ją na przeszło 40 pokazach mody. Scenografia powstała dzięki Ewie Iwańczuk, a koncepcja artystyczna i stylizacje stworzyła Marta Kalinowska. Efekty ich współpracy można podziwiać na zdjęciach promujących wiosenno-letnią kolekcję marki Aryton.
*Źródło zdjęć: materiały prasowe
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze