Trzecia edycja H&M Fashion Against AIDS już w sklepach!
EWA ŻMUDA-JANKOWSKA • dawno temu
H&M właśnie rozpoczął swoją trzecią kampanię Fashion Against AIDS, tym razem po raz pierwszy oferując kolekcję festiwalową, z której sprzedaży 25% zysku zasili projekty uświadamiające młodzież na temat HIV/AIDS.
Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od ubrań i dodatków po namioty i śpiwory, a jej sprzedaż cały czas zasilać będzie fundusze przeznaczone na promowanie idei bezpiecznego seksu.
– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV. Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej kolekcji– mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M.

Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda może przebić się na pierwszy plan. Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki, grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.
Kolekcja festiwalowa uświetnia trzeci rok wspierania walki z AIDS przez H&M. Jak dotąd firma zebrała ponad 30 mln koron szwedzkich, które podzielono między kilka organizacji, mi.n.: Designers Against AIDS (DAA), organizację pozarządową, która podsunęła H&M ideę Fashion against AIDS.
Przypomnę, że inicjatywę dotychczas wsparły takie gwiazdy, jak: Yoko Ono, Katy Perry, czy Dita von Teese.
Ja oczywiście znalazłam wśród propozycji marki kilka fajnych ciuszków i inspiracji dla siebie, a Wy stawiacie na propozycje rocka, bohemy czy elegancji w modzie?

Najnowsze

Opaski stabilizujące do noszenia na co dzień: komu mogą pomóc?
MATERIAŁ PROMOCYJNY
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze