Jak Answear podbija Polskę i świat - 10-te urodziny marki
MACIEJ GRUSZCZYŃSKI • dawno temuMateriał sponsorowany przez Answear
Od dekady uczy kupować ubrania przez Internet, inspiruje i prowadzi Cię przez świat trendów – Answear.com świętuje właśnie 10. urodziny. Jak przez ten czas rozwinął się ten polski sklep internetowy i czym nas może jeszcze zaskoczyć?
10 lat Answear
Historia sklepu zaczęła się w lutym 2011 r. Zanim prześledzimy działalność Answear, warto na chwilę cofnąć się w czasie, do realiów zakupowych sprzed dekady. Dziś zakupy internetowe nie są dla nas niczym odkrywczym, a wręcz wpisały się w nasze codzienne nawyki. Jednak 10 lat temu sytuacja była zupełnie inna: polski e-commerce dopiero się rozwijał, z kolei Internauci traktowali kupowanie w sieci jako ciekawostkę. Polacy w sklepach internetowych wydawali najmniej spośród wszystkich Europejczyków, a ubrania i modne dodatki woleli nabywać stacjonarnie.
Powstanie Answear.com zmieniło nasze podejście do zakupów odzieży online. Sklep mógł się pochwalić zróżnicowaną ofertą światowych marek, szybką i darmową wysyłką, świetnymi zdjęciami produktowymi na stronie (które zresztą do dziś tworzy we własnym studio). W ciągu pierwszych lat działalności zdobył zaufanie tysięcy klientów, których przekonywał nie tylko dostęp do setek marek (dziś na stronie sklepu jest ich ponad 350) i profesjonalna obsługa klienta, ale również dodatkowe promocje, umożliwiający oszczędzanie na zakupach program lojalnościowy Answear Club oraz inspiracje i porady stylizacyjne.
Moda, która nie zna granic
Czy wiesz, że Answear działa nie tylko w Polsce? Choć sklep początki swojej działalności rozwijał w Krakowie, dziś gości jeszcze w 6 innych europejskich krajach: w 2014 r. wystartował w Czechach i na Słowacji, rok później ruszył w Rumunii i na Ukrainie, w 2016 r. zapoznali się z nim Węgrzy, a w 2018 r. rozkochał w sobie mieszkańców Bułgarii. Na tym plany się nie kończą – Answear nadal pragnie udostępniać setki marek mieszkańcom innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. „Skupiamy się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, gdyż znamy tego klienta, wiemy jaki ma gust i preferencje. Rynek e-commerce w tym regionie rośnie zdecydowanie dynamiczniej niż dojrzałe rynki zachodnie.
Dodatkowo nasze strategicznie położone centrum dystrybucyjne pod Krakowem stanowi w pewnym sensie bramę do tego regionu Europy i pozwala nam z jednego miejsca obsługiwać wszystkie rynki.” – zdradza prezes i założyciel Answear.com Krzysztof Bajołek. Co ciekawe, gust mieszkańców poszczególnych państw nieco się różni. Przykładowo, Czesi i Słowacy kochają komfort i praktyczność fasonów, a sneakersy damskie czy męskie noszą wręcz do wszystkiego. Z kolei dla trendsetterek z Rumunii i Bułgarii liczy się przede wszystkim modny design i wyraziste logo. Pomimo drobnych różnic, wszystkich łączy przywiązanie do świetnej jakości
Świętu urodziny Answear razem z nami!
Jakie atrakcje czekają na Ciebie z okazji urodzin sklepu? Cóż, jest tego sporo, gdyż Answear postępuje inaczej niż typowy solenizant – tym razem to on wręcza prezenty swoim klientom i fanom. Na 10. urodziny przygotował dla Ciebie specjalne promocje i aż 3 limitowane kolekcje, dostępne wyłącznie na stronie sklepu. Swoimi projektami podzielą się z Tobą marki Guess, Hugo oraz answear.LAB, która do współpracy zaprosiła Paulinę Krupińską. Czy postawisz na kultowe koszulki Guess, komfortowe dresy od Hugo, a może zmysłowe propozycje answear.LAB? To już zależy od Ciebie! Wisienką na urodzinowym torcie Answear jest konkurs, w którym do zdobycia jest wyjazd marzeń wart 5000 zł oraz bony na zakupy.
Materiał sponsorowany przez Answear
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze